Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Olen omastakin mielestä hyvä tekemään käsitöitä ja mun tekemiäni vaatteita ja muita töitä kehutaan. Mutta paras kehu oli se, jonka sain mun lapselta, kun hän oli pieni koululainen, ja kehu oli se, että "äiti, olet niin kiva, kun et huuda koskaan".
Kyllähän moni rouva on kehunut että minulla on isompi kuin miehellänsä. Ja olen parempi sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Seurassani ystävät eivät juuri minua kehu vaan itseään, johtuneeko minusta?
Se johtuu juuri sinusta, ystäväsi kokevat alemmuutta ja ovat kateellisia sinulle jostain. Ehkä olet hoikempi, kauniimpi, fiksumpi, ahkerampi, positiivisempi tai ties mitä jota he eivät ole, siksi haluavat työntää sinua alaspäin. Naisten kesken olen tällaista havainnut ihan lähipiirissäkin esim. kaunista ja ahkeraa, hyväsydämistä naisystävääni mollasivat kaverin vaimo hänen siskonsa. Minusta ystävättäreni oli aivan tavallinen mukava nainen. Ystäviäsi tosiaan vaivaa joku alemmuudentunne. Älä välitä, luota vain itseesi ja ota heidän omakehu itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen luotettava. Minulle kerrotaan paljon salaisuuksia ja luottamuksellisia asioita.
Sama täällä.
Kysyttiin asiaa ja täällä vastataan pitkien luetteloiden kanssa. Miksette vastaa otsikon kysymykseen? Tietenkin on asioita, joista on kehuttu, mutta kysyttiin asiaa, josta on saanut eniten kehuja.
Mulla se on: luotettavuudesta.
Työpaikalla ammattitaidosta, kädentasidoista, eilaisten tekniikoiden tuntemuksesta, rauhallisuudesta ja ongelmanratkaisukyvystä, kokemuksesta ja luotettavuudesta. En välitä kehuista, tiedän olevani alani ammattilainen ja pitkällä työkokemuksella pitääkin olla. Kehun ja kannustan lähinnä nuorempia työntekijöitä onnistumisesta ja hyvästä työstä. Kotioloissa ja harrastuksissa kannustan nuoria. Vanhempien kesken ei kehuja kaivata, tunnetaan toisemme.
Kukaan ei koskaan kehu minua. Saan kyllä paljon haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurassani ystävät eivät juuri minua kehu vaan itseään, johtuneeko minusta?
Se johtuu juuri sinusta, ystäväsi kokevat alemmuutta ja ovat kateellisia sinulle jostain. Ehkä olet hoikempi, kauniimpi, fiksumpi, ahkerampi, positiivisempi tai ties mitä jota he eivät ole, siksi haluavat työntää sinua alaspäin. Naisten kesken olen tällaista havainnut ihan lähipiirissäkin esim. kaunista ja ahkeraa, hyväsydämistä naisystävääni mollasivat kaverin vaimo hänen siskonsa. Minusta ystävättäreni oli aivan tavallinen mukava nainen. Ystäviäsi tosiaan vaivaa joku alemmuudentunne. Älä välitä, luota vain itseesi ja ota heidän omakehu itsellesi.
Sen olen huomannut, että kilttejä ei kehuta vaan lytätään. Kauniita kyllä kehutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin asiaa ja täällä vastataan pitkien luetteloiden kanssa. Miksette vastaa otsikon kysymykseen? Tietenkin on asioita, joista on kehuttu, mutta kysyttiin asiaa, josta on saanut eniten kehuja.
Mulla se on: luotettavuudesta.
Kun ei ole tullut pidettyä kirjaa kehuista. Jos on kehuttu niin niistä samoista monista asioista eikä ole tullut laskettua mistä eniten niin laitetaan lista niistä yleisimmistä.
Äiti on aikoinaan minulle hokenut että sanovat vain sun mieliksi että tekisit enemmän
IT-taidoistani. XD Kehujat tosin ovat lähellä eläkeikää olevia, jotka katsovat minun olevan melkein samaa ikäluokkaa (olen 45+). Todellisuus on, että he osaavat vähän, minä osaan keskinkertaisesti, ja moni muu minua nuorempi samalla osastolla osaa minua paljon paremmin, mutta iäkkäät kysyvät useimmiten minulta apuja.
Vierailija kirjoitti:
IT-taidoistani. XD Kehujat tosin ovat lähellä eläkeikää olevia, jotka katsovat minun olevan melkein samaa ikäluokkaa (olen 45+). Todellisuus on, että he osaavat vähän, minä osaan keskinkertaisesti, ja moni muu minua nuorempi samalla osastolla osaa minua paljon paremmin, mutta iäkkäät kysyvät useimmiten minulta apuja.
Lisäys: itse yritän kehua ystäviä ja työkavereita onnistumisista, taidoista, ja milloin mistäkin. Silti tuntuu, että teen sitä varmaan liian vähän.
Paksuista hiuksista ja sisustuksesta
Miellyttävästä käytöksestä, en kyttää muiden asioita.
Muistetaan kehua toisiamme aina kun nähdään! Minä olen saanut positiivisia kommentteja mm.
- keskustelutaidoista ja siitä että kanssani on helppo olla
- hyvä (kuiva) huumorintaju ja pilkettä silmäkulmassa
- ruoanlaittotaidot
- hyvä maku sisustuksen suhteen ja pidän kodin tip-top
- paksu ja kova kulli
Ei kehuta, mutta tulee hyvä mieli omasta fiksuudesta kun käyn tällä palstalla lukemassa typerien öyhöttäjien juttuja. Tärkeintä on, että itse tuntee itsensä ja arvostaa itseään.
Ja tämän lähettäneellä on tietenkin itsellä kauheat men`s boomsit...
Olen rehellinen, en persu tai nasse. Kehun toisia toisinaan.