Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL
Kommentit (872)
Harmi kun varakasta näista ei näytetty uimahallissa uima-asussa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin m*lkun ja vaikean oloinen tuo rikas muija.
Meillä syödään lautanen tyhjäksi. Semmoset ruokatraumat lapselle. Puhuu muutenkin lapselleen myös tosi tönkösti, laittaa sanoja lapsen suuhun.
Sirkku sen sijaan on hyvin luonteva ja iloinen. Ja jaksoi vielä leikkiä lastensa kanssa, kun on nuori vielä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään lautanen tyhjäksi. Semmoset ruokatraumat lapselle. Puhuu muutenkin lapselleen myös tosi tönkösti, laittaa sanoja lapsen suuhun.
Sirkku sen sijaan on hyvin luonteva ja iloinen. Ja jaksoi vielä leikkiä lastensa kanssa, kun on nuori vielä itsekin.
Joo, vaikka krooninen sairaus estää kuitenkin liikunnan ja autokin pitää olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaikka krooninen sairaus estää kuitenkin liikunnan ja autokin pitää olla
Enemmän olin huolissaan työllistymisestä. Onko sosionomin työ yhtään kevyempää kuin päiväkodin tädin?
Tuo rikas syöttää kalapuikkoja lapselleen. Toivottavasti ei tee niin kotioloissa.
Taru kehuu juovansa laadukasta suodatinkahvia aamuisin ja kotiin tultuaan kaivaa esiin juhlamokkapaketin :D
Ex-päätoimittaja/savulohieukko oli kyllä niiiiin raskaan oloinen henkilö. Kyseli mukamas lapsilta sitä sun tätä, eikä kuitenkaan antanut lasten vastata vaan vastasi itse ja painosti lapsen myöntämään, että on samaa mieltä. Sit oikein näpäytetään kaikkia köyhiä, kun tyyppi ostaa savulohta ja tekee uuniperunoita, että "tämmöistä luksusta saa vähällä rahalla". Ei näillä sähkön hinnoilla ole varaa pitää uunia perunoiden vuoksi päällä, eikä tuollaisella savulohenrippusella ruokita teinipoikia...
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen että sillä uusimmalla kaudella on jo kahdessa jaksossa osa perheestä jättänyt osallistumatta. Sitä on toki ennenkin ollut, että kaikki lapset eivät ole olleet mukana mutta yleensä perheen vanhemmista molemmat ovat kuitenkin osallistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rikas syöttää kalapuikkoja lapselleen. Toivottavasti ei tee niin kotioloissa.
Itse kiinnitin huomiota samaan, itselle lohipala
ja lapselle kalapuikkoja. Luulin, että se lohipala on useammalle kun teki siitä niin suuren numeron. Normaali yhden ihmisen annoskoko.
Kaupasta osti myös valmiita pinaattilettuja ja jotain muroja, outoja ostoksia pieneen budjettiin. Ne muut 4 lasta (ja aviomies) ei sit osallistuneet tohon näytelmään?
Mistä tuon 1550 euron viikkobudjetti koostui, onko tähän laskettu lainanlyhennykset tms. vai oliko lapsilla kalliit harrastukset? Eikös tämä rikas kertonut olevansa ekologinen, niin ehkä ravintoakin mietitään sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ex-päätoimittaja/savulohieukko oli kyllä niiiiin raskaan oloinen henkilö. Kyseli mukamas lapsilta sitä sun tätä, eikä kuitenkaan antanut lasten vastata vaan vastasi itse ja painosti lapsen myöntämään, että on samaa mieltä. Sit oikein näpäytetään kaikkia köyhiä, kun tyyppi ostaa savulohta ja tekee uuniperunoita, että "tämmöistä luksusta saa vähällä rahalla". Ei näillä sähkön hinnoilla ole varaa pitää uunia perunoiden vuoksi päällä, eikä tuollaisella savulohenrippusella ruokita teinipoikia...
Mä jäin siihen käsitykseen että söi yksin sen lohipalan uuniperunana ja lisukkeena salaattia ym. 1 lapselle laittoi kalapuikkoja. Muut 4lasta näkivät nälkää kun ei 93€ olis riittänyt isompaan lohipalaan ruokkimaan teini-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja lapselle kalapuikkoja. Luulin, että se lohipala on useammalle kun teki siitä niin suuren numeron. Normaali yhden ihmisen annoskoko.Kaupasta osti myös valmiita pinaattilettuja ja jotain muroja, outoja ostoksia pieneen budjettiin. Ne muut 4 lasta (ja aviomies) ei sit osallistuneet tohon näytelmään?
Kuka hänen aviomies on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin siihen käsitykseen että söi yksin sen lohipalan uuniperunana ja lisukkeena salaattia ym. 1 lapselle laittoi kalapuikkoja. Muut 4lasta näkivät nälkää kun ei 93€ olis riittänyt isompaan lohipalaan ruokkimaan teini-ikäisiä.
Määrästä voi toki tinkiä, jos vain yksi syö, mutta jos pienellä budjetilla pitää ruokkia minta, niin kyllä silloin on ajateltava enemmänkin määrää.
Onko sillä Tarulle botoxia otsassa vai tehty kasvokohotus? Kumpaa veikkaatte? Itse luulen, että kiristys tehty. Kulmakarvat niin ylhäällä ja otsa rypytön ja ilmeetön/liikkumaton. Suttusilmistä alaspäin oli edes jollain muotoa elävän oloinen, mutta suttusilmistä ylöspäin ihan eloton.
Se köyhä-Sirkku oli kaunis kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja lapselle kalapuikkoja. Luulin, että se lohipala on useammalle kun teki siitä niin suuren numeron. Normaali yhden ihmisen annoskoko.Kaupasta osti myös valmiita pinaattilettuja ja jotain muroja, outoja ostoksia pieneen budjettiin. Ne muut 4 lasta (ja aviomies) ei sit osallistuneet tohon näytelmään?
Kuka hänen aviomies on?
Timo Marjamaa, veikkausliigan tj. Ei tartte himassa miettiä savulohen grammoja.
Todella ihanan ja lämpimän oloinen ihminen tämä Sirkku. Kaikkea hyvää heidän perheelle!
Hyvin sanoi se yksi äiti siinä yhdessä jaksossa, että ihan samoja asioita sitä tehdään rikkaampana kuin köyhempänäkin. Kävelyharrastuskin oli molemmilla sama. Köyhemmillä ja rikkaammalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä Tarulle botoxia otsassa vai tehty kasvokohotus? Kumpaa veikkaatte? Itse luulen, että kiristys tehty. Kulmakarvat niin ylhäällä ja otsa rypytön ja ilmeetön/liikkumaton. Suttusilmistä alaspäin oli edes jollain muotoa elävän oloinen, mutta suttusilmistä ylöspäin ihan eloton.
Se köyhä-Sirkku oli kaunis kasvoiltaan.
Kun katsoo kuvia hänestä nuorempana, hänellä aina ollut tuon tyyliset kasvot. Että ei välttämättä ole mistään toimenpiteistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hänen aviomies on?
Timo Marjamaa, veikkausliigan tj. Ei tartte himassa miettiä savulohen grammoja.
Aviomies on ex-jalkapalloilija. Sen takia olikin outoa se näyttely ohjelmassa, kun Taru sanoi lasten mennessä köyhien jalkapalloharrastukseen jotain tyyliin että katsokaa nyt lapset ku jalkapallo voi olla kivaa, saitko paljon kavereita, sait paljon kavereita, ihanaa kun pääsitte pelaa tällaista joukkuepeliä ja ihanaa kun köyhätkin voi tätä avustuksella tehdä Pientä kettuilua miehelle vai mistä kyse?
Taru on ollut Paula-tyttö, siitä rakkaus kahviin.
https://www.paulig.fi/kahvijutut/kerran-paula-aina-paula-taru-marjamaa