Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Kukaan ei ole kehunut minua vuosiin.
t: Tubulaaritissinen ja lihaverhoinen mamma 42V
Ruuista. Ne ovat kuulemma suurta herkkua.
Muinoin kehuttiin silmiä maasta taivaaseen, nyt ei ukko enää jaksa, enkä edes käy missään iltariennoissakaan , joten en tiedä mitä mun ulkonäöstä tänä päivänä oltais mieltä. Ei mitään, olen jo iäkäs.
Jaa, niin, mun sisustusmaku on hyvä. Näin on sanottu usein. Ainakin se on hyvin kallis :/
Minua on kehuttu ja kehun muita./ Minua on kehuttu pitkistä vaaleista hiuksista,nuorekkuudesta,positiivisuudesta,viisaudesta,kriittisyydestä,sisukkuudesta ja turvallisuudesta.
Positiivisuudesta ja hyväntuulisuudesta
Rauhallisuudesta ja pitkämielisyydestä. Silmistä. Leipomuksista a ruuasta. Siitä että en ole koskaan myöhässä. Kädentaidoista.
Mua kehuvat naiset ällöhunajaisesti ties mistä jonninjoutavasta jota en edes usko, kun kohta sen jälkeen tipahtaa jokin ällö palvelupyyntö syliin, tekisinkö sitä ja tätä.
Miehet kehuu mua kans tosi usein, nuorena olin niin immattektu, mutta kehuista siirryttiin aasinsiltana kerjäämään seksi. Sitten kun noista palveluista kieltäytyy, niin saavat raivarin ja haukkuvat maanrakoon. Yök, en halua kuulla enää yhtään kehua, kehuitta paras.
Vierailija kirjoitti:
Mua kehuvat naiset ällöhunajaisesti ties mistä jonninjoutavasta jota en edes usko, kun kohta sen jälkeen tipahtaa jokin ällö palvelupyyntö syliin, tekisinkö sitä ja tätä.
Miehet kehuu mua kans tosi usein, nuorena olin niin immattektu, mutta kehuista siirryttiin aasinsiltana kerjäämään seksi. Sitten kun noista palveluista kieltäytyy, niin saavat raivarin ja haukkuvat maanrakoon. Yök, en halua kuulla enää yhtään kehua, kehuitta paras.
Miten vaikeaa voi olla ymmärtää yksi yksinkertainen kysymys? 🙄
Saan paljon kehuja hyväntuulisuudestani, hymystä ja valoisasta luonteenlaadustani.
Mielelläni minäkin huomioin muita. Eilen kerroin tutulleni, että hänellä on kaunis pusero. Koska se mielestäni oikeasti oli.
Mitään keksittyjä kohteliaisuuksia en harrasta.
Olen aina tykännyt kukista ja minussa onkin hortonomin vikaa aika paljon. Kukkani kukoistavat sisällä, ja kesällä ulkona todella komeasti. Niistä saan kehuja.
Tahdon myös huomioida, missä joku toinen on hyvä. Mutta liiallista kehumista välttelen, ettei mene imelyyden puolelle.
Kauniit silmät ja silmäripset.
Olen mies.
Minua kehutaan kauneudesta, tyylikkyydestä pukeutua ja kauniista vaatteista, kauniista kodista, kauniista silmistä. Itse kehun myös jos vähänkään on siihen aihetta. Usein ikääni luullaan myös nuoremmaksi ja en näytä ikäiseltäni.
Minua sanotaan "paras pomo ikinä". Osaan jotenkin luonnostaan ottaa muut huomioon.
Ei tule aitoja kehuja mistään. Joskus saan lohdutus kehuja, mutta ymmärrän toki, että ne ovat keksittyjä.
Annan usein positiivista palautetta, spontaanisti. Näen muut ihmiset hyvässä valossa. Pidän välillä väkisinkin hymyn naamalla ja etsin katse kontaktia. Rakastun heti ihmisiin, jään heihin koukkuun, mutta täysin platoonisesti.
Kauneudesta (olen järjettömän viehkeä neitokainen *sydänsilmät*)
Hauskuus (en edes yritä)
Olen huomannut, että myös kun olen vihainen, viihdytän ihmisiä sanavalinnoillani, vaikken silloinkaan yritä ketään viihdyttää.
Luotettavuus
Aitous
Rehellisyys
Ihanuus
Olen myös fiksu ja saanut kuulla siitä. Useammin kyllä keskitytään ulkoiseen muotooni, minkä valitettavasti ymmärrän hyvin. XDDDDDDDD
Ystävällisyydestä
Avoimuudesta
Iloisuudesta
Kehut ulkonäköön liittyen on iän myötä vähän vähentynyt mikä on vain positiivista
Ulkonäöstä ja kokkaustaidoista. Jee... Kumpikaan ei ole mun mielestä mitenkään sellainen piirre tai taito, joista haluaisin tulla muistetuksi.
Toivoisin kehuja älystä, huumorista, tiedosta, empatiasta ja kaikesta tuollaisesta. Mutta ehkä niitä ei ole kehuiksi asti:D