Olen raskaana ja miehen eksä laittanut sille viestiä tyyliin "mentäiskö muuten vaan kaljalle viikonloppuna"
Mies meni ulkoiluttamaan koiraa ja unohti puhelimensa niin huomasin tuon viestin. Annan nyt kuitenkin miehelle mahdollisuuden itse kertoa viestistä, en siis avannut sitä vaan ehdin nähdä vilahduksen notifikaationa. Eikö kunnon mies kerro heti ja kieltäydy kutsusta selvin sanoin? Toisaalta pelkään että mitä jos ei kerrokaan ja saan kuulla että perjantaina on joku juttu "töitten jälkeen työkavereiden kanssa". Silloinhan se valehtelee ja on menossa eksän kanssa viihteelle?
Kommentit (93)
Jee,lähden kohta ulos,on niin ihana auringon paiste.Baariinkiin taidan mennä juomaan muutaman kaljan.
Tämän koko ketjun kyllä voisi poistaa ja ap joutaisi lataamoon,on se vaan niin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla niin pienisieluinen, että jäisin katsomaan, mitä ohjelmaa miehellä on perjantai-illaksi. Jos olisi kotona ihan tavallisesti, ei siis lähdössä minnekään, olisin hiljaa.
Mutta jos olisi duunissa saunailta tai Peran pakolliset ryyppäjäiset, sanoisin suoraan, että näin vahingossa viestin ja kyllä, jäin odottelemaan, mitä teet. Että mitäs nyt tehdään.
Pskamainen tilanne olisi, sillä en osaa yhtään sanoa, miten tuosta eteenpäin. Joka tapauksessa siinä kohtaa tietäisin ainakin sen, että mies todennäköisesti haluaa ja kykenee valehtelemaan menoistaan.
Paras ratkaisu tietty olisi, että mies katsoisi viesti ja sanoisi, että täh, exä pyytelee kaljalle, mitä hittoa. No en varmaan mene.
Paitsi jos nainen on jo aiemmin käyttäytynyt mustasukkaisesti, todennäköisesti pitää tuon viestin omana tietonaan kun ei jaksa ruokkia toisen vainoharhoja. Entäs jos miehellä oikeasti tulee perjantaille jotain menoa? Siis tähän täysin liittymätöntä, niin odottaako miehen kamat pihalla kotiintullessa?
Minä olen seurustellut mustasukkaisen ihmisen kanssa, ja kaikki viestit ynnä muut pidin kyllä omana tietonani, vaikkei mulle eksät tekstaillutkaan. Riitatilanteissa kaikki mahdolliset kontaktit väännettiin juonitteluksi, ihan ihmeellisiä skenaarioita syljettiin suusta.
Tässä tilanteessa oikeasti AINOA järkevä vaihtoehto on ottaa tuo viesti puheeksi, jos vaatii rehellisyyttä pitää siihen pystyä itsekin. Sanoo ettei pidä ajatuksesta, pitää mielikuvituksensa kurissa ja värikynät komerossa.
Olisihan se aikamoinen sattuma, jos miehellä olisi perjantaille menoa, joka ei tähän mennessä ole tullut aiemmin puheeksi. Mutta tosiaan, siinä tapauksessa ottaisin menot puheeksi ja kertoisin lukeneeni tekstarin. Jos mies ei aivan psykopaatti ole, naama paljastaisi varmastikin jotain.
Totta kai ainoa järkevä teko olisi sanoa, että näin tekstarin. Mutta kuten myönsin, kyllä minua kiinnostaisi, miten mies tekstariin reagoi.
Ja lähdin kyllä olettamuksesta, että ollaan normipariskunta, eikä mitään hullun mustasukkaisia. Mutta valitettavasti satun tuntemaan naisen, joka on täsmälleen samanlainen kuin mitä ap kuvaili exää. Eli todellakin härskisti ehdottelee kaikenlaista varatuille miehille, koskettelee, lähettelee viestejä, jne. En mielestäni ole hullun mustasukkainen tai oikeastaan en kovin mustasukkainen lainkaan, mutta yhtään en tykkäisi ajatuksesta, että mieheni sopisi hänen kanssaan menoja kertomatta minulle. Pakko se pikkusieluisuutensa tässäkin myöntää.
Outoa se olisi siinä tapauksessa jos kalenterissa on jo jotakin ja yhtäkkiä tulee jotain vähäpätöistä mutta aivan pakko päästä. Jos taas kalenterissa on tyhjä paikka, ei minusta ole olemassa mitään taka-rajaa sille milloin siihen viimeistään voi jotain keksiä, jos nyt ei vielä tiedä mitä perjantaina tekee niin tässä on vielä aikaa vaikka miten. Yksi ehdottomasti raskaimmista ihmistyypeistä nämä jotka ei voi tehdä mitään yhtään lyhyemmällä varoitusajalla vaan kaikkeen pitää saada henkisesti varautua päivä- ellei viikkotolkulla.
Mees ny Matti haistelemaan ulkoilmaa ja kuuntelemaan lintujen laulua.
Huomattavasti rentouttavempaa tekemistä kuin larpata av:lla.
Syyllistyit siis viestintäsalaisuuden rikkomiseen eli rikokseen ja nyt syyttelet miestäsi ystävänsä tapaamisesta?
Huono trolli, ois ees yrittänyt vähä enemmän saada aitoutta tähän!
Ensi kerralla sit paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Huono trolli, ois ees yrittänyt vähä enemmän saada aitoutta tähän!
Ensi kerralla sit paremmin!
Viimeistään kun sanoi omistavansa miehen, kaatuivat uskottavuuden viimeiset rippeet. Jonkinlaista masokismia vaatii näiden kommenttien lukeminen, tuntuu melkein pahalta olla samaa lajia.
Jos on vilunkia, niin ei unohda puhelinta hetkeksikään. Joten no problem.
Kaikkee ei tarvii kumppanille kertoo. Mikä kyttääjä sinä olet kyllä eksän kanssa saa kaljalle mennä. Ei se tarkoita että pettää eikä se ole pettämistä kaljalle meneminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Ja exän kanssa ukolla on tietysti kersoja?
Ei, mutta tuo eksä on osa miehen aikaisempaa villiä elämää jossa omien sanojensa mukaan oli bilettänyt ja nuss inut ympäriinsä. Olivat vissiin jonkunlaisessa avosuhteessa parisen vuotta sitten.
Ap
Siis mies oli vasta parisen vuotta sitten suhteessa jonkun kanssa ja nyt teidän suhteenne on jo siinä vaiheessa, että tulossa on yhteinen lapsi? Nopeaa touhua!
Sano miehellesi, että hankkii kuoret puhelimeen, niin ei näy viestit. Aika lähellä sinun on pitänyt siellä Porvoossa seistä, kun olet ehtinyt lukea viestin sisällön sen noin sekunnin-kahden aikana, minkä se on näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Ja exän kanssa ukolla on tietysti kersoja?
Ei, mutta tuo eksä on osa miehen aikaisempaa villiä elämää jossa omien sanojensa mukaan oli bilettänyt ja nuss inut ympäriinsä. Olivat vissiin jonkunlaisessa avosuhteessa parisen vuotta sitten.
Ap
Eli sikiät alkuhuumassa. Oletko vielä alle 30v lapsi itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Tulehan ap päivittämään tarinaa
Toivottavasti on nähnyt vähän enemmän vaivaa seuraavan käänteen kanssa, tässä kohtaa tarinaa tarvitaan joku pikku twisti!
päivitys:
Olen kehittänyt suunnitelman tilanteeseen. Soitin kaverilleni joka on yksi suomen harvoja yksityisetsiviä. Hän suostui ottamaan mieheni ns. valvontaan, eli perjantaina istuu autossa kiikareineen ja kun mies astuu työpaikaltaan ulos, seuraa hän miestäni ja raportoi minulle jälkikädessä. Jos esim menee baariin eksän kanssa ja siellä jotain käsi tai suupeliä on, niin saan tietää. Kaveri sanoi että sillä on jotkut älylasit, niin pystyy ottamaan kuvia diskreetisti baarissa kenekään huomaamatta, pystyy jopa videoimaan äänen kanssa.
Eli näillä keinoilla mennään. Vielä ei ole mies keksinyt mitään yhtäkkistä tekemistä pe töitten jälkeen, mutta eiköhän ole tämän illan aikana tulossa. Just muuten näpytteli jotain vastausta luuriin ja hymyili hetken eli melko vahvat todisteet vilunkipelistä on jo.
Ap
Meillä on tänään kymmenes hääpäivä.
Lähdetään tänään Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
päivitys:
Olen kehittänyt suunnitelman tilanteeseen. Soitin kaverilleni joka on yksi suomen harvoja yksityisetsiviä. Hän suostui ottamaan mieheni ns. valvontaan, eli perjantaina istuu autossa kiikareineen ja kun mies astuu työpaikaltaan ulos, seuraa hän miestäni ja raportoi minulle jälkikädessä. Jos esim menee baariin eksän kanssa ja siellä jotain käsi tai suupeliä on, niin saan tietää. Kaveri sanoi että sillä on jotkut älylasit, niin pystyy ottamaan kuvia diskreetisti baarissa kenekään huomaamatta, pystyy jopa videoimaan äänen kanssa.
Eli näillä keinoilla mennään. Vielä ei ole mies keksinyt mitään yhtäkkistä tekemistä pe töitten jälkeen, mutta eiköhän ole tämän illan aikana tulossa. Just muuten näpytteli jotain vastausta luuriin ja hymyili hetken eli melko vahvat todisteet vilunkipelistä on jo.
Ap
Voi luoja. Tarvitset terapiaa. Monta monta vuotta...
Jos mulla olisi vaimo raskaana ja mustasukkainen, en todellakaan alkaisi flexaamaan millään treffipyynnöillä, joita saisin muilta naisilta. Turhaa kiusaamista. Vastaisin vain ehdottelijalle, että ei kiitos.
Juokse niin lujaa kuin kintuistas pääset ja niin syvälle metsään kuin vain mahdollista.
Etsi riittävän tukeva puu (mänty, kuusi tmv.) ja ala takoa päätäsi siihen sellaisella raivolla kuin vain sisuksistas lähtee.
Tao niin kauan, että tokenet tuosta mielipuolikohtauksestasi.
Mene kotiin ja ota yhteyttä lähimpään psykiatrian alan ammattilaiseen.
Tunnusta nuppivaivasi ja hae apua.
Ota annettu apu vastaan eli käy säännöllisesti nuppitohtorin kanssa juttelemassa ja ota lääkkeesi.
Joku kaunis päivä vaivasi helpottaa.