Rikkaat ja rahattomat 2023 OFFICIAL
Kommentit (872)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo rikas syöttää kalapuikkoja lapselleen. Toivottavasti ei tee niin kotioloissa.
Itse kiinnitin huomiota samaan, itselle lohipala
ja lapselle kalapuikkoja. Luulin, että se lohipala on useammalle kun teki siitä niin suuren numeron. Normaali yhden ihmisen annoskoko.Kaupasta osti myös valmiita pinaattilettuja ja jotain muroja, outoja ostoksia pieneen budjettiin. Ne muut 4 lasta (ja aviomies) ei sit osallistuneet tohon näytelmään?
Kuka hänen aviomies on?
Timo Marjamaa, veikkausliigan tj. Ei tartte himassa miettiä savulohen grammoja.
Aviomies on ex-jalkapalloilija. Sen takia olikin outoa se näyttely ohjelmassa, kun Taru sanoi lasten mennessä köyhien jalkapalloharrastukseen jotain tyyliin että katsokaa nyt lapset ku jalkapallo voi olla kivaa, saitko paljon kavereita, sait paljon kavereita, ihanaa kun pääsitte pelaa tällaista joukkuepeliä ja ihanaa kun köyhätkin voi tätä avustuksella tehdä Pientä kettuilua miehelle vai mistä kyse?
Tarun mies lopetti jalkapalloilijan uransa jo 2007, ennen kuin suurin osa lapsista oli edes syntynyt. Ehkäpä perhe ei pahemmin käy jalkapallomatseissa isänsä kanssa, kun isä on niissä nykyään katsojana työnsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-p
Mä jäin siihen käsitykseen että söi yksin sen lohipalan uuniperunana ja lisukkeena salaattia ym. 1 lapselle laittoi kalapuikkoja. Muut 4lasta näkivät nälkää kun ei 93€ olis riittänyt isompaan lohipalaan ruokkimaan teini-ikäisiä.Millä silimällä katsoit, eihän siellä ollu ku kaks pienintä mukana
Tuntui että Tarun lapsia ei paljoa näytetty edestä ja taloa ei mielestäni esitelty juuri ollenkaan- pelkästään saunanurkka siinä pelitilan vieressä jäi mieleen. Sinänsä tykkäsin että ei ollut sellainen "tässä on mun kolmen tonnin kahvinkeitin" - jakso missä rikas vain flexaa ja pricedroppaa.
En ole pitänyt itseäni kovin köyhänä, mutta tätä sarjaa katsoessa olen päätynyt lopputulokseen, että minähän olen köyhä kuin mikä. Ei minun lähipiirissä edes keskituloiset asu tuollaisissa asunnoissa mitä tässä ohjelmassa nuo köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että Tarun lapsia ei paljoa näytetty edestä ja taloa ei mielestäni esitelty juuri ollenkaan- pelkästään saunanurkka siinä pelitilan vieressä jäi mieleen. Sinänsä tykkäsin että ei ollut sellainen "tässä on mun kolmen tonnin kahvinkeitin" - jakso missä rikas vain flexaa ja pricedroppaa.
Musta on hyvä ettei lapsia näytetä koska pienet eivät ymmärrä mihin lähtevät . Isommatkaan ei välttämättä tajua mitä voi seurata esiintyessään köyhänä tai rikkaana telkussa.
Eniten mietityttää köyhät, joilla on monesti, hyvin monesti tatuointeja, lävistyksiä ja ylipaljon lihaa luitte ympärillä. Sitten vielä mahdottomat tekoripset naisilla juu. Ei oo ihan ilmaista saada itsensä sen näköiseksi. Ja sitten ne hiivatin kissat ihan kenellä tahansa ruokapöydällä venymässä. Yök! Kaikista kurjimmilla on joka sortin kotieläintä jaloissa pyörimässä.
Nyt katsomissani jaksoissa ollut muuten suht. siistit asunnot.
Tuo rikas sai aikaan inhon väristyksiä. Ei varmaan tullut kenellekään epäselväksi että hän on hyväosainen ja varakas.
Nyrpisteli nenäänsä pikakahvista jne.
Miten hyvä mieli hänelle tuli ohjelmaan osallistumisesta, minua nolotti hänen käytöksensä .
Antoi kosmetiikkaa lahjaksi, oispa antanut vaikka ruokaa tai lahjakortin jonnekin ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten mietityttää köyhät, joilla on monesti, hyvin monesti tatuointeja, lävistyksiä ja ylipaljon lihaa luitte ympärillä. Sitten vielä mahdottomat tekoripset naisilla juu. Ei oo ihan ilmaista saada itsensä sen näköiseksi. Ja sitten ne hiivatin kissat ihan kenellä tahansa ruokapöydällä venymässä. Yök! Kaikista kurjimmilla on joka sortin kotieläintä jaloissa pyörimässä.
Nyt katsomissani jaksoissa ollut muuten suht. siistit asunnot.
Tätä yh isää lukuunottamatta kaikki köyhät ovat selkeesti ylipainoisia.
Itse ollessani köyhimpänä laihduin, kun ruokaan ei ollut rahaa juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rikas sai aikaan inhon väristyksiä. Ei varmaan tullut kenellekään epäselväksi että hän on hyväosainen ja varakas.
Miten hyvä mieli hänelle tuli ohjelmaan osallistumisesta, minua nolotti hänen käytöksensä .
Antoi kosmetiikkaa lahjaksi, oispa antanut vaikka ruokaa tai lahjakortin jonnekin ruokakauppaan.
Ehkäpä ideana oli antaa nimenomaan äidille pientä hemmottelulahjaa kun ystävä kertoi hänen pitävän meikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole pitänyt itseäni kovin köyhänä, mutta tätä sarjaa katsoessa olen päätynyt lopputulokseen, että minähän olen köyhä kuin mikä. Ei minun lähipiirissä edes keskituloiset asu tuollaisissa asunnoissa mitä tässä ohjelmassa nuo köyhät.
Mietin samaa. Varsinkin nyt kun katsoin uusimman Jyväskylä-jakson. Alue jossa köyhä asuu vuokralla on kallis alue eikä todellakaan mun työssäkäyvät kaverit asu siellä vuokralla. Saati että itsellä olisi varaa ostaa sieltä kolmiota vaikka olen itse suht hyvätuloinen yhden lapsen yh, laitakaupungilla oli pakko ostaa. Olisin luullut tuon olevan rikkaan asunto, varsinkin sisustuksesta päätellen. Eikä tuollainen arkarteluharrastuskaan ihan ilmaista ole, menepä Sinelliin hakemaan tarvikkeet niin on jo satanen selällään.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on varmaan jokun vikana, mutta pidin tuota rikasta rouvaa mukavana ja ystävällisenä.
Rikkaat naiset turhamaisia. Olisi antanut köyhälle lahjakortin ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antoi kosmetiikkaa lahjaksi, oispa antanut vaikka ruokaa tai lahjakortin jonnekin ruokakauppaan.Minussa on varmaan jokun vikana, mutta pidin tuota rikasta rouvaa mukavana ja ystävällisenä.
Minustakin hän pohti asioita hyvin ja tiedosti oman asemansa. Yllätti palstalaisten kielteinen suhtautuminen häneen. Johtuuko se rouvan puhetavasta vai mistä?
Kyllä, hän oli vielä tammikuussa kierrätyvaatebisneksessä, ei enää, ja nyt ilmeisesti kaikenlaista viritystä back on track. Asuntohan ei ollut kummoinen ja sijaitsee vanhassa, minun silmääni, hieman hoitamattomassa kerrostalossa Larussa.
Jotenkin ihmettelen kun jos itse olisin rahaton niin ensin luopuisin tekokynsistä, -ripsistä ja -hiuksista sekä kaikenmaailman browlifteistä sekä roskaruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat naiset turhamaisia. Olisi antanut köyhälle lahjakortin ruokakauppaan.
Niinpä, köyhä ei ansaitse minkäänlaista hemmottelua tai piristystä arkeen. Jätesäkki päälle ja lidlin alelihoja metsästämään!! Toivottavasti vaihtoi meikit ruokaan!!
*Huom sarkasmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Varsinkin nyt kun katsoin uusimman Jyväskylä-jakson. Alue jossa köyhä asuu vuokralla on kallis alue eikä todellakaan mun työssäkäyvät kaverit asu siellä vuokralla. Saati että itsellä olisi varaa ostaa sieltä kolmiota vaikka olen itse suht hyvätuloinen yhden lapsen yh, laitakaupungilla oli pakko ostaa. Olisin luullut tuon olevan rikkaan asunto, varsinkin sisustuksesta päätellen. Eikä tuollainen arkarteluharrastuskaan ihan ilmaista ole, menepä Sinelliin hakemaan tarvikkeet niin on jo satanen selällään.
Ei työssäkäyvillä olekaan varaa asua. Mutta sellaisilla on, jotka saavat tukiaisia. Ilmankos jotkut jää kotiin loisimaan.
Omaan kotikaupunkiin nousee koko ajan uusia kalliita vuokra-asuntoja. Itselläni ei olisi varaa yksin asua kaksiossa. 28 neliön koirankopissakin vuokra saattaa olla 650-700€! Siihen päälle vesi ja sähkö.
Me matalatuloiset yksineläjät ollaan huonoimmassa asemassa. Meitä ei vain kukaan kuuntele. Ollaan täysin unohdettu porukka.
Palkka ei kuitenkaan ole tarpeeksi huono, jotta saisi tukiaisia. Ja lainaakaan ei saa yksin omaa asuntoa varten. Luonne vaan ei anna periksi, että jäisin kotiin loisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan maksa pikku Teslasta 70 tonnii
Idi#####
Mutta eniten silmään pistää, että lähes jokainen rahaton on ollut merkittävästi ylipainoinen, kun taas rikkaissa lähes kaikki on olleet hoikkia.
Tuleekin mieleen, että elämänhallinta taitaa vaikuttaa aika laajasti koko elämän ja pärjäämiseen.
Ei Suomessa kukaan nyt sentään niin köyhä ole, että uunin käytöstä pitäisi tinkiä, sen verran vähän se kuluttaa sähköä.