Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kokoomuksen etumatka supistuu, kolme suurinta käytännössä tasoissa

Vierailija
28.03.2023 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009482053.html

Vasta sunnuntaina uskaltaa sanoa kuka voitti! Jännäksi menee

Kommentit (370)

Vierailija
21/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos minkään puolueen kannatus ei ole yli 20 %.

Vierailija
22/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, jos minkään puolueen kannatus ei ole yli 20 %.

Olisi sama kuin viime vaaleissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa tulee olemaan pienituloisille riippumatta siitä, kuka voittaa

Kyllä. Nyt on juhlat juhlittu ja on aika maksaa lasku. Jos demarit voittaa, köyhillä tulee olemaan vielä kurjempaa.

Onko tällaisten valheellisten viestien tarkoitus johtaa harhaan ihmisiä, jotka eivät tunne yhtään politiikkaa?

Vierailija
24/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoista olisi, jos sossudemarit voittaisivat. Eivät kuulemma voi tehdä yhteistyötä persujen kanssa, koska näiden kannattajat ovat huonoja ihmisiä. 

Toisaalta, eipä taida rakkautta olla ilmassa sossudemareiden ja kokkareiden kanssakaan piirun vertaakaan. 

Ja kun kepu ei kuulemma enää mene halpaan, ja tee toistamiseen yhteistöitä sossudemareiden kanssa, niin erittäin mielenkiintoista. 

Itse olen vaalitaktisista syistä päättänyt äänestää tyhjää tällä kertaa. 

Minä äänestin taktisista syistä kristillisdemokraatteja. He varmaan kelpaavat hallitukseen kuin hallitukseen.

Vierailija
25/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoista olisi, jos sossudemarit voittaisivat. Eivät kuulemma voi tehdä yhteistyötä persujen kanssa, koska näiden kannattajat ovat huonoja ihmisiä. 

Toisaalta, eipä taida rakkautta olla ilmassa sossudemareiden ja kokkareiden kanssakaan piirun vertaakaan. 

Ja kun kepu ei kuulemma enää mene halpaan, ja tee toistamiseen yhteistöitä sossudemareiden kanssa, niin erittäin mielenkiintoista. 

Jos kokoomus saa eniten ääniä niin voi ajatella demareiden kanssa olevan helpompi tehdä yhteistyötä. Yhteisen hallitusohjelman löytäminen voi olla haaste, mutta sen jälkeen kun siitä on sovittu voi molemmat osapuolet luottaa toisiinsa.

Persujen kanssa on aina vähän se ongelma, että vaikka jotain on sovittu niin siellä voi joku lähteä sooloilemaan ja vetämään ihan eri suuntaan. Se tekee koko hallitusksesta toimintakyvyttömän. Kuten hyvin muistetaan niin sen ainoan kerran kun persut on olleet hallituksessa niin koko puolue hajosi! Ei siellä löytynyt yhteistä säveltä edes puolueen sisältä puhumattakaan yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Vierailija
26/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät kuitenkaan pääse hallitukseen, eivät missään tapauksessa koska kukaan ei suostu heidän kanssaan yhteistyöhön.

Kyllä kokoomus haluaa ps:n kanssa hallitukseen, koska se meni viimeksi niin hyvin. Ps on paras hallituskumppani mitä kenelläkään on koskaan ollut. (Ei toki ps:n itsensä kannalta...)

Ei ne olleet nykyiset PS:t vaan Siniset.

Vierailija
27/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaation keskellä ihmiset ovat heränneet Orpon kylmään kyykyttämislistaan ja se sataa suoraa demarien laariin. Taitaa tulla kunnon jytky SDP:lle. 🙂

Vierailija
28/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nyt on juhlat juhlittu ja on aika maksaa lasku. Jos demarit voittaa, köyhillä tulee olemaan vielä kurjempaa.

Onko tällaisten valheellisten viestien tarkoitus johtaa harhaan ihmisiä, jotka eivät tunne yhtään politiikkaa?

Miten niin valheellisten? Jos jatketaan nykyistä törsäämistä velkarahalla, mihin se johtaa? Siihen samaan miten kävi Kreikalle. Meidän taloutemme ottaa silloin haltuunsa muut tahot ja määräävät sen linjan miten meillä pitää laittaa talous kuntoon. Ja se ei tule olemaan kivaa etenkään köyhille.

Mun mielestä on helpompaa, että saamme itse päättää miten tehdään, kuin että joku muu sen meille sanelee.

Vierailija
29/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin taktisista syistä kristillisdemokraatteja. He varmaan kelpaavat hallitukseen kuin hallitukseen.

Olet typerys. Erittäin harvassa hallituksessa ovat olleet mukana.

Typerämpää on äänestää tyhjää. Oppositiostakin voi vaikuttaa.

Vierailija
30/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät kuitenkaan pääse hallitukseen, eivät missään tapauksessa koska kukaan ei suostu heidän kanssaan yhteistyöhön.

Kyllä kokoomus haluaa ps:n kanssa hallitukseen, koska se meni viimeksi niin hyvin. Ps on paras hallituskumppani mitä kenelläkään on koskaan ollut. (Ei toki ps:n itsensä kannalta...)

Ei ne olleet nykyiset PS:t vaan Siniset.

Puolueella on tuhansia samoja jäseniä kuin oli silloin. Esimerkiksi Purra, Halla-Aho...

Vierailija
31/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttaa viherhörhöjen heikko menestys.

Ehkä kepu oppi, ettei vasemmisto ole heidän kumppani. Voi käydä kannatukselle muuten kuten Ruotsissa, alle5%.

Vierailija
32/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kannattavat persuja, niin heitän kannattaa muistaa että kokoomuksen äänestäjät käyvät ennakkoon äänestämässä. Joten jos persut haluavat purrasta pääministerin, niin kannattaa tehdä samalla tavalla kuin kokoomuksen kannattajat eli käytä ennakkoon äänestämässä.

Vierailija
33/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inflaation keskellä ihmiset ovat heränneet Orpon kylmään kyykyttämislistaan ja se sataa suoraa demarien laariin. Taitaa tulla kunnon jytky SDP:lle. 🙂

Tuskin tulee.

Vierailija
34/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos demarit saisivat jatkaa vielä 4 vuotta, niin sitten se vasta köyhällä kipeää tekisikin...

Vierailija
35/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka kannattavat persuja, niin heitän kannattaa muistaa että kokoomuksen äänestäjät käyvät ennakkoon äänestämässä. Joten jos persut haluavat purrasta pääministerin, niin kannattaa tehdä samalla tavalla kuin kokoomuksen kannattajat eli käytä ennakkoon äänestämässä.

Persut ovat kunnostautuneet tällä kertaa tässäkin.

Vierailija
36/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkkä meitä köyhät niin saatte lisää raippaa ja lujaa!

Kokoomus

Vierailija
37/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin valheellisten? Jos jatketaan nykyistä törsäämistä velkarahalla, mihin se johtaa? Siihen samaan miten kävi Kreikalle. Meidän taloutemme ottaa silloin haltuunsa muut tahot ja määräävät sen linjan miten meillä pitää laittaa talous kuntoon. Ja se ei tule olemaan kivaa etenkään köyhille.

Mun mielestä on helpompaa, että saamme itse päättää miten tehdään, kuin että joku muu sen meille sanelee.

Suomen valtiolla ei ole erityisen paljon velkaa. Jos verrataan esimerkiksi EU maiden keskiarvoon. Ihan ollaan siellä keskikastissa velan oton suhteen.

Toi on ihan puhtaasti mielikuvien luomista, että ollaan jonkun velkakriisin kynnyksellä! Se ei yksinkertaisesti ole niin.

Vierailija
38/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on menossa KOK ohi pääministeripuolueeksi. 

Se tietää vasemmistopuolueita äänestäneiden äänten menevän hukkaan.

Vierailija
39/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee PS vs KOK kisa.

Vierailija
40/370 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestysprosentti voi tosiaan nyt ratkaista vaalivoittajan nimen.

No eikö se nyt aina ratkaise vai mistä ne äänet tulevat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme