Nainen, kelpaako normalipainoinen mies?
En puhu nyt erityisen lihaksikkaasta kehosta, vaan sellaisesta noh... Tavallisesta, muttei ylipainoisesta. Esim. Tommi Taurulan tyylinen keho.
Olen 26 v mies ja koen ulkonäköpaineita. Olen nyt laihtunut 7 kg terveydellisistä syistä, mutta en ole erityisen lihaksikas. Haluan vain olla normaalipainoinen taas.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Tää voi kuulostaa pahalta mutta moni nainen ottaa mieluummin muhkumman mutta miehekkään kuin hoikan ja heikon oloisen. Joten laihduttaminen tai ainakaan pelkkä ruokavalio ei välttämättä ole ratkaisu, hihat pitää kääriä joka tapauksessa.
Hyi, ei. En pidä lihavista miehistä.
Arvostan hoikkia ja viehättäviä miehiä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää voi kuulostaa pahalta mutta moni nainen ottaa mieluummin muhkumman mutta miehekkään kuin hoikan ja heikon oloisen. Joten laihduttaminen tai ainakaan pelkkä ruokavalio ei välttämättä ole ratkaisu, hihat pitää kääriä joka tapauksessa.
N
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Höpö höpö.
Kumpi meistä tietää, millaiset miehet viehättävä minua? Minä vai sinä?
Jokin raja pitää olla palstamiesoletettujen heikkolahjaisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Höpö höpö.
Palstamammat on kuuluisia huonoista valehtelijan taidoistaan😉
Mulle ei ole niin väliä ulkomuodolla, kunhan nyt kuitenkin pitää huolta itsestään ja käy suihkussa :D On ollut sekä hoikkaa että pyöreämpää miestä, ei ole minulle olennaista. Joku valtava ylipaino varmasti jo haittaisi. Itse olen pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka Tommi Taurula on (olen 39v nainen). Mutta siis miehen pitää olla sopusuhtainen. Ei tarvii olla lihaksia, mutta kuitenkin ns kiinteä. Ei siis lihava ollenkaan.
Mä googlasin ja se on näemmä salkkari-näyttelijä (kari taalasmaa). Ja kyllä, just tuollainen kroppa on oikein bueno miehellä, ei lihava eikä laiha. Ne suonikkaat ja pumpatut lihakset on aivan järkynnäköisiä ja just sopusuhtainen normipainoinen on ihan paras.
Mieluummin solakka kuin tanakka.
Ne valtavat lihakset ja näkyvät suonet on steroideilla hankittuja. Normaali mies ei muutu sellaiseksi vaikka treenaa 6pv viikossa kovaa. Eli se ulkonäkö on aika harvalle miehelle se mihin pyrkii, ellei halua hajoittaa maksaa ja sydäntä ennen 50v. Mutta ei vaihtoehto nyt silti ole Kari Taalasmaakaan ja pömppö-iskävatsa. Siitä iskävatsasta saa timmin ja vatsalihaslihasryhmän
Reunoille hymykuopat, ilman että tarvii steroideilla vetää ne rasvattomiksi erillisiksi palluroiksi, jota 6-packiksi kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Höpö höpö.
Your Ladyparts tells it all! Se mitä luulet haluavasi on eri kuin mitä tunteesi sanoo. Se mitä teet on mielikuvafiilistelyä unelmilla - ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tästä on tosi hankala keskustella koska hoikan miehen määrittely on subjektiivista, tai ylipäätään hoikan ihmisen määrittely, minulle se tarkoittaa normaalipainon alinta neljännestä. Tapailin aikoinaan erästä miestä joka mielestäni oli just eikä melkein, missään ei ollut löysää tai pömppöä mutta kuulemma lääkäri sanonut että painoa voisi pudottaa kun oli ilmeisesti jo pikkasen yli normaalipainon ylärajan. Nykyinen on varmasti päälle ns. suositusten mutta ei tuostakaan raaskisi paljoa pois ottaa, sen verran on harteita ja rintakehää. Oikeastaan en edes osaa kuvitella mille näyttää miesten normaalipainon alin neljännes, mutta minä veikkaan että ensitöikseni istuttaisin sen ruokapöytään.
Naisia on kaikenlaisia, osa keskittyy ulkoisiin ja osa sisäisiin asioihin. Ei tähän ole yhtä tiettyä vastausta. Itse arvostan ystävällisyyttä, sivistyneisyyttä ja elämänmyönteisyyttä että löydän yhteyden vaikka minkälaisen läskin kanssa, eikä minua oikeasti kiinnosta yhtään miltä ihminen näyttää jos hänen kanssaan on muuten miellyttävä olla ja meillä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Tästä on tosi hankala keskustella koska hoikan miehen määrittely on subjektiivista, tai ylipäätään hoikan ihmisen määrittely, minulle se tarkoittaa normaalipainon alinta neljännestä. Tapailin aikoinaan erästä miestä joka mielestäni oli just eikä melkein, missään ei ollut löysää tai pömppöä mutta kuulemma lääkäri sanonut että painoa voisi pudottaa kun oli ilmeisesti jo pikkasen yli normaalipainon ylärajan. Nykyinen on varmasti päälle ns. suositusten mutta ei tuostakaan raaskisi paljoa pois ottaa, sen verran on harteita ja rintakehää. Oikeastaan en edes osaa kuvitella mille näyttää miesten normaalipainon alin neljännes, mutta minä veikkaan että ensitöikseni istuttaisin sen ruokapöytään.
No se mun ex-triathlonharrastaja painoi täysmatkoille treenatessaan 77 kg, pituus 191 eli painoindeksi karvan alle 20. Oli sikspäkki, reidet kuin lohkareet, olkalihaksissa näkyi lihassäikeet ja sitä rataa.
Ja tuolloin hän olisi voinut tiputtaa vielä 5 kg ja olla normaalipainoinen. Se olisi kaikki ollut lihasta, ei sitä rasvaa ollut yhtään.
Kuten sanottu se elämäntapa ei todellakaan ollut sen helkkarin sikspäkin arvoista... tykkään hänestä kokonaisvaltaisesti huomattavasti enemmän nyt jossain vähän alle 90 kilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka Tommi Taurula on (olen 39v nainen). Mutta siis miehen pitää olla sopusuhtainen. Ei tarvii olla lihaksia, mutta kuitenkin ns kiinteä. Ei siis lihava ollenkaan.
Naiset ei oikein ymmärrä kuinka paljon pitää salilla käydä, että on "Ei tarvii olla lihaksia, mutta kuitenkin ns kiinteä".
Oletus on että jos käyt salilla, näytät Bull Mentulalta kahden kerran jälkeen
Ihan niin kuin miehet ei tiedä, ettei suuri osa naisista pysy hoikkina, jos "vähän katsoo mitä syö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei oikein ymmärrä kuinka paljon pitää salilla käydä, että on "Ei tarvii olla lihaksia, mutta kuitenkin ns kiinteä".
Eikä miehet ymmärrä miten vähän naisen pitäisi syödä ollakseen pajunvitsa. Siihen ei riitä sipsien poisjättö ja kahdesti viikossa liikuntaa.
Mitä meinaa pajunvitsa? Todellisuus kyllä on se että nainen pysyy laihana paljon helpommin kuin mies lihaksikkaana, tuo lihaksikas vaatii ylimääräistä efforttia.
Ongelma varmaan syntyy siitä että meillä on niin erilaisia taustoja, elämäntilanteita ja tottumuksia, ruokailutottumukset opitaan kotona ja sinetöidään ensimmäisinä vuosina kun itsenäistytään. Mulla on varmaan oletusarvona sellaiset hintsua pienemmät annoskoot yhdistettynä toiminnantäyteiseen elämäntyyliin, useammin tulee unohdettua syödä ollenkaan kuin syötyä liikaa. Toisinsanoen nainen voi pysyä laihana vaikka ei mieti asiaa ollenkaan, ja liikkuu milloin joutaa. Lihasten kasvattamisessa on valitettavasti aivan eri säännöt.Tietty jos puhut jostain 16bmi:stä niin sitten ravinnonpuute alkaa tuntumaan ja vaikuttamaan muuhunkin kuin vaaan lukemaan.
