Miten kädet saa pehmeiksi ja kivuttomiksi?
Millä voiteilla te saatte kätenne pehmeiksi ja ihonne tosi hyvään kunton? Miten joillain naisilla on niin pehmeät kädet? Mulla on tosi punaiset ja kuivat kädet pienillä haavoilla. Mikähän mahtaisi olla sellainen käsirasva jolla ne kädet pysyisi pehmeinä? Olen kokeillut vaikka mitkä kortisonivoiteet mutta hetken päästä kädet taas palaa kuiviksi.
Kommentit (213)
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Vierailija kirjoitti:
Mä jätin kaiken maitoproteiinin pois mun ruuasta ja atoppinen iho parani. Juon myös paljon ternimaitoa mitä ostan paikalliselta meijeriltä. Jos nyt jotain poppaskonsteja lisäisin niin pähkinät auttoi mulla ainakin. Tiedän myös joitain ihmisiä jotka tekee pähkinöistä käsinaamioita mutta varovasti allergioiden kanssa.
Jätit kaiken maitoproteiinin pois, mutta juot paljon ternimaitoa. Nyt ei ihan joku täsmää. 🤔
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Hiero käsiä kostealla, käytetyllä kahvinpurulla. Parhain tulos pannukahvin puruilla, mutta käy kyllä suodatinkahvikin. Joskus hieron koko vartalon. Kahvin rasva tekee ihon todella pehmeäksi.
Legit -sanasta on tullut lasten suusta kuultuna viime viikkoina yliannostus.
Meen tästä nukkumaan koska palstan taso näyttää olevan niin järkyttävää
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Ilmeisesti tämä osuu sinulla hermoon. Mietipä miksi.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
oh hoh hoijaa