Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me naiset:mies kuoli ja rakastui sitten kuoleen miehen veljeen!

Vierailija
26.11.2006 |

hullun touhua sanon minä. Lyhyt aika on kun on mennyt uusiin naimisiin ja miten ulkomaalaisvirasto on voinut myötää noin lyhyen ajan sisällä miehelle oleskeluluvan?????

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa on kulttuureja, joissa on yleistä mennä naimisiin kuolleen puolison sisaruksen kanssa.

Vierailija
2/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se pappi on voinu vihkiä kuolleen ja elävän? mahtoi olla kiihkeä hääyö.. kaveri ainakin ollu kankeena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut rakastui?

Vierailija
4/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissä on tällainen tapaus (en oo lukenut me naisia,vaan perustan tietoni ap:n hataraan ilmaisuun).

Mies kuoli,hältä jäi vaimo ja kaks lasta. Nainen meni 7kk miehen hautaamisesta miehen veljen kanssa naimisiin.

Olivat aina olleet hyvissä väleissä ja läheisiä ja lähentyivät enemmän kun veli tuki perhettä kuolemantapauksen jälkeen.

Tästä on n15v ja edelleen ovat naimisissa ja heillä on 2 yhteistäkin lasta.

Vierailija
5/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla kestää näköjään pitkään tuo suru aika ja ihme että ulkomaalaisvirasto on myötänyt oleskeluluvan. Yleensä vaativat pidempää tuttavuutta ja sitä että ollaan oltu sitä arkea pidempää.

Vierailija
6/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hukkui perheen uintireissulla.

Vierailija
7/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummaa toimintaa ulkomaalaisvirastoltakin, että näin pian on luvat myönnetty, kun toiset taistelevat jopa kaksi vuottakin, että saavat miehelleen oleskeluluvan. Mitenkähän tämä Heidi ja hänen nykyinen puoliso ovat todistaneet todella rakastavansa toisiaan, kun muiden liittoja luullaan lumeliitoiksi?

Vierailija
8/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ei ymmärtänyt:) no jos mun mies kuolis niin en rakastuis hänen veljeensä. Eli pysyköön veli lapsille setänä ei " isänä" ja tosiaan minäkin kummastelen tuota ulkomaalaisviraston touhua huh

Vierailija
9/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos veljeä ei ole? Appiukko sitten?

Vierailija
10/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taattu se, että lapsille ollut isähahmo, joka verisukulainen, eli välittää jossain määrin edes lapsista. Jos ei sosiaalihuoltoa, niin hyvä keksintö.

Vierailija
11/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkomaalaivirasto on ihan p! toisille sanotaan että lumeliitto ja näille lyötiin aika helposti oleskelulupa!

Vierailija
12/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä!

Vierailija
13/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vain, miten hanakasti aina surevaa ihmistä arvostellaan, eikä hän saisi löytää uutta onnea sitten millään, aina löytyy joku ulkopuolinen, jonka on sopivaa luetella miten pitää elää.

Vierailija
14/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden tiet ovat tuntemattomat...

Vierailija
15/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin jonkun mieheni veljen (5 kpl) kanssa, jos mieheni kuolisi...

Enkä menisi sittenkään, vaikka asuisimme miehen kotimaassa.

Minä kun olen suomalainen, huolimatta siitä että mieheni on ulkomaalainen, ja kuolleen miehen veljen naiminen ei kuulu meikäläisten tyyliin.

Vierailija
16/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilta vaaditaan pitkää yhdessä oloa ym!

Vierailija
17/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi noin sekopäinen aloitus olla?!

Eikö voi edes vähän vaivaa nähdä, että kuulostaisi edes täyspäiseltä?

Vierailija
18/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti nainen tässä kuitenkin oli suomalainen. minä en todellakaan voisi kuvitella alkavani mieheni veljen kanssa jos mieheni kuolisi, ei tulis mieleenkään, yöks.

Vierailija
19/31 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nopea " rakastuminen" ja jos mieheni kuolisi niin en minäkään rakastuisi hänen veljeensä.

Vierailija
20/31 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä siskon mies ei saanut oleskelulupaa vaikka oli tulossa yhteinen lapsi ja oli yhteistä polkuja kuljettu jo pidempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi