Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?

Vierailija
26.03.2023 |

Ja kehutko usein muita?

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä ja kokkaustaidoista. Jee... Kumpikaan ei ole mun mielestä mitenkään sellainen piirre tai taito, joista haluaisin tulla muistetuksi.

Toivoisin kehuja älystä, huumorista, tiedosta, empatiasta ja kaikesta tuollaisesta. Mutta ehkä niitä ei ole kehuiksi asti:D

Vierailija
222/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kehunut minua vuosiin.

t: Tubulaaritissinen ja lihaverhoinen mamma 42V

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuista. Ne ovat kuulemma suurta herkkua.

Muinoin kehuttiin silmiä maasta taivaaseen, nyt ei ukko enää jaksa, enkä edes käy missään iltariennoissakaan , joten en tiedä mitä mun ulkonäöstä tänä päivänä oltais mieltä. Ei mitään, olen jo iäkäs.

Jaa, niin, mun sisustusmaku on hyvä. Näin on sanottu usein. Ainakin se on hyvin kallis :/

Vierailija
224/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyydestä

Vierailija
225/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu ja kehun muita./ Minua on kehuttu pitkistä vaaleista hiuksista,nuorekkuudesta,positiivisuudesta,viisaudesta,kriittisyydestä,sisukkuudesta ja turvallisuudesta.

Vierailija
226/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuudesta ja hyväntuulisuudesta

Vierailija
227/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisuudesta ja pitkämielisyydestä. Silmistä. Leipomuksista a ruuasta. Siitä että en ole koskaan myöhässä. Kädentaidoista.

Vierailija
228/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehuvat naiset ällöhunajaisesti ties mistä jonninjoutavasta jota en edes usko, kun kohta sen jälkeen tipahtaa jokin ällö palvelupyyntö syliin, tekisinkö sitä ja tätä.

Miehet kehuu mua kans tosi usein, nuorena olin niin immattektu, mutta kehuista siirryttiin aasinsiltana kerjäämään seksi. Sitten kun noista palveluista kieltäytyy, niin saavat raivarin ja haukkuvat maanrakoon. Yök, en halua kuulla enää yhtään kehua, kehuitta paras. 

Vierailija
229/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kehuvat naiset ällöhunajaisesti ties mistä jonninjoutavasta jota en edes usko, kun kohta sen jälkeen tipahtaa jokin ällö palvelupyyntö syliin, tekisinkö sitä ja tätä.

Miehet kehuu mua kans tosi usein, nuorena olin niin immattektu, mutta kehuista siirryttiin aasinsiltana kerjäämään seksi. Sitten kun noista palveluista kieltäytyy, niin saavat raivarin ja haukkuvat maanrakoon. Yök, en halua kuulla enää yhtään kehua, kehuitta paras. 

Miten vaikeaa voi olla ymmärtää yksi yksinkertainen kysymys? 🙄

Vierailija
230/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paljon kehuja hyväntuulisuudestani, hymystä ja valoisasta luonteenlaadustani. 

Mielelläni minäkin huomioin muita. Eilen kerroin tutulleni, että hänellä on kaunis pusero. Koska se mielestäni oikeasti oli. 

Mitään keksittyjä kohteliaisuuksia en harrasta.

Vierailija
231/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt kukista ja minussa onkin  hortonomin vikaa aika paljon. Kukkani kukoistavat sisällä, ja kesällä ulkona todella komeasti. Niistä saan kehuja. 

Tahdon myös huomioida, missä joku toinen on hyvä. Mutta liiallista kehumista välttelen, ettei mene imelyyden puolelle.

Vierailija
232/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään.

Vierailija
233/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät ja silmäripset.

Olen mies.

Vierailija
234/244 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kehutaan kauneudesta, tyylikkyydestä pukeutua ja kauniista vaatteista, kauniista kodista, kauniista silmistä. Itse kehun myös jos vähänkään on siihen aihetta. Usein ikääni luullaan myös nuoremmaksi ja en näytä ikäiseltäni. 

Vierailija
235/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanotaan "paras pomo ikinä". Osaan jotenkin luonnostaan ottaa muut huomioon.

Vierailija
236/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule aitoja kehuja mistään. Joskus saan lohdutus kehuja, mutta ymmärrän toki, että ne ovat keksittyjä. 

Annan usein positiivista palautetta, spontaanisti. Näen muut ihmiset hyvässä valossa. Pidän välillä väkisinkin hymyn naamalla ja etsin katse kontaktia. Rakastun heti ihmisiin, jään heihin koukkuun, mutta täysin platoonisesti. 

Vierailija
237/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta (olen järjettömän viehkeä neitokainen *sydänsilmät*)

Hauskuus (en edes yritä)

Olen huomannut, että myös kun olen vihainen, viihdytän ihmisiä sanavalinnoillani, vaikken silloinkaan yritä ketään viihdyttää.

Luotettavuus 

Aitous

Rehellisyys

Ihanuus 

Vierailija
238/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös fiksu ja saanut kuulla siitä. Useammin kyllä keskitytään ulkoiseen muotooni, minkä valitettavasti ymmärrän hyvin. XDDDDDDDD

Vierailija
239/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

persettä

Vierailija
240/244 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyydestä

Avoimuudesta

Iloisuudesta

Kehut ulkonäköön liittyen on iän myötä vähän vähentynyt mikä on vain positiivista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi