Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toinen nainen mielestäsi se perheenrikkoja?

Vierailija
27.03.2023 |

Vai onko vastuu vaimoaan pettävällä miehellä?

Kommentit (515)

Vierailija
101/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa syytellä ketään.

"En minä syyllisiä kaipaa, Lahtista ja konekivääriä minä kaipaan".

Onhan se vaikeaa, edes ajatella, että petetyksi tulemisessa voisi olla syytä myös omassa toiminnassa.

Uhriutuminen on muotia.

Petyetyn omassa toiminnassakin voi olla vikaa, mutta pettäjä tekee sen valinnan itse pettää.

Mieltentaistelu, parempi olisi vain erota.  

Vierailija
102/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kakkosnainen eroaa ykkösnaisesta psykologisesti? Onko kakkosnainen sitoutumiskyvytön?

-Saattaa toistaa kaavaa jos on ite joutunut joskus pettäjän kanssa suhteeseen.

-Varmaan monet kakkoset ovat humalassa antavampia eli kontrolli menee.

-Ei vain välitä muista ja varsinkaan itselleen vieraista ihmisistä kovinkaan paljoa.

-Tottunut vääntelemään totuutta mieleisekseen, joustavat aivot.

-Pitää itseään parempana kuin olisi tarpeen.

-Tykkää vallan tunteesta.

Maallikon arvailuja, ihan hauska larpata :D

Kesäisen polun kulkijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette löytäneet syyllisen?

😁

Vierailija
104/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette löytäneet syyllisen?

😁

Hyeenatoriltako sitä etsit?

Vierailija
105/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kakkosnainen eroaa ykkösnaisesta psykologisesti? Onko kakkosnainen sitoutumiskyvytön?

Kakkosnaisilla on usein huono itsetunto. He pönkittävät itsetuntoaan ajattelemalla, että ovat jotenkin parempia naisia kuin ykkösnainen, koska "eihän se mies muuten pettäisi vaimoaan minun kanssa, minussa täytyy olla jotain, jota vaimosta ei löydy". Tosiasiassa pettäjämiehiä kiinnostaa toisessa naisessa tasan tarkkaan yksi asia, nimittäin pillu. Eikä kyse ole edes siitä, ettei sitä saisi vaimolta. Nämä miehet vaan haluavat panna ketä tahansa joka on siihen valmis.

Vierailija
106/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta toki se parosuhteessa oleva on pahempi. Likaisia huo ria molemmat.

Vierailija
107/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei vain välitä muista ja varsinkaan itselleen vieraista ihmisistä kovinkaan paljoa.

En sotkisi kesää tähän ;)

Astetta tunkkaisempi ja näköalaton meno.  

Vierailija
108/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmistä voi pöytänä omistaa.

Vierailija
109/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmistä voi pöytänä omistaa.

Mikä sun pointti on? Ei auennut.

Vierailija
110/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä kohti kesäistä polkua jota ei vain voi ohittaa. Vapauteen, pois epävakauden kahleista.

Vierailija
111/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mennä kohti kesäistä polkua jota ei vain voi ohittaa. Vapauteen, pois epävakauden kahleista.

Vapaus on mielentila. 

Vaikutat humalassa olevalta.

Vierailija
112/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seurustelin 25-30 vuotiaana yhden miehen kanssa.

Aikaa ennen fb.tä jne.

Teimme kumpikin reissutöitå. Tehtiin kalenterit niin, että nähtiin jossain, esim Jyväskylässä ja Turussa, nämä oli yleisimmät.

Kun täytin 28, ilmoitin haluan jossain vaiheessa naimisiin ja seuraavana vuotena sain sormuksen.

Pari kk ennen, kuin täytin 30 v, häät oli jo suunnitteella, serkkuni puoliso tiesi miehellä on perhe.

Kävi ilmi, kun nähtiin serkkuni kanssa. Kävin heillä kylässä, normaalisti näin serkkuni kanssa kaupungilla. Näytin jotain valokuvaa ja mies sanoi tiedän hänet.

Olimme olleet yhdessä kesälomila, jouluja jne.

Erohan heille tuli, mutta kyllä ihmettelin miten vaimo on ihan ok, että mies ei Suomessa ollessa töissä vietä joulua kotona. Luult tiedi pettämisestä.

Minä sanoin heipat ja se mies jäi siihen

Minulla hyvin samantapainen kokemus. Tapasin opiskellessani miehen, tultiin hyvin juttuun mutta suhde jäi ihan vaan seksisuhteeksi. Ei haitannut ja juttu viilenikin itsestään. Eräs päivä vaan tajusin että oho, ei olla muuten juteltu sen kanssa viikkoihin.

Meinasi mennä pulla väärään kurkkuun kun n. vuotta myöhemmin uudessa työssä työkaverin esittelemässä hääkuvassa sulhanen olikin kovin tutun näköinen mies. Ja työkaverin mukaan he olivat olleet vuosia yhdessä.

Vierailija
113/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kolmas riko mitään.

Tästä on omakohtaista kokemusta, puolin ja toisin.

Itsellä juurikin nyt suhde varattuun. Kyseessä pelkkä seksisuhde mutta onhan tässä ehtinyt toiseen tutustua jo aikalailla. Kyseessä mies jolla useampi lapsi, osa aikuisia, osa vielä alaikäisiä. Pitkä liitto, hommattu kaikki ja elämä monelta osin kunnossa. Muttei seksiä. Iso kynnys ja paljon moraalisia ongelmia ollut, ei ole helppoa pettää. Seksiä ei saa kotona, haluja kuitenkin.

En ole viemässä miestä eikä suhde perustu haluun olla yhdessä. Molemmilla syynsä tähän järjestelyyn. Mies puhuu vaimosta vähän mutta jos niin kauniisti, arvostan sitä. Tuntuu kurjalta nähdä miten surullinen on seksittömyydestä ja joutunut tekemään tälläisen ratkaisun.

Olen saanut käsityksen että mies hoitaa velvollisuutensa lasten suhteen, sitten hakee eroa.

Elämä on paljon muutakin kuin seksiä, se on silti tärkeää ja jokaisen olisi hyvä muistaa miten voi käydä jos yksipuolisella päätöksellä sen toiselta evää kokonaan.

Tässä sen näkee miten tyhmiä (ja moraalittomia) toiset naiset todellisuudessa ovat. Mies vähän veisaa itkuvirttä ah niin rakkaasta, mutta frigidistä vaimostaan (saatikka ne lapsetkin!!) ja sinä heti uskot ja olet auliisti itseäsi tarjoamassa.

Minkä vuoksi sinä ajattelit että minä tässä suhteessa olen? Seksin takia, jos et jo hoksannut. En halua miestä, parisuhdetta enkä säätöä. Minulle tämä on oikein hyvä järjestely, kaipaan seksiä, libidoni on ollut aina korkea. Löysin miehen joka on oikein fiksu, komea ja kunnollinen. Ja hän löysi naisen joka haluaa seksiä aidosti, ei aiheuta ongelmia liittoon ja on vaiti suhteesta.

Meillä oli tämä suhde ollut päällä jo puoli vuotta ennenkuin alettiin edes puhua elämäntilantestamme. Minulle on sinänsä ihan sama mikä miehen tilanne on, ei minulta kukaan säälistä saa seksiä. Ihan tämä perustuu kaikinpuolin hyvään seksiin jota molemmat haluaa aidosti.

Turha minua on tuomita tai lohduttaa itseään luulemalla minua tyhmäksi.

Tuo liitto oli rikki jo kauan aikaa sitten eikä sillä ole mitään tekemistä minun kanssa.

Mutta voitko selittää, miten nuo rikkinäisen liiton asiat tulivat edes mitenkään puheeksi?

Minulla on ollut pelkkä seksisuhde, en edes tiedä, oliko mies naimisissa, muutamista seikoista päättelen, että saattoi olla.

Minulta tuli tiukka stop tykkänään juuri tuolle elämäntilanteesta puhumiselle. Minun tai hänen elämäntilanteensa nimenomaan ei kuulunut millään tavalla seksin harjoittamiseen. Vaistosin, että sieltä voisi hyvinkin tulla tuo erinomaisen tuttu tarina rikkinäisestä liitosta, ihanista lapsista, vaimosta joka ei halua.

Siinä vaiheessa, kun seksin jälkeen ei pueta päälle ja lähdetä, mieluummin vielä hotellihuoneesta kuin kummankaan kotoa, vaan aletaan jorisemaan elämäntilanteita ja vuodattamaan selityksiä seksille, kyse ei ole enää vain seksisuhteesta.

Että ainakin sillä tasolla petät itseäsi, jos moista väität.

Tämä suhde kestänyt kohta vuoden, kyllähän siinä tutuksi tulee väkisin. Näemme kuitenkin joka viikko kerran tai pari. Kysyin puolen vuoden kohdalla suoraan onko varattu ja kertoi rehellisesti. Hän kysyi minulta myös miksen halua miestä/suhdetta. Siinä kohdin päivitämme tilanteen muttei se mitään muuttanut. Molemmille helpotus että molempien tilanteet sellaiset ettei kumpikaan ala varkain toisesta enempää haluamaan.

Ja vaikka kyse seksistä, onhan toisesta jollain tasolla pakko pitää. Hän on erinomainen keskustelija, minä kuuntelija. Ei me puhuta arjesta, perheistä, töistä yms. Joskus otamme viikonlopun vapaata yhdessä ja ollaan jossakin. Nautitaan hyvää ruokaa, viiniä, saunomista sekä yllinkyllin seksiä. Kyllä tämä on molemmille seksin tarpeiden tyydyttämistä pääsääntöisesti mutta näin myös luottamus välille on rakentunut kun tuntee toista muutoinkin jollain tasolla.

Tulee mieleen miettiikö moni että seksisuhde on vain jotain pikaista tarpeiden tyydyttämistä. Voi kai se olla sellaistakin, meillä se on toisenlaista. Varataan aikaa runsaasti, nautiskellaan tuntikausia. Meillä on aina hauskaakin, huumorintajumme kohtaa loistavasti.

Olemmehan me todella itsekkäitä, en ole sitä kieltänytkään. Molemmat saa toisistaan ne parhaat palat. Sitä ei tarina kuitenkaan kerro miten tähän on päädytty eikä sitä tule koskaan kukaan tietämäänkään.

Kuten sanoin: älä valehtele siis itsellesi, että kyse on pelkästä seksistä. Sinulle on kyse seksistä, jota kannattelee vahva tunneyhteys huumorintajuisine keskusteluineen.

Minä, jolla oli puhdas seksisuhde, sain siihen kyllä myös aikaakin menemään, eli oli meilläkin käytössä hotelliviikonloput ja tuntikausien nautiskelut. Tein vain alusta lähtien selväksi, että mikään "elämäntilanne" ei minua kiinnosta. Suhde kesti 3 vuotta, enkä todellakaan vieläkään varmaksi tiedä, oliko hän naimisissa.

Sinä olet tunneyhteydessä mieheen, minä en todellakaan ollut. Ja tämä on kyllä loppupeleissä vaikuttavampi asia kuin ymmärrätkään. Kas parhaiden palojen kanssa käy niin, että nälkä kasvaa syödessä. Kysytäänpä siis asiaa uudelleen n. 3-5 v päästä, jos suhde sinne asti kantaa.

Vierailija
114/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se toinen nainen, vaan se ensimmäinen, joka pihtasi niin, että mies joutui etsimään toisen naisen

Vierailija
115/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu perheen rikkomisesta on aina perheellisellä (ja parisuhteellisella, ei väliä sukupuolella). Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää? Naisten tehtävänä ei ole olla miesten moraalin valvojana eikä toisinpäin. Jokainen on omalla vastuulla. 

Vierailija
116/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset todentavat suhteen/ liiton oikean tilan. Oikeastaan voivat tehdä palveluksen petetylle, vaikka aluksi kirpaisee.

Vierailija
117/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkossuhteet kaatuvat. Lähes aina

Vierailija
118/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnaisilla on usein huono itsetunto. He pönkittävät itsetuntoaan ajattelemalla, että ovat jotenkin parempia naisia kuin ykkösnainen, koska "eihän se mies muuten pettäisi vaimoaan minun kanssa, minussa täytyy olla jotain, jota vaimosta ei löydy". Tosiasiassa pettäjämiehiä kiinnostaa toisessa naisessa tasan tarkkaan yksi asia, nimittäin pillu. Eikä kyse ole edes siitä, ettei sitä saisi vaimolta. Nämä miehet vaan haluavat panna ketä tahansa joka on siihen valmis.

Jep. Ja kun aviossa oleva mies joutuu pitämään tapaamiset salassa, josta seuraa jännitystä, ehkä perumaan välillä tapaamisia ja muutenkin säätämään koska ykkösperhe menee edelle monissa asioissa. Kun sitten tavataan niin ylistetään maasta taivaisiin ja ollaan odotettu kuin kuuta nousevaa. Tällainen venkoilu on heikkoitsetuntoiselle riippuvuutta aiheuttavaa. Kylmää - kuumaa.

Vierailija
119/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja kun aviossa oleva mies joutuu pitämään tapaamiset salassa, josta seuraa jännitystä, ehkä perumaan välillä tapaamisia ja muutenkin säätämään koska ykkösperhe menee edelle monissa asioissa. Kun sitten tavataan niin ylistetään maasta taivaisiin ja ollaan odotettu kuin kuuta nousevaa. Tällainen venkoilu on heikkoitsetuntoiselle riippuvuutta aiheuttavaa. Kylmää - kuumaa.

Ei ole terveen ihmisen toimintaa tuo. Kiintymyssuhdevaurioisia usein. Jopa pysyvästi.

Vierailija
120/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita vaurioisia saa kätilöityä ehjiksi kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan