Miten kädet saa pehmeiksi ja kivuttomiksi?
Millä voiteilla te saatte kätenne pehmeiksi ja ihonne tosi hyvään kunton? Miten joillain naisilla on niin pehmeät kädet? Mulla on tosi punaiset ja kuivat kädet pienillä haavoilla. Mikähän mahtaisi olla sellainen käsirasva jolla ne kädet pysyisi pehmeinä? Olen kokeillut vaikka mitkä kortisonivoiteet mutta hetken päästä kädet taas palaa kuiviksi.
Kommentit (213)
Kaikilla hissi ei nouse vintille asti.
Kaikkein pahimmat kädet olen nähnyt niillä, joilla on amalgaamipaikkoja suussa. Amalgaamipaikat suussa aiheuttavat sitkeitä infektioita elimistössä, etenkin suoleen, josta mikrobit leviävät muualle elimistöön. Ei auta muu kuin poistattaa kaikki amalgaamipaikat, antibiootteja, ja ravintolisiä. 12%:n vetyperoksidilla voi myös koettaa hoitaa vesikelloihottumaa käsissä, ja kuivia käsiä, mutta se puree ja tuntuu. Sen jälkeen sitten käsien rasvaus.
Vierailija kirjoitti:
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Mennään asiaan.
Osta Bodyshopin verkkokaupasta "HEMP hard working hand protector" - voidetta. Se toimii kuiville käsille ja halkeileville sormenpäille. Ainoa mikä minulla toimii ja hyvin.
Ehdottaisin käyntiä lääkärillä, kuulostaa pahalta Atopialta tai lievältä psorilta.
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
Ihanaa :)