Onko toinen nainen mielestäsi se perheenrikkoja?
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Aina ne "toiset" naiset ei tiedä totuutta. Mä olin miehen kanssa joka valehteli eronneensa.
Kunnes vaimonsa näki viestit ja otti yhteyttä. Meistähän tuli ystäviä.
Toivottavasti miehelläkin on asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen voi rikkoa ainoastaan siinä olevat ihmiset, ei kukaan ulkopuolinen. Eli vastuu on tietysti pettäjällä, mutta eihän sekään kohteliasta ole vikitellä varattuja.
Ei se hajoa ilman hajottajaa, eli ei sellasia timmejä ankkahuulisia vamppeja pysty kukaan terve mies vastustamaan, eli ilman niitä, ei perheetkän hajoaisi.
Tiedäthän, että moni mies naureskelee niille ankkahuulille.
Vastuu on vain ja ainoastaan pettäjällä. Jos ihminen haluaa pettää, maapallolta löytyy kyllä siihen kumppaneita, eli sillä ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kannalta, vaikka minä kieltäytyisin.
Toinen nainen ei ole perheenrikkoja, jos hänet on valhein ja monenlaisia selityksin houkuteltu suhteeseen ukkomiehen kanssa. Siinäkin tapauksessa ukkomies on vastuussa, jos hän on väittänyt toiselle naiselle valheellisesti ja omaa typeryyttään avio- ja perheongelmista.
Vapaalla naisella on oikeus luottaa mieheen, jota ei ennestään tunne. Jos miehen taustat ovat epäselvät kannattaa harkita viitsiikö jäädä kestämään ukkomiehen ongelmia parisuhteessaan-
Tuomitsen sen toisen naisen vain, jos hän ei ymmärrä pysyä sivussa ja elää suhteessa sillä ehdolla. Jos lapsia on kuvioissa mukana heidän etunsä menee kaikkien aikuisten edelle ja jolloin ukkomies ratkaiskoon asiat lasten hyväksi.
Miksi kertoa niistä sivusuhteista puolisolleen? En tajua
En lähtisi varatun miehen matkaan. Joku kunnioitus pitää olla. Vaikka eihän se tietenkään minun vika olisi, mutta silti.. Mitä tuosta hyötyisin? Saisin pettävän tai helposti houkuteltavan miehen matkaani. Oikein valioyksilön.
Minä rinnastan asian rikoskumppanuuteen. Petokseen osallistuva antaa välineet ja keinot teon toteuttamiseen. Ei ole väliä, et "no kyllä se olis saanut sit joltain toiselta". Se ei poista sitä halveksuttavaa teon mahdollistamista.
Tottakai varsinainen pettäjä on parisuhteessa oleva osapuoli ja ensisijainen kohde jos ja kun syyllistä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset ovat halveksuttavia. Luikertelevat muiden avioliittoon ja rikkovat perheet ja kyllä, jos eivät sitä tekisi, mies ei aktiivisesti lähtisi muuta etsimään.
Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.
Kuvaat tilanteen ikään kuin se mies olisi henkisesti kolmivuotiaan tasolla. Aikuinen mies kantaa itse vastuun omista valinnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset ovat halveksuttavia. Luikertelevat muiden avioliittoon ja rikkovat perheet ja kyllä, jos eivät sitä tekisi, mies ei aktiivisesti lähtisi muuta etsimään.
Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.Kuvaat tilanteen ikään kuin se mies olisi henkisesti kolmivuotiaan tasolla. Aikuinen mies kantaa itse vastuun omista valinnoistaan.
Niin no toisaalta, moni mieshän on kyllä 3 vuotiaan tasolla. Että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vastuu on pettäjällä aina. Tosin itse en kyllä ymmärrä myöskään sellaisia ihmisiä jotka tietoisesti hakevat seuraa varatuista.
Se on lapsellista ja itsekästä. Vapaana, eron läpi käyneenä en halua muita kuin toisia vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Kerran täällä vain ollaan, sitä pitää tehdä mikä hyvältä tuntuu ja välillä roiskuu, jättää ne asiat vain taakseen ja antaa mennä. Joku kärsii ja joku voittaa, voi voi, elämä on.
Puolisosi jättää sinut pettämisen takia ja se on sitten vain voivoi?
Rakastatko edes häntä?
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyy yksin pettämään?
Eihän sinkku toinen nainen ketään petä.
Ensisijaisesti vastuu on pettäjällä ja kukaan mies ei voi omasta lorttoilustaan vierittää syytä pelkästään sille vastapuolelle
Molemmat on vastuussa mutta kenenkään ei pitäisi sotkeutua varattuun henkilöön.Puhutaan vaan toisista naisista, Entäs toiset miehet?
En arvosta varattujen kanssa heilastelevia, mutta ei se kolmas pyörä ole minulle mitään luvannut joten hän ei myöskään voi rikkoa lupaustaan minulle. Sen sijaan se joka on luvannut minulle jotain ja rikkoo sen, on silmissäni ainoa jonka tekemiset minua kiinnostavat.
Oikeastaan minusta on hyvä että joku yrittää aina välillä miestäni, koska siinä ne miehen antamat lupaukset punnitaan. Jos mies pettää niin on hyvä että hänen luontonsa tuli esiin ja voin jatkaa matkaa muualle.
Puolison vastuutahan se on, jos vieraisiin lähtee. Eihän siinä voi syyttää ketään muuta kuin sitä puolisoa, joka pettää. Vaikka en kyllä suhtaudu sympatialla niitä ihmisiä kohtaan, jotka tietoisesti varattuja iskevät.
Eihän se toinen nainen välttämättä edes tiedä olevansa toinen nainen. Voihan se pettävä puoliso valehdella, että on sinkku tai ero on viimeistä paperia vaille valmis...
Sama vastaus vaikka olisi miten päin sukupuolet ja suhdekombot.
Ap. Onko ensimmäinen kommentoija osasyyllinen jos ärsyynnyn hänen kommentistaan niin paljon että lyön sinua?
Vaikkei pettäminen mikään rikos olekaan, niin se kuitenkin vahingoittaa petettyä osapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.
Tällai sinkkuna voin kertoa että seuranhakupalstat pursuilee miehiä, jotka kertovat olevansa varattuja mutta
- ero on jo vireillä, asutaan samassa asunnossa vain väliaikaisesti ja rahan tai lasten takia
- ollaan parisuhteessa mutta puoliso on niin kylmä ja läheisyyttä ei ole lainkaan vaikka mies miten yrittää helliä ja hemmotella. Seksiä ei ole saanut vuosiin eikä missään nimessä haluaisi pettää vaimoaan mutta kun niin kaipaa läheisyyttä eikä hae pelkkää seksiä
- on jo oma asunto katsottuna mutta puoliso on kovin epävakaa eikä voi lähteä liitosta koska ei voi luottaa siihen että puoliso hoitaa lapset
- rakkaus on kuollut liitosta, ihan vaan kulissiliitto kunnes jommankumman vanhemmat menehtyy kun muuten ne menehtyy järkytyksestä
- ei ole koskaan ennen pettänyt eikä haluaisi nytkään mutta elämäntilanne pakottaa
- kerran oli pitkäaikainen sivusuhde mutta nainen muutti perheineen toiselle puolen maata
Tässä siis yleisimmät selitykset, on niitä muita kekseliäämpiäkin. Näitä tulee vastaan 8/10 ilmoituksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.Kuvaat tilanteen ikään kuin se mies olisi henkisesti kolmivuotiaan tasolla. Aikuinen mies kantaa itse vastuun omista valinnoistaan.
Hänen kanssaan pettävä nainen näyttää olevan omasta mielestään täysin viaton. Outoa.
Perheen rikkoja on se joka haluaat erota/muuttaa erilleen. Ei kukaan muu, eli ei varsinkaan se toinen nainen/mies.