NATO-juhlat
Jospa tämä Nato-prosessi saataisiin pian maaliin ja päästäisiin juhlimaan. Mitä tarjoaisitte juhlan kunniaksi?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myös ylläpidolle Îgorin viestien poistoista, saadaan ketju siistiksi spämmistä.
Ole hyvä, täällä ollaan ja tarkkaillaan.
Minä tarjoan tämän, tulen vaikka torille jos pyydetään!
Vierailija kirjoitti:
Trolli on paremman puutteessa palannut videospämmäykseen...
NATO ottaa koville.
Vielä ei Îgor sentään ole kertaakaan käyttänyt sitä yhtä perinteistä keskusteluargumenttiaan: haukkumalla muita mielenterveysongelmaisiksi, sairaseläkeläisiksi ja Peräkammarin Petriksi. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli on paremman puutteessa palannut videospämmäykseen...
NATO ottaa koville.
Vielä ei Îgor sentään ole kertaakaan käyttänyt sitä yhtä perinteistä keskusteluargumenttiaan: haukkumalla muita mielenterveysongelmaisiksi, sairaseläkeläisiksi ja Peräkammarin Petriksi. XD
Kun muistutit, niin kaipa se nekin ehtii ennen iltaa, kunnes raketoi kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Virossa Natoon jäsenyyden haku oli Neuvostoliiton jälkeisen ajan ensimmäisiä prioriteetteja. Siellä ihmeteltiin Suomea (ja Ruotsiakin), että miten olemme uskaltaneet olla ilman Naton tuomaa turvaa. Suomessahan jopa EU:hun liittyminen nähtiin uhkana ja oli täpärällä, ettei jäsenyys olisi toteutunut.
En itse uskalla edes kuvitella, mikä turvallisuuspoliittinen tilanteemme olisi tänä päivänä ilman EU-jäsenyyttä. Luultavasti sama kuin Ukrainalla.
Samaa olen itsekin ihmetellyt 90-luvulta saakka. Suomen jättäytyminen Naton ulkopuolelle oli mielestäni täydellistä hulluutta. Onneksi ehdin vielä nähdä, että sekin virhe tulee korjatuksi.
No kiva kun joillain syy juhlia. Itse juhlin henkilökohtaisempia asioita kuin jotain valtiosopimuksia.
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun joillain syy juhlia. Itse juhlin henkilökohtaisempia asioita kuin jotain valtiosopimuksia.
Ettei vain Îgoria pikkuisen vituttaisi.
Todellakin aion juhlia koska olen pelokas armeijan käynyt mies, minua niin pelottaisi puolustaa maata ilman että pääseee Naton helman alle piiloon.
Taidan Naton kunniaksi tehdä Chana Masalaa. Tosin riisin sijaan taidan laittaa keitettyä pitkäjyväistä kauraa lisukkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Taidan Naton kunniaksi tehdä Chana Masalaa. Tosin riisin sijaan taidan laittaa keitettyä pitkäjyväistä kauraa lisukkeeksi.
Niin ja Naton kunniaksi käyn myös ostamassa tämän: https://www.ase.fi/tuote/fabarm-sft-12-pumppuhaulikko-12-76-14-teleskoo…
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta miksi tälläinen porukka juhlii jotain Nato-jäsenyyttä, Euroviisuvoittoa tms. He eivät koko elämänsä aikana voi juhlia esim. häitään tai lastensa syntymäpäiviä...
Miksikäs ei? Itse juhlin kaikkia näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta miksi tälläinen porukka juhlii jotain Nato-jäsenyyttä, Euroviisuvoittoa tms. He eivät koko elämänsä aikana voi juhlia esim. häitään tai lastensa syntymäpäiviä...
Miksikäs ei? Itse juhlin kaikkia näitä.
Ja minä lisäksi kissan ristiäisiä samoihin aikoihin... ja kyllä edesmenneen kissan syntymä- sekä nimipäivät muistettiin aina.
Hain pari tuntia sitten valmiiksi pullon XO-konjakkia ja 2 pulloa Veuve-Clicquot-samppanjaa.
Korkkaan samppanjan heti, kun uutinen Turkin ratifioinnista tulee.
Vierailija kirjoitti:
Naton avulla otamme takaisin meiltä vääryydellä viedyt maa-alueet.
Tyhjinä.
Ilman russakoita.
Kuoleva kansa ei tarvitse lisämaata.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009485318.html
Turkki ei käsittele Suomen Nato-jäsenyyttä tänään.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009485318.html
Turkki ei käsittele Suomen Nato-jäsenyyttä tänään.
Käyn hakemassa kebabin. Turkin ratifointipäivästä voitasiiin tehdä virallien kebab-päivä
Lollis on siirtynyt korona/rokotespämmeihin