Minulta ei jää mitään perintöä
Kommentit (11)
Tuskin keltään jää, jos alkaa kunnolla rytisemään.
Voitte sitten vanhana olla tyytyväisiä kun olette köyhiä.
Jätän sen verran, että kattaa hautajais ym. kulut. Ehkä 10000€.
Minä kätken aarteen ja annan omaisille ratkaistavan palapelikartan,siinähän sitten vetäköön yhtäköyttä taikka riidelköön.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei multakaan. Aion hassata kaikki pois.
Entäs jos elät vielä sen jälkeen kun olet tuhlannut kaikki rahasi? Vai meinasitko tappaa itsesi sitten kun sinulla ei enää ole mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos elät vielä sen jälkeen kun olet tuhlannut kaikki rahasi? Vai meinasitko tappaa itsesi sitten kun sinulla ei enää ole mitään?
Kyllä, viimeisillä rahoilla ostan aseen ja ammun itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole välttämättä kyse mistään valinnasta, vaan olosuhteiden pakosta. Tyhjästä on paha nyhjästä.
Jaa. Olen itse saanut perintöä joten koen velvollisuudekseni siirtää myös eteenpäin.
Olen itse saanut vain hyvin pienet summat vanhemmiltani, kun taas sisarukseni saivat jo vanhempien eläessä paljon enemmän.
Minulla ei ole lapsia, ja sisarukseni ovat aina halveksineet minua ja tehneet kaikenlaista ilkeyttä, joten en toki aio heillekään tarkoituksella mitään jättää.
Paras kun käyttää viimeistä latia myöden kaiken mitä lompsasta löytää, antaa vaikka kissojen ja koirien hyväntekeväisyyteen ennen viime henkäystään.
Minä haluaisin jättää perintöä, tällä hetkellä omistan 3,5ha metsää, perikunnan osuuden papan ja mamman vanhasta talosta serkkujen kanssa, eläkettä saan mutta ei tilillä ole paljoa ylimääräistä. N65v.