Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja miehen eksä laittanut sille viestiä tyyliin "mentäiskö muuten vaan kaljalle viikonloppuna"

Vierailija
29.03.2023 |

Mies meni ulkoiluttamaan koiraa ja unohti puhelimensa niin huomasin tuon viestin. Annan nyt kuitenkin miehelle mahdollisuuden itse kertoa viestistä, en siis avannut sitä vaan ehdin nähdä vilahduksen notifikaationa. Eikö kunnon mies kerro heti ja kieltäydy kutsusta selvin sanoin? Toisaalta pelkään että mitä jos ei kerrokaan ja saan kuulla että perjantaina on joku juttu "töitten jälkeen työkavereiden kanssa". Silloinhan se valehtelee ja on menossa eksän kanssa viihteelle?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla joku mt-potilas ja lääkkeet unohdettu ottaa.

Vierailija
22/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt teet vain selväksi miehelle että suikkareita ei tipu jos hän eksän kanssa aikoo hengailla. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teini paiskoo ovia - miten rankaisen häntä?"

"Mies oli vahingossa moukka - kuinka kostan hänelle, ennen kuin jätän hänet?"

Vierailija
24/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne voi mennä kaljalle? Yhdet juomat töiden jälkeen ja kotiin sun luokse ennen iltakahdeksaa. Siitä olen samaa mieltä, että miehen pitää rehellisesti asiasta sulle kertoa, mutta kai sitä nyt voi eksiäkin tavata?

Vierailija
25/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tästä teki provon? Paitsi se oli ehkä kaunisteltu totuus, että ap näki viestin vahingossa.

Vierailija
26/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle kävisi näin, niin kyllä ne eropaperit olisivat jo postissa ja valmiiksi pakattu laukku vedetty kaapin perältä.

Se on moro, sait viestin prkl.

Vierailija
27/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex haluaa varmaankin jatkaa edelleen ja uudelleen sitä huoletonta bile-elämää yhdessä miehen kanssa. Tai jopa vakavampaakin. Eipä tuohon auta muu, kuin katsoa ensin miten mies reagoi viestin luettuaan, ja tehdä siitä omat päätelmät, salaileeko, alkaako piilotella luuriaan jatkossa, puhuuko suoraan, vai keksiikö jotain menoa "kaverinsa Peran kanssa" tekosyyksi.

Mitäs tuossa sen kummempaa, mutta sentään jos raskaanakin jo ollaan, niin täytyy olla yhteiselämän pelisäännöt sovitut ja selvät. Siis exien suhteen nyt ainakin.

Vierailija
28/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tästä teki provon? Paitsi se oli ehkä kaunisteltu totuus, että ap näki viestin vahingossa.

Se että on pelkästään raskaana.

Vierailija
29/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoi sinä miehellesi ja itsellesi jotain mieluista yhteistä tekemistä perjantai-iltaan.

Vierailija
30/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla joku mt-potilas ja lääkkeet unohdettu ottaa.

Ja sinä joku palstapotilas, joka jankuttaa jostain lääkkeistä päivät pitkät.

Vierailija
31/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne voi mennä kaljalle? Yhdet juomat töiden jälkeen ja kotiin sun luokse ennen iltakahdeksaa. Siitä olen samaa mieltä, että miehen pitää rehellisesti asiasta sulle kertoa, mutta kai sitä nyt voi eksiäkin tavata?

Jos eksä olisi melkeinpä kuka tahansa muu, niin voisin ehkä salliakin. Mutta kun olen kiertoteitä saanut kuulla millainen se on jopa kahden tuopin jälkeen, istuutuu esim miesten viereen baarissa ja hieroo miesgenitaliaa puolikovaksi ja kuiskaa korvaan tyyliin "mitä jos nussittais, ei vaan kerrota kenellekään". Niin. Ettäs sellainen tapaus. Ja tuota hänen toimintaansa ovat omat ystäväni omin silmin nähneet ja raportoineet jälkeenpäin minulle.

Ap

Vierailija
32/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eksä olisi melkeinpä kuka tahansa muu, niin voisin ehkä salliakin. Mutta kun olen kiertoteitä saanut kuulla millainen se on jopa kahden tuopin jälkeen, istuutuu esim miesten viereen baarissa ja hieroo miesgenitaliaa puolikovaksi ja kuiskaa korvaan tyyliin "mitä jos nussittais, ei vaan kerrota kenellekään". Niin. Ettäs sellainen tapaus. Ja tuota hänen toimintaansa ovat omat ystäväni omin silmin nähneet ja raportoineet jälkeenpäin minulle.

Ap

Siksi miehesi ei varmaan enää jaksanutkaan häntä ja heille tuli ero...

Vierailija
33/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt teet vain selväksi miehelle että suikkareita ei tipu jos hän eksän kanssa aikoo hengailla. Problem solved.

Mitä jos se eksä onkin parempi antaan suikkaria kuin AP? 

Vierailija
34/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisit mielummin kirjoja näistä keksityistä miehistäsi etkä kuluttaisi meidän muiden aikaa.

Vierailija
35/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika selvä tapaushan tuo on. Hierontaa tiedossa.

Mulla on ollut vuosia ongelmaa yhdestä kahjosta, joka on juossut mieheni perässä. Ei kulje täysillä. Oli kerran pysäyttänytkin miehen kadulla ja kertonut, ettei enää ryyppää ollenkaan. Ja mies itse kertoi tämän, kuten kaiken muunkin, minulle.

Nainen oli myös haukkunut minua ja miettinyt miten päästä minusta eroon, juorut kulkeutuivat korviini. Mies on ilmoittanut, ettei halua olla missään tekemisissä. Tunsivat toisensa  jo 14-vuotiaina samoilta kulmilta.

Vierailija
36/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että on pelkästään raskaana.

Olisiko pitänyt olla erityisesti raskaana, vai mitä tarkoitat?

Vierailija
37/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisit mielummin kirjoja näistä keksityistä miehistäsi etkä kuluttaisi meidän muiden aikaa.

No mikä sut pakottaa näitä lukemaan? :D Eikö ole omaa tahtoa ollenkaan? Ei kykyä itsenäiseen päätöksentekoon?

Vierailija
38/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Alkossa,ostin pari vinkkupulloa.

Kyllä se iloksi kohta muuttuu.

Vierailija
39/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tapahtui Porvoossa :)

Vierailija
40/93 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla niin pienisieluinen, että jäisin katsomaan, mitä ohjelmaa miehellä on perjantai-illaksi. Jos olisi kotona ihan tavallisesti, ei siis lähdössä minnekään, olisin hiljaa.

Mutta jos olisi duunissa saunailta tai Peran pakolliset ryyppäjäiset, sanoisin suoraan, että näin vahingossa viestin ja kyllä, jäin odottelemaan, mitä teet. Että mitäs nyt tehdään.

Pskamainen tilanne olisi, sillä en osaa yhtään sanoa, miten tuosta eteenpäin. Joka tapauksessa siinä kohtaa tietäisin ainakin sen, että mies todennäköisesti haluaa ja kykenee valehtelemaan menoistaan.

Paras ratkaisu tietty olisi, että mies katsoisi viesti ja sanoisi, että täh, exä pyytelee kaljalle, mitä hittoa. No en varmaan mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi