Olen raskaana ja miehen eksä laittanut sille viestiä tyyliin "mentäiskö muuten vaan kaljalle viikonloppuna"
Mies meni ulkoiluttamaan koiraa ja unohti puhelimensa niin huomasin tuon viestin. Annan nyt kuitenkin miehelle mahdollisuuden itse kertoa viestistä, en siis avannut sitä vaan ehdin nähdä vilahduksen notifikaationa. Eikö kunnon mies kerro heti ja kieltäydy kutsusta selvin sanoin? Toisaalta pelkään että mitä jos ei kerrokaan ja saan kuulla että perjantaina on joku juttu "töitten jälkeen työkavereiden kanssa". Silloinhan se valehtelee ja on menossa eksän kanssa viihteelle?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Ja exän kanssa ukolla on tietysti kersoja?
Ei, mutta tuo eksä on osa miehen aikaisempaa villiä elämää jossa omien sanojensa mukaan oli bilettänyt ja nuss inut ympäriinsä. Olivat vissiin jonkunlaisessa avosuhteessa parisen vuotta sitten.
Ap
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla niin pienisieluinen, että jäisin katsomaan, mitä ohjelmaa miehellä on perjantai-illaksi. Jos olisi kotona ihan tavallisesti, ei siis lähdössä minnekään, olisin hiljaa.
Mutta jos olisi duunissa saunailta tai Peran pakolliset ryyppäjäiset, sanoisin suoraan, että näin vahingossa viestin ja kyllä, jäin odottelemaan, mitä teet. Että mitäs nyt tehdään.
Pskamainen tilanne olisi, sillä en osaa yhtään sanoa, miten tuosta eteenpäin. Joka tapauksessa siinä kohtaa tietäisin ainakin sen, että mies todennäköisesti haluaa ja kykenee valehtelemaan menoistaan.
Paras ratkaisu tietty olisi, että mies katsoisi viesti ja sanoisi, että täh, exä pyytelee kaljalle, mitä hittoa. No en varmaan mene.
Miksei menisi?
Miten nämä asiat liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan olla niin pienisieluinen, että jäisin katsomaan, mitä ohjelmaa miehellä on perjantai-illaksi. Jos olisi kotona ihan tavallisesti, ei siis lähdössä minnekään, olisin hiljaa.
Mutta jos olisi duunissa saunailta tai Peran pakolliset ryyppäjäiset, sanoisin suoraan, että näin vahingossa viestin ja kyllä, jäin odottelemaan, mitä teet. Että mitäs nyt tehdään.
Pskamainen tilanne olisi, sillä en osaa yhtään sanoa, miten tuosta eteenpäin. Joka tapauksessa siinä kohtaa tietäisin ainakin sen, että mies todennäköisesti haluaa ja kykenee valehtelemaan menoistaan.
Paras ratkaisu tietty olisi, että mies katsoisi viesti ja sanoisi, että täh, exä pyytelee kaljalle, mitä hittoa. No en varmaan mene.
Paitsi jos nainen on jo aiemmin käyttäytynyt mustasukkaisesti, todennäköisesti pitää tuon viestin omana tietonaan kun ei jaksa ruokkia toisen vainoharhoja. Entäs jos miehellä oikeasti tulee perjantaille jotain menoa? Siis tähän täysin liittymätöntä, niin odottaako miehen kamat pihalla kotiintullessa?
Minä olen seurustellut mustasukkaisen ihmisen kanssa, ja kaikki viestit ynnä muut pidin kyllä omana tietonani, vaikkei mulle eksät tekstaillutkaan. Riitatilanteissa kaikki mahdolliset kontaktit väännettiin juonitteluksi, ihan ihmeellisiä skenaarioita syljettiin suusta.
Tässä tilanteessa oikeasti AINOA järkevä vaihtoehto on ottaa tuo viesti puheeksi, jos vaatii rehellisyyttä pitää siihen pystyä itsekin. Sanoo ettei pidä ajatuksesta, pitää mielikuvituksensa kurissa ja värikynät komerossa.
Onneksi exät on laitettu aisoihin!
Itse olisi tuollaisen saaliin jättänyt poimimatta. Sellainen mies kuin historia.
Niin kuinka kauan heidän erosta aikaa kulunut ? Sinä pieniin päin...
Muistakaa että ei mies pysy vaikka lapsia heti duunataan.
Vaatii seuraavat 18v. Huolenpitoa ja rakkautta kova vastuu lapsesta aina.
Kysyisin että miten paljon he yhteyttä vielä pitää, siis mikä on tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne voi mennä kaljalle? Yhdet juomat töiden jälkeen ja kotiin sun luokse ennen iltakahdeksaa. Siitä olen samaa mieltä, että miehen pitää rehellisesti asiasta sulle kertoa, mutta kai sitä nyt voi eksiäkin tavata?
Jos eksä olisi melkeinpä kuka tahansa muu, niin voisin ehkä salliakin. Mutta kun olen kiertoteitä saanut kuulla millainen se on jopa kahden tuopin jälkeen, istuutuu esim miesten viereen baarissa ja hieroo miesgenitaliaa puolikovaksi ja kuiskaa korvaan tyyliin "mitä jos nussittais, ei vaan kerrota kenellekään". Niin. Ettäs sellainen tapaus. Ja tuota hänen toimintaansa ovat omat ystäväni omin silmin nähneet ja raportoineet jälkeenpäin minulle.
Ap
Sori mutta sun pelisi on pelattu :D
Kuka mies mieluummin ottaisi tiineenä olevan hiehon, kuin tuollaisen ihanan vapaamielisen miehentyydyttäjän?
Sellaiset miehet jotka eivät halua joka kk maksaa elatusmaksuja seuraavat 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos nainen on jo aiemmin käyttäytynyt mustasukkaisesti, todennäköisesti pitää tuon viestin omana tietonaan kun ei jaksa ruokkia toisen vainoharhoja. Entäs jos miehellä oikeasti tulee perjantaille jotain menoa? Siis tähän täysin liittymätöntä, niin odottaako miehen kamat pihalla kotiintullessa?
Minä olen seurustellut mustasukkaisen ihmisen kanssa, ja kaikki viestit ynnä muut pidin kyllä omana tietonani, vaikkei mulle eksät tekstaillutkaan. Riitatilanteissa kaikki mahdolliset kontaktit väännettiin juonitteluksi, ihan ihmeellisiä skenaarioita syljettiin suusta.
Tässä tilanteessa oikeasti AINOA järkevä vaihtoehto on ottaa tuo viesti puheeksi, jos vaatii rehellisyyttä pitää siihen pystyä itsekin. Sanoo ettei pidä ajatuksesta, pitää mielikuvituksensa kurissa ja värikynät komerossa.
Olisihan se aikamoinen sattuma, jos miehellä olisi perjantaille menoa, joka ei tähän mennessä ole tullut aiemmin puheeksi. Mutta tosiaan, siinä tapauksessa ottaisin menot puheeksi ja kertoisin lukeneeni tekstarin. Jos mies ei aivan psykopaatti ole, naama paljastaisi varmastikin jotain.
Totta kai ainoa järkevä teko olisi sanoa, että näin tekstarin. Mutta kuten myönsin, kyllä minua kiinnostaisi, miten mies tekstariin reagoi.
Ja lähdin kyllä olettamuksesta, että ollaan normipariskunta, eikä mitään hullun mustasukkaisia. Mutta valitettavasti satun tuntemaan naisen, joka on täsmälleen samanlainen kuin mitä ap kuvaili exää. Eli todellakin härskisti ehdottelee kaikenlaista varatuille miehille, koskettelee, lähettelee viestejä, jne. En mielestäni ole hullun mustasukkainen tai oikeastaan en kovin mustasukkainen lainkaan, mutta yhtään en tykkäisi ajatuksesta, että mieheni sopisi hänen kanssaan menoja kertomatta minulle. Pakko se pikkusieluisuutensa tässäkin myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tuo eksä on osa miehen aikaisempaa villiä elämää jossa omien sanojensa mukaan oli bilettänyt ja nuss inut ympäriinsä. Olivat vissiin jonkunlaisessa avosuhteessa parisen vuotta sitten.
Ap
Mitä sitten?
Eli mieheni eksällä on varmasti samanlaisia suunnitelmiakin kuin ennen = pienet lärvit ja mies hänen kotiinsa antamaan sille patukkaa. Vaan eipä onnistu mun miehen kanssa kun aijon kieltää heiltä kaiken yhteydenpidon. Mies on nyt mun omaisuutta, ei hänen.
Ap
Et vieläkään ole ottanut lääkkeitäsi 🤣🤣
No nyt tuli äsken mies kotiin koiralenkiltä. Näin kun hän avasi viestin. Eikä ole sanonut mitään siitä, vaikka sen lukemisesta on jo mennyt 10min. Mitä tekisitte minuna?? Olen sisäisesti raivoissani.
Ap
Tule nyt, Ap, kertomaan, kuinka asia ratkesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On teillä jutut!
Mun lapsen isän exä kysyi voisimmeko mennä lauantai-iltana ravintolaan syömään silloin kun olin raskaana. Sanoin että menkääpä vaan, löydän kyllä tinderistä itselleni seuraa kun siellä niitä raskausmaha fetissi miehiä riittää. Ei kelvannut tämä vaihtokauppa 🤷
En itse viitsisi lähestyä miestä kenen tiedän olevan varattu ja nainen raskaana. Mutta näitä ihania ystäviä riittää. Terveisiä vaan heille 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tämmöisen aarteen kanssa olet saamassa lapsen. Otan osaa. Perhe-elämä on heikolla pohjalla kun alkujaan ei voi puolisoon luottaa. Veikkaan, että eroatte ennen kuin lapsi täyttää kaksi.
Ap tuntuu tosiaan olevan täys hullu :(
"Olen raskaana ja" =)) Ei liittynyt asiaan mitenkään=)
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Mullo, kiiski, toutain. Vaimo syö keitto, liha, peruna, salaatti, pasta, tofu, sushi, makaronilaatikko.
En mene exän kanssa kalja. Eikä mene vaimo. Exät on exiä.
Voihan ne Peran ryyppäjäiset olla sattumalta muutenkin samana päivänä, ite en varmaan edes lukisi eksältä tullutta viestiä ja onnellisen tietämättömänä olisin menossa Peran kanssa kaljalle. Mitäs sitten teet?
Kannattaa selvittää jotain muuta kautta onko miehen ilmoittamaa muuta menoa oikeasti olemassa, koska jos epäilysi on aiheeton, saatat pilata suhteesi turhan takia.