Onko täällä muita, joilla tosi valkoinen ja ohut iho kasvoissa ja muualla vartalossa?
Itselläni on kirjaimellisesti lähes valkoinen väritys, ja niin ohut iho, että kasvoissa ei juurikaan ole ihohuokosia näkyvillä, silmänaluset ovat siniset, suonet näkyy, ja myös punaisia pintaverisuonia on nenän ympäristössä ja poskilla jokunen. Jaloissa ja käsissä myös ohut iho, sielläkin jokunen pintaverisuoni, vaikka olen nuori. Pidän itseäni melko kummajaisena, ja kadehdin ihoja, jotka kestävät paremmin elämistä. Tämmöinen iho tuntuu kummalliselta ja huonolla tavalla melko harvinaiselta.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Albiino?
Ei ole albiinoa, en _niin_ valkoinen ole, mutta erittäin ohutnahkainen ja kalpeahko.
Ap
Mun mielestä todella vaalea iho on kaunis. Itse olen kummallisen keltainen ympäri vuoden ja siihen vielä lisämausteeksi taivetummuus, niin ei ole kaunista..
Joo, mulla on paksu nahka ja painavat luut. Mut niistä huolimatta oon tosi hoikka vaikka painan 170kg.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä todella vaalea iho on kaunis. Itse olen kummallisen keltainen ympäri vuoden ja siihen vielä lisämausteeksi taivetummuus, niin ei ole kaunista..
No joo, ehkä tietynlainen valkeus, mutta tämä ohutihoisuus ei ole kivaa, kun kehoon alkaa tulla pintasuonet esiin joka paikassa, myös käsissä, kasvot inhottavin paikka mihin niitä ilmaantuu. En ole kellään oikein nähnyt näin silkkisen ohutta ihoa, mikä ei todellakaan ole hyvä asia. Lapsena minua kutsuttiin posliininukeksi, mutta aikuisena tämä ottaa osumaa kaikesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Atopia?
Ei minulla ole kuiva iho juurikaan, itseasiassa ehkä sekaiho, melko normaalintuntoinen.
Ap
Mulla näkyy verisuonet kaikkialla hyvin. Mutta mulla on myös näkyvät ihohuokoset.
Joo, on kyllä. Käytän meikkiä aina ja pitkähihaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Albiino?
Ei ole albiinoa, en _niin_ valkoinen ole, mutta erittäin ohutnahkainen ja kalpeahko.
Ap
Minä olen samanlainen ja kun olin nuori minulle mainostettiin solariumia, itsestäänruskettavia, porkkanaöljyä ja mitä hyvänsä, kunhan en olisi ollut itseni värinen. Törkeää käytöstä nykyajan mittapuilla mitattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ehkä tietynlainen valkeus, mutta tämä ohutihoisuus ei ole kivaa, kun kehoon alkaa tulla pintasuonet esiin joka paikassa, myös käsissä, kasvot inhottavin paikka mihin niitä ilmaantuu. En ole kellään oikein nähnyt näin silkkisen ohutta ihoa, mikä ei todellakaan ole hyvä asia. Lapsena minua kutsuttiin posliininukeksi, mutta aikuisena tämä ottaa osumaa kaikesta.
Ap
Tietenkin vaaleassa ihossa näkyy jokainen hipaisukin. Kannattaa kuitenkin suojata iho hyvin auringon vaikutukselta. Melanoona voi tulla nuorellekin.
Albiino?