Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita patologia valehtelijoita palstalla luomassa aloituksia?

Patologinen valehtelija
25.03.2023 |

Moikku!

Eli kuten otsikko sanoo, halusin luoda meille anonyymeille palstapatologisiöle valehtelijoille oman ketjun, jossa voidaan valehdella toisillemme lisää!

Onko siis muita, jotka tehtailee tänne aloituksia täysin keksityillä ja tunteisiin vetoavilla kirjoituksilla tai osallistuu keskusteluihin tehtaillen fiktiivisiä kommentteja?

Minä aloittelen toisinaan toista kymmentä aloitusta päivässä ja kommentoin satoja kertoja erilaisiksi henkilöiksi profiloituen. Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.

Onko muita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tehdään joka päivä. T. Iiigorin hokija

Vierailija
2/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kommentoitte jotain, niin muistakaa tykätä omista kommenteistanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.

VARMAAN tosi mielenkiintoista keskustella itsensä kanssa. Ainakin saa haluamansa lopputuloksen.

Vierailija
4/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.

VARMAAN tosi mielenkiintoista keskustella itsensä kanssa. Ainakin saa haluamansa lopputuloksen.

*tirsk XD

Vierailija
5/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap päivän päätteeksi tai viimeistään huomenna, että montako kommenttia oli itsesi kirjoittamia.

Vierailija
6/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää! Sehän on keskustelemisen tärkein asia.

Vierailija
7/7 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naurahdin XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi