Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, lapset olivat 2 yötä mummolassa. Sain siivottua kodin lattiasta kattoon, leivottua pakkaseen herkkuja,

Vierailija
26.11.2006 |

käytyä leffassa ja lasillisella ystävien kanssa, rakasteltua miehen kanssa,...

Ihan oikeasti OLI IHANAA.

t. äiti, joka rakastaa lapsiaan, mutta myös sitä, että on isovanhemmat, jotka joskus hoitavat lapsia viikonlopun. Ja lapset viihtyvät mummolassa mainiosti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin joskus lapset 1-2 yötä mummolassa. En kyllä ole saanut silloin noin paljon aikaan. Lähinnä olen laiskotellut, lukenut lehtiä ja kirjoja, käynyt mieheni kanssa leffassa ja syömässä. Kerran tein 12 h gradua, mutta muulloin olen lähinnä rentoutunut. Täytyykin seuraavalla kerralla pitää tuollainen tehokas viikonloppu. Olisi ihanaa kun koti olisi siisti ja pakastin täynnä leivonnaisia ja ruokaa.

Vierailija
2/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappien ja huoneiden ovien pyyhkiminen, vessojen & kylppärin pesu, vuodevaahteiden pesu ja vaihto, peilipintojen pyyhkiminen,.. Eli kai tuota voi jo kutsua " suursiivoukseksi" ?!

(Ikkunat ja kaappien sisäpuolet jäivät pesemättä)

Hassua muuten - ennen lapsia siivous oli kamalaa pakko pullaa. Nyt se on " juhlaa" , kun saa yksin rauhassa tehdä :)

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut mieheni kanssa, leiponut piirasta ja kakkua, tavannut ystäväni ja syönyt hyvin hänen kanssaan, olen myös siivonnut lämpän läpi kotaisin (pyykit hoitamatta) ja mies on kaiken lisäksi ollut töissä miltei koko viikonlopun ja nämä kaikki olen saanut " hoidettua" , siinä sivussa, kun kotona on kolme pientä lasta :)

Vierailija
4/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" normaalioloissa" (=kun lapset kotona) olen yleensä aina enemmän tai vähemmän zombie.

Mutta hienoa siis, että olet noin tehokas :)

t. Ap

Vierailija
5/5 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iltaisin nautittu miehen kanssa kahden hyvästä ruoasta, viinistä ja muusta kivasta.

Mummot ovat kuolleet, joten hoitopaikkoja ei ole. Siksi on elettävä niillä reusrsseilla kun on mahdollista.

Mutta ap. lle toivotan jatkoksi lisää ihania viikonloppuja. Hienoa, että teillä on joskus mahdollisuus viettää aikaa kahden ja saada myös hommat hoidettua pois alta.

Toivottavasti itse elän niin kauan ja pysyn hyväkuntoisena, että pystyn omille lapsille tarjoamaan samaa joskus.