Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisin kotityö?

Vierailija
26.03.2023 |

Mulla tiskaus. Siivoan lattiakaivonkin ennemmin kuin tiskaan. Meillä ei siis astianpesukonetta.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenlihan pesu.

😄 - ei vaan.. välillä kaikki, kun yksin joutuu kaiken tekemään.

Ihan mieluista ei olekaan. Taidan olla masentunut, kun alun perin oisin tykännyt lähes kaikesta. Nyt ei vaan kertakaikkiaan jaksa eikä saa aikaiseksi.

Vierailija
82/86 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti vastenmielisin on suihkukaapin pesu. Kuka s'''tana onkaan tuon hökötyksen suunnitellut saisi kärventyä alimmassa helvetissä!

No tämäpä. Aikaa vievää ja kiukkukäyrä nousee kyynärpäiden kolistessa seiniin.

Olen ihmetyksellä katsonut, kun sisustusohjelmissa ja - kuvissa laitetaan kirkasta lasipintaa suihkuseinäksi. Eihän se pysy siistinä kuin siihen ensimmäiseen suihkuun asti. Vedessä oleva kalkki ja saippuaroiskeet kuivuvat pintaan harmaiksi pisaroiksi.

Ajattelin että olisipa ylimääräistä työtä, mutta sitten katselin omia kaakeloituja suihkuseiniäni. Vienosti samean kellertävät. Ostin kalkin ja saippuajäämien poistoon tarkoitetun kylpyhuonesuihkeen, suihkutin laatat kauttaaltaan, hieroin sienellä tasaiseksi ja annoin vaikuttaa. Sen jälkeen pesu suihkun ja sienen kanssa ja kuivaksi pikkulastalla. Kylläpä tuli kirkas ja puhdas!

Nyt lastaan seinät joka suihkun jälkeen. Seinät ovat kuin uudet, vaikka ne on laitettu 2001!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaitto kun olisi varaa ulkoistaa, niin elämänlaatu nousisi paljon.

Mä ratkaisin tämän ongelman ostamalla airfryer. Sinne kun tökkäsee vaikka kananfile ja muutama pottu tai ranskanperunoita sekaan, sulla on parinkymmenen minuutin jälkeen ruoka valmis. Ei tarvitse pestä paistinpannua ja sen aiheuttamista rasvaroiskeista johtuen tiskipöytä, kaakelit, liesituuletin ja muutenkin puoli keittiötä, eikä myöskään sitä kaikkein helpointa, pottukattilaa. Airfryer kotelo vaan tiskikoneeseen, tai jos ei ole tiskikonetta niin nopea huuhtelu tiskiaineella. Ja seuraavana päivänä sama juttu.

Ainakin näin yksineläjälle airfryer on iso helpotus elämään. Mitään perhemääriä sapuskaa sillä ei tehdä.

Vierailija
84/86 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallokalan valmistaminen ruuaksi.

Vierailija
85/86 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Salaatin pesu on kaikkein kuvottavinta. Ja vielä joka päiväistä

2) Hyvänä kakkosena tulee lakanoiden vaihto. Ja minä kun tykkään nukkua aina puhtaissa lakanoissa. Tyynyliinan vaihan aina, kun pesen tukan, mutta se vielä onnistuu.

Ei ole mikään pakko syödä salaattia joka päivä. Voi syödä muita kasviksia ja juureksia. 

Minä vain kaadan salaatin colindoriin  ja huuhtelen, jos ovat jo "pestyjä".  Muut salaatit kylmään veteen isoon kulhoon (voi laittaa tilkkasen viinietikkaa, jos luulee siinä olevan elukoita). annan niiden  olla siinä kulhossa vähän sekoittaen ja hiekat tai muut valuvat  kulhon pohjalle. Sitten vain keräänsiitä puhtaat salaatit kuivamaan.

Vierailija
86/86 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen pesu ja lattianpesu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan