Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastenmielisin kotityö?

Vierailija
26.03.2023 |

Mulla tiskaus. Siivoan lattiakaivonkin ennemmin kuin tiskaan. Meillä ei siis astianpesukonetta.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunin pesu. En tajua, miksei Suomessa voi myydä sivusta-aukeavia uunia. Aina se uuniluukku alatasolla levällään ja sitten pitäisi yltää pestä uunin takaseinää myöten.

Vierailija
22/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Salaatin pesu on kaikkein kuvottavinta. Ja vielä joka päiväistä

2) Hyvänä kakkosena tulee lakanoiden vaihto. Ja minä kun tykkään nukkua aina puhtaissa lakanoissa. Tyynyliinan vaihan aina, kun pesen tukan, mutta se vielä onnistuu.

Ei ole mikään pakko syödä salaattia joka päivä. Voi syödä muita kasviksia ja juureksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein vastenmieliseltä tunnu enää mikään kotityö. Sen jälkeen kun hankittiin tiskikone ja robottipölynimuri. Ne ihan oikeasti helpottaa arkea.

Tiskaus oli itsellä vastenmielinen, imuroinnista tykkäsin mutta robotti saa hoitaa, kun itsellä on ADHD niin se imuri saattoi jäädä koiran lenkinkin ajaksi johonkin huoneeseen huutamaan.

Vierailija
24/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uunin pesu. En tajua, miksei Suomessa voi myydä sivusta-aukeavia uunia. Aina se uuniluukku alatasolla levällään ja sitten pitäisi yltää pestä uunin takaseinää myöten.

Olisihan siinä sivussakin luukku, mistä uuni aukeaisi. Kätevintä olisi uuni, jossa luukun saa irti. Helpottaisi sitä lasinpesuakin. Minulla kun ei se lasikaan lähde irti, vaan pitää pestä siinä lattiatasossa. 

Vierailija
25/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen nalkutuksen kuuntelu

Vierailija
26/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti vastenmielisin on suihkukaapin pesu. Kuka s'''tana onkaan tuon hökötyksen suunnitellut saisi kärventyä alimmassa helvetissä!

Vierailija
27/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden pesu ja saunan pesu. Nämä ovat miehen hommia, minä olen tehnyt kumpaakin vain kerran elämässäni.

Näissä on se hyvä puoli, ettei ikkunoita tai saunaa tarvitse jatkuvasti olla pesemässä.

Eri: joo mutta kun mä en haluaisi pestä ikkunoita ikinä! 😆

En tiedä mikä siinä oikein vastustaa? Mikä siinä on? Kaikki muut hommat hoituu hienosti, kämppä kiiltää, mutta ikkunat ovat aina mulla sameina. Mikä hemmetin ikkunatrauma minulla on? Olenko saanut läimäyksiä vanhemmiltani kun läästin ikkunoita? En tiedä mikä juttu siinä on, että olen todella överisiisti kaiken muun suhteen, mutta ikkunat on mulla aina hirveä kynnys. Ja ne tosiaan on mulla ihan vuosiakin pesemättä helposti. Nyt juuri on se tilanne, että ne on niin harmaita ja tänä vuonna pakko vihdoin pestä.

Vierailija
28/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kotityötä keksi, mutta ruuanlaiton yhteydessä kaikenlainen pilkkominen on tuskastuttavaa. 

Vierailija
29/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti vastenmielisin on suihkukaapin pesu. Kuka s'''tana onkaan tuon hökötyksen suunnitellut saisi kärventyä alimmassa helvetissä!

onneksi suihkukaappia ei ole pakko ostaa

Vierailija
30/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikkunoiden pesu ja saunan pesu. Nämä ovat miehen hommia, minä olen tehnyt kumpaakin vain kerran elämässäni.

Näissä on se hyvä puoli, ettei ikkunoita tai saunaa tarvitse jatkuvasti olla pesemässä.

Eri: joo mutta kun mä en haluaisi pestä ikkunoita ikinä! 😆

En tiedä mikä siinä oikein vastustaa? Mikä siinä on? Kaikki muut hommat hoituu hienosti, kämppä kiiltää, mutta ikkunat ovat aina mulla sameina. Mikä hemmetin ikkunatrauma minulla on? Olenko saanut läimäyksiä vanhemmiltani kun läästin ikkunoita? En tiedä mikä juttu siinä on, että olen todella överisiisti kaiken muun suhteen, mutta ikkunat on mulla aina hirveä kynnys. Ja ne tosiaan on mulla ihan vuosiakin pesemättä helposti. Nyt juuri on se tilanne, että ne on niin harmaita ja tänä vuonna pakko vihdoin pestä.

Itse olen ratkaissut "ongelman" pesemällä vain lasit sisä- ja ulkopuolelta. Väli ei niin paljon likaannut, että minua haittaisi. Aikaa prosessiin menee noin 20min/ikkuna. 

Vierailija
31/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokien suunnittelu. En halua syödä aina samaa, ja ruoan pitää olla sellaista, mikä maistuu lapsille ja puolisollekin.

Vierailija
32/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toki, mutta jos asuu vuokralla on tyydyttävä siihen mitä on. Ja kaikilla ei ole heti lapsuudenkodista muuttaessa mahdollista muuttaa omistusasuntoon. 

Vierailija
33/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointi, koska siinä on ärsyttäviä ahtaita paikkoja, jonne ei ylety.

Vaihda lakaisimeen, siinä on nivel eli saa hyvin sohvienkin alle. Siis se semmoinen, mitä Aurikin käyttää. Sillä tulee vielä parempi tulos, eikä pöllytä ilmaa toisesta päästä niin kuin imuri.

Vierailija
34/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko vakavissasi, että olen ostanut tuon saatanan härpäkkeen???

t. sama

Vierailija
35/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyjen pyyhkiminen. Kalkkisaostumien hinkkaaminen kylppärin seinistä. 

Vierailija
36/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Kiitos luojan olen nyt taas vapaa nainen ja saan nauttia ihan vain oikeista kotitöistä.

Vierailija
37/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoanlaitto. Menee valtavasti aikaa ja tuloksena lisää kotitöitä keittiön siistimisen muodossa.

Opettele tekemään siististi, älä roiski. Yleensä perusruuanlaitosta ei tule sotkua.

Vierailija
38/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Kiitos luojan olen nyt taas vapaa nainen ja saan nauttia ihan vain oikeista kotitöistä.

Paljonko exäsi maksoi sinulle seksityöstä?

Vierailija
39/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoanlaitto. Menee valtavasti aikaa ja tuloksena lisää kotitöitä keittiön siistimisen muodossa.

Opettele tekemään siististi, älä roiski. Yleensä perusruuanlaitosta ei tule sotkua.

Ei varmasti, jos vain lämmittää eineksiä mikrossa. 

Vierailija
40/86 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Salaatin pesu on kaikkein kuvottavinta. Ja vielä joka päiväistä

2) Hyvänä kakkosena tulee lakanoiden vaihto. Ja minä kun tykkään nukkua aina puhtaissa lakanoissa. Tyynyliinan vaihan aina, kun pesen tukan, mutta se vielä onnistuu.

Laita tarpeeksi kasviksia ruokaan, niin erillistä salaattia ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi