Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On halvempaa hakea iso ateria viereisestä ravintolasta 8,80€ kuin kokata

Vierailija
25.03.2023 |

Aiemmin pystyi aina säästämään ruuassa rahaa kokkaamalla halvalla kotona.

Nyt viereisessä 'kebulassa' saa ison kasan salaattia, 6 kanavarrasta, fetaa, tomaattia, kurkkua, oliivia sekä päälle limun + kahvin + leipää 8,80 eurolla, tarjous voimassa toukokuun loppuun. Ja kyllä on asiakkaita aina paikka täynnä.

Eikä tarvitse itse tiskata eikä mene sähköä, tai maustaa itse. Väitän, että tämä on monin tavoin parempi vaihtoehto kuin itse kokkaaminen halvimmista aineksista

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se voi tuntua, jos asuu yksin. Mutta syöjiä on neljä tai syöt siellä viikon aikana lounaan ja päivällisen, niin tilanne ei ala olla ihan samanlainen. Jos syö kaksi kertaa päivässä, niin se tekee yli 120 euroa viikossa. Sillä alkaa aika kohtalaisen ruokakassin saada viikossa yhdelle henkilölle kaupasta!

Vierailija
22/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monessa ravintolassa saa muka kahmia salaattia, tomaattia, kurkkua ja muita tyyriimpiä aineksia vapaasti tuohon hintaan? Yleensähän annokset on valmiiksi kasattu, jolloin asiakas maksaa lähinnä rasvassa pyöritetyistä perunavalmisteista/ riisistä ja epämääräisestä lihatuotteesta/ vege(soija)vaihtoehdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kanssa kaupasta ravintola-annoksen paistettua riisiä ja kanaa. Hinta sama. Söin annoksesta neljä kertaa. Oli hintansa arvoinen.

Vierailija
24/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 15 eurolla kokkasin eilen 5kg hyvää ruokaa. Siitä syö aika monta kertaa.

Jotain ravintoköyhää vai

Miten niin ravintoköyhää? Kanaa, kasviksia ja pastaa.

5 kg. Oliko 11 euroa kilo kanaa luineen. 2,50 euroa 2 kiloa porkkanoita, alennuksesta eurolla kilo makaronia, 50 sentillä purkki tomaattimurskaa. Ei mausteita.

Kerro resepti?

Vierailija
25/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Arina ja Kesko vetää 300% välistä eikä välitä ihmisestä.

Arina = Oulusa?

Vierailija
26/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hienoa syödä yksi ateria päivässä.

Vierailija
27/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kanssa kaupasta ravintola-annoksen paistettua riisiä ja kanaa. Hinta sama. Söin annoksesta neljä kertaa. Oli hintansa arvoinen.

Söit annoksesta neljä kertaa? Olet laihiksella?

Vierailija
28/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Tehtiin pellillinen pizzaa ja maksoi yli 50€. Ei ollut halpaa. Salaattikin maksaa kympin itse tehden. Mieluummin haen kaupan salaattibaarista.

Vierailija
29/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee ruokaan yleensä max 40e/viikossa. Toki käyn välillä ravintolassa myös, mutta 10 eurolla saa kyllä monipuolista terveellistä ruokaa aika paljon. Olen tosin itsekin vähentänyt uuniruokien valmistusta sähkön hinnan takia.

Vierailija
30/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta tulee melkein 250e kuussa. Mulla menee ton verran kauppaan kuukaudessa ja ihan monipuolisesti saa syötyä, listalle mahtuu kaikki nuo kebabbilankin ainekset, vaikken esim. kanaa ja fetaa joka päivä syökään. Tällä rahalla syön myös aamu- ja iltapalan enkä vain yhtä kertaa päivässä.

Vierailija
31/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukan Poimija kirjoitti:

Arina ja Kesko vetää 300% välistä eikä välitä ihmisestä.

Arina = Oulusa?

Hakkiikko nää maitua?

Vierailija
32/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Tehtiin pellillinen pizzaa ja maksoi yli 50€. Ei ollut halpaa. Salaattikin maksaa kympin itse tehden. Mieluummin haen kaupan salaattibaarista.

Joku frutti di mare -pizza tuoreilla merenelävillä kaupan kalleimmalla juustolla? Sitten ymmärrän hinnan.

Vierailija
33/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pizzaa teit? Pohja on puoli ilmainen ja täytteetkin yleensä koostuu vihanneksista, pienestä määrästä proteiinia ja pienestä määrästä juustoa. Oman pellillisen saan alle kympillä. Salaattia saa taas valmiin hinnalla paljon isomman satsin kotona. Ja kastike itse. Ongelma on taas kerran vain se että toiset osaa toiset ei.

Vierailija
34/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla 8, 80 eurolla tekee ison kattilallisen niin makkara-, kaali- kuin kalakeittoakin josta syö monta päivää. 

Ja jää rahaa vielä ruisleipään ja törsättäväksi ruokajuoma-vissyynkin.

Vierailija
35/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida mistään kebulasta saada alle 10€ isoa annosta.

Valehtelet.

Helsingistä saa parista paikasta 5e pizzan.

Vierailija
36/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söit annoksesta neljä kertaa? Olet laihiksella?

Kyllä, neljä kertaa. En varsinaisesti, mutta terveellisempään suuntaan elämäntapa remontissa. Lautasmallin mukaan syön ja neljä kertaa sain lautaselle tuosta aterian. Ei jäänyt nälkä.

Vierailija
37/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se nykyinen peruskoulun matematiikan opetus saa aikaan. Eikä siellä taida kotitalouden opetuskaan kovin kaksista olla.

Ehkä tuo on hyvä sellaiselle, joka ei voi elää ilman fetaa (aitoa oikeaa!), oliiveja, tomaatteja ja kanaa piittaamatta sen alkuperästä.

Vierailija
38/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap sait varmaan koulussa ehdot sekä matematiikasta ETTÄ köksästä

Vierailija
39/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöti löpöti. Teen itse kurmeeta viiden euron PÄIVÄbudjetilla. Tiedän mitä syöm ja on terveellistä.

Tuon karvakäsikepapin lisäksi tarvitsee päivässä muutakin, elikymppikään ei riittäisi.

Vierailija
40/46 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih, Mehmet tuo hyvät lihat serkun pakulla suoraan turkista, mitään kylmäketjuja tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän