Muita patologia valehtelijoita palstalla luomassa aloituksia?
Moikku!
Eli kuten otsikko sanoo, halusin luoda meille anonyymