Rantashortsit kielletty uimahallissa.
Miksi pojat ja miehet eivät saa uida rantashortseissa? Eikö ne ole tehty uimista varten?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö uimaburkhassa saa kuitenkin mennä?
Olen aikeissa ostaa itselleni sellaisen.Olen kirjoittanut esimerkiksi palovammatoipilaalle luvan käyttää burkinia uimahallissa. Se on tarpeellista jo kuntouttavassa liikunnassa, ettei synny enempää kiinnikkeitä arpiin.
Eikö niitä saa sitten muuten käyttää kuin lääkärin luvalla?
Paikkakuntamme hallissa on sen verran virkaintoista väkeä, että heille pitää todistaa miksi haluaa liikkua muista poikkeavassa asussa ja joutuu olemaan ihmisten silmätikku.
Helpointa olisi jos olisi vessapassin tapainen uimavaatekortti, johon ei tarvi yksilöidä henkilön poikkeavan uimavaatteentarvetta.
Uskonto taas on yksi perustelu uima-asulle. Minusta olisi helpointa jos ihmiset vetoaisivat uskontoon, ettei minun tarvisi kirjoittaa todistuksia uimahallia varten. Se on muusta työajasta pois.
Uskonnon perusteella ei etuoikeuksia tai poikkeussääntöjä voi saada.
Osa leggingseistä on ohutta kangasta. Kannattaa ostaa paksumpaa, ettei ihan kaikki näy läpi kun kangas kastuu. Toki laadukkaissa burkinin leggingsalaosassa on jotain meshiä tai ohutta polyesterkangasta lisäkerroksena, ettei sieltä näy liikaa läpi.