Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32v nainen ja elämäni ensimmäinen gynekäynti huomenna, jännittää vähän!

Vierailija
27.03.2023 |

Onko mitään vinkkejä jännityksen lievittämiseen? Jännitän vähän lääkärikäyntejä siis ylipäänsäkin mutta mua pelottaa esim. mahtuuko spekula ja muuta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet pystynyt välttämään gynellä käynnin tuohon ikään asti? [\quote]

Minä oon 51v nainen, enkä ole käynyt ikinä gynekologilla, en juokse erikoislääkäreillä huvin vuoksi.

Ei lemahtele kala kuin ruokana.

Vierailija
22/24 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet pystynyt välttämään gynellä käynnin tuohon ikään asti? Mahtaa takanasi kävellessä lemahtaa kala jos ei koko akvaario.

Kaikki ei jaa itseään koko kaupungille

eri

Mitä tämä liittyy asiaan? Menetin neitsyyteni 33-vuotiaana, mutta olin sitä ennen käynyt gynellä jo monta kertaa. Ekan kerran 15-vuotiaana outojen alavatsakipujen takia.

No jos joku leimahtaa kalalle ja koko akvaariolle kun ei käy gynellä, niin se tarkoittaa sitä että aika paljon on tullut jaeltua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni ihmettelee ap:n korkeaa ikää? Itse olen käynyt gynekologin vastaanotolla tarkastuksessa kahdesti, ap:ta vanhempana. Siihen saakka gynekokologiset tarkastukset olivat hoituneet ihan yleislääkärillä ja toimenpiteet poliklinikoilla.

No mä ainakin tulkitsin aloituksen niin, että ei ole mitään tarkastuksia tai toimenpiteitä tehty aiemmin. Eihän siinä nyt niin suurta eroa ole, tekeekö sen tarkastuksen gyne vai yleislääkäri.

Mitä se sulle kuuluu onko tehty vai ei.

Itse en ole koskaan käynyt papakokeessa terkkarissa, enkä gynekologilla, ikää jo 51v.

Miksi luulet että kaikki naiset käy ronklattavana, ei se mikään pakko ole.

Jokainen valitsee juokseeko turhaan gynekologilla vai ei, minä en juokse. Kävisin sellaisella vain pakon edessä, eikä ole sellaista tullut eteen ja toivottavasti ei tulekaan.

N51

Vierailija
24/24 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäå tätä onko asiaton, mutta yksi tyttis käytti kuorittua ja pestyä porkkanaa vara-poikaystävänä. Oli hyvin terveet paikat. Meikäläisen pesty käsi ja käsivarsikin tuoskahti enemmän. Eikä se ole lian haju.