Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka välittäjä sai asuntosi myytyä äskettäin? Pk-seutu

Vierailija
28.03.2023 |

Ei nykyisestä ole mihinkään. Kuka saa tulosta? Hinta on kohdillaan, joka muuta väittää, ei tiedä alasta mitään.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itse.

Vierailija
2/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri Koijanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota ainakaan sitä entistä talviurheilijaa välittäjäksi.

Vierailija
4/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välittäjästä ole kiinni.

Yksi mikä merkitsee on HINTA

Vierailija
5/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin,hinta se on mikä ratkaisee.

Vierailija
6/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sanoin, että se on täysin oikea nyt.

AP

Vierailija
7/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta pipsa Saarinen ja ota hommiin.

Sano tuomakselta terveisiä.

Vierailija
8/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välittäjästä ole kiinni, AP. Jos ei asunto mene kaupaksi, siinä on liian korkea hinta. Ihan sama mikä sinun mielipiteesi "täysin oikeasta" hinnasta on.

Vierailija
9/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyn itse ja säästän sievoisen summan =) ne paperit voi tulostaa netistä muutamalla eurolla

Vierailija
10/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten toiset välittäjät saavat kämpästä enemmän kuin toiset edes uskaltavat pyytää?

T. Kolmen myydyn kämppän kokemuksella

Vierailija
11/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on välittäjästä kiinni.

Vierailija
12/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksestani välittäjä vaikuttaa kaikista eniten myyntikokemukseen kun olet itse myymässä. Hyvä myyjä pitää sinut ajantasalla prosessista, kertoo hinnoitteluperusteistaan ja on kaikinpuolin asiallinen ja tavoitettavissa oleva jotta homma saadaan kivuttomasti maaliin. Maksan kokeneesta välittäjästä mielelläni pari tonnia enemmänkin ja uskon että asiallinen myyjä antaa asiakkaallekin hyvän signaalin jos asunto osuu muuten ostajan spekseihin.

Ostajana taas ihan se ja sama kuka ja mikä välittäjä on. En maksa hänelle itse lanttiakaan ja eniten kiinnostaa ostettava tuote. Jos et ole saanut edes tarjouksia, hinta on yksinkertaisesti liian korkea.

Vierailija
13/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myyn itse ja säästän sievoisen summan =) ne paperit voi tulostaa netistä muutamalla eurolla

Naapuri teki just näin. Myi alihintaan heti ensimmäiselle tinkaajalle ja kehui kuinka säästi 5 tonnia tekemällä itse.

Me myytiin perästä päin huonompi kuntoinen kämppä, välittäjä sai ostajat huutamaan kilpaa ja saatiin 20 tonnia enemmän mitä naapuri samankokoisesta.

Mut hei, naapuri teki itse ja säästi.

Vierailija
14/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten toiset välittäjät saavat kämpästä enemmän kuin toiset edes uskaltavat pyytää?

T. Kolmen myydyn kämppän kokemuksella

Koska he ottavat hinnoittelussa enemmän riskiä. Se ei suinkaan takaa että kyseinen välittäjä saa myytyä 100% hänelle tulevista kohteista.

Vierailija
15/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuri teki just näin. Myi alihintaan heti ensimmäiselle tinkaajalle ja kehui kuinka säästi 5 tonnia tekemällä itse.

Me myytiin perästä päin huonompi kuntoinen kämppä, välittäjä sai ostajat huutamaan kilpaa ja saatiin 20 tonnia enemmän mitä naapuri samankokoisesta.

No miten nyt neuvoisit ap:ta toimimaan kun on välittäjä asialla mutta ostajat eivät huudakaan kohteesta kilpaa?

Vierailija
16/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin itse kolmessa viikossa. Palkka aikamoisen hyvä niin pienestä työstä.

Vierailija
17/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo😆 Oikean hinnan määrittäminen ei voisi v 2023 helpompaa olla.

Vierailija
18/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen välittäjä ei tiedä välttämättä edes pesutuvan hintaa tai miten sinne saa avaimen. Omistaja kun itse myy, tietää kaiken.

Vierailija
19/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä välittäjästä ole kiinni, AP. Jos ei asunto mene kaupaksi, siinä on liian korkea hinta. Ihan sama mikä sinun mielipiteesi "täysin oikeasta" hinnasta on.

Myin yksiötä Hki keskustasta.

Myyntiturvan välittäjä sanoi että saan siitä 212-215000.

Valitsin kuitenkin yhden kaksikirjaimisen LKV yrityksen joka toi pöytään 236 000€ ostotarjouksen joka myös käteltiin.

Välittäjän homma on löytää ne maksuhaluiset ja kysyiset ostajat, eikä vain odotella kädet taskuissa että kuka tulee ja ostaa pois.

Tinkaajia ei päästetä edes näytölle.

Se, että just sinun mielestä hinta on väärä, ei poissulje sitä tosiseikkaa että tuolla on paljon ostajia joille on se ja sama maksaa asunnosta vailla kymppitonni yli pyynnin , ihan vaan siksi että haluavat just tämän kämpän.

Välittäjän tärkein kyky on tuntea markkinat ja ostajat, eikä mikään esitteiden jakaminen jakkutakissa eteisessä.

M52

Vierailija
20/47 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja kun myy voi kertoa esim ettei naapurista kuulu ikinä mitään ja on hyvät äänieristeet vaikkei olisi. Välittäjä ei tällaisista asioista voi puhua.