Pitäisi viikko olla syömättä ja juomatta. Rahaa vasta ensi keskiviikkona.
Joo olen juonut ja syönyt rahani.
Nyt kaapissa pelkkää kaurapuuroa, makaroonia, riisiä ja vähän margariinia.
Myös pussi perunoita, joka on seissyt viikko tolkulla kaapissa.
Rahaa pari euroa.
Kyllä nyt ahdistaa.
Saan varmaan viinakrampinkin, kun on katkennut tällä viisiin seinään juominen.
Iltajuoppo olin vain.
Kommentit (31)
Mee katkolle. Siellä saat ruokaa ja hoitoa
Tyypillä on kaapissa enemmän ruokaa kuin mulla ja silti aikoo olla viikon syömättä.
Vettä tulee hanasta. Ei tarvitse olla juomatta vaikka viinat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilla, voilla ja margariinilla selviää huomiseen hyvin. Hae ruokapussi avustuksrsta tai osta makkaraa. Pulloja voit kerätä lisäksi.
Ruokakasseja annetaan enimmäkseen Ukrainasta tulleille.
Heillä on omat jakopäivät. Avustus ruokaa ei enää riitä suomalaisille.
Kait sinä nyt osaat makaronia ja riisiä keittää ?
Jos on kirkko lähellä, niin siellä on monesti tilaisuuksissa ilmaista kahvia ja pullaa, kun vähän tutkit ohjelmaa.
Googleta myös ruokajonot. https://ruoka-apu.fi/
(Siinä voit sitten samalla miettiä elämäntapaasi, että onko viinan jatkuva ryyppääminen niin viisasta. Ja googlettaa diakonia, jonka juttusille voisit hakeutua. Ovat hyvin usein sosiaalialan ammattilaisia https://evl.fi/plus/seurakuntaelama/diakonia/taloudellinen-avustaminen/… )
Raitistuminen saattaa olla elämäsi viisain päätös.
Kurja tilanne. Sinun pitäisi koettaa lopettaa alkoholin käyttö. Varmaan vaikeaa, jos olet suurkuluttaja. Jos pystyt, hae leipäjonosta ruokakassi. Menet noilla omilla eväilläsi heikkoon kuntoon. Tosin viikko on aika lyhyt aika. Tsemppiä!
nauti köyhyydestä työtön pummi.koht syömään taas johonki kivaa ravintelii nam nam
töistä saa rahaa 2vk välein mut sehän ei tietyst käy.
Tee puuroa isompi määrä. Osan voit paistaa, mikäli sinulla on paistinpannu. Paistettu kaurapuuro on mielestäni hyvää. Teen sitä joskus, vaikka rahat riittävätkin hyvin ruokaan.
Soita jollekin kaverille ja sano että otat suihin kahest kympist. Easy money. Eikä varmaan ap:lle mitään uutta