Eri(nainen)
No ei todellakaan pysy. Olen itse salilla käyvä lihaksikas nainen ja paljon helpompaa tämä on (en siis ole mikään kehonrakentaja, mutta kyllä esim. jaloissa on ihan näkyvää lihasta, vatsalihakset ei erotu. Tavoitteena on pysyä kunnossa, ei miellyttää miesten silmää. Painoindeksi on normaalin yläpäässä). Syön vatsan täyteen useamman kerran päivässä. Aiemmin yritin hoikkaa ja siroa vartaloa ja jatkuvasti oli nälkä. Ihan siis koko ajan sai elää nälässä. (En ole luonnostani siro). Ei siitä mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen näitä naisia, joita nallevatsakaan ei haittaa ollenkaan, mutta laiha kuikelo viehättää vähiten. Näkyvä lihaksikkuus viehättää valkokankaalla, mutta ei puolison ominaisuutena, sillä se kertoo hieman erilaisista elämäntavoista ja -arvoista. Mielestäni ei siis todellakaan tarvitse laihduttaa, jos kunto on kuitenkin perustasoa. Sairaalloinen lihavuus on eri asia ja niin haitaksi kantajalle itselleen, että siitä kannattaa tietysti pyrkiä pois.
Ei sillä painolla ole väliä kunhan on pitkä ja rikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset tietää... Samalla tavalla (ellei enemmän) naisilta on vaadittu vuosikausia timmiä kroppaa. Jokainen nainen tietää tasan tarkkaan, kuinka paljon työtä sellainen vaatii.
Jos jotain olen av:sta oppinut, niin sen, että naisen on helppoa löytää seuraa ja treffikutsuja satelee. Ja jos ei satele, sen kun laihduttaa niin johan satelee. Kyllä se on meillä naisilla vaan niin helppoa. Mutta jaksuhalit miehille, joilla sen sijaan ulkonäköpaineita riittää.
Ap, en usko, että meidän mielipiteillämme on sinulle merkitystä. Ikäisesi naiset eivät ole tällä palstalla, he ovat Instassa.
N59
Kelpaaminen on kyllä sellainen termi, että saat jatkaa sinkkuna vaikka olisit muutoin kuin Alan Rickman. Jos puhutaan kelpaamisesta, niin kelpuutan sähkömiehiä tekemään remonttia, mutta silloin on yksi herttaisen lysti minkä näköinen se sähkömies on. Sensijaan parisuhteeseen en kelpuuta ketään, vaan HALUAN olla jonkun kanssa - jos hän vastavuoroisesti haluaa olla minun kanssani niin muodostuu parisuhde.
Olen hyvännäköinen (näin on muut kertoneet) sporttinen nainen. Mieheni on normaalipainoinen ja liikunnallinen, mutta ei millään tapaa erityisen lihaksikas. Nuoruuden sairauden merkkinä vatsassa on pienen pehmeyden lisäksi myös iso leikkausarpi.
Osalle ihmisistä ulkonäkösi on joka tapauksessa noup, jollekin toiselle täyskymppi, jos luonteesi on. Ihan samoin meillä naisilla on kaikilla joku piirre mikä jakaa, itselläni sporttirungon myötä pieni kuppikoko. Moni varmaan kaipaisi kurvikkaampaa, mutta mieheni tykkää minusta tällaisena kuin olen ja muita en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset tietää... Samalla tavalla (ellei enemmän) naisilta on vaadittu vuosikausia timmiä kroppaa. Jokainen nainen tietää tasan tarkkaan, kuinka paljon työtä sellainen vaatii.
Jos jotain olen av:sta oppinut, niin sen, että naisen on helppoa löytää seuraa ja treffikutsuja satelee. Ja jos ei satele, sen kun laihduttaa niin johan satelee. Kyllä se on meillä naisilla vaan niin helppoa. Mutta jaksuhalit miehille, joilla sen sijaan ulkonäköpaineita riittää.
Saman olen huomannut ja aluksi itsetunto sai kolauksen, että kuinka vastenmielinen mahdan ollakaan kun ei ole haluistani huolimatta näin käynyt koskaan. Sitten tajusin, että kyseessä on vain neuroepätyypillisten ajatuskuvio, ja lakkasin antamasta tuollaisille mitään painoarvoa.
Pyh, mammat tykkää isoista miehistä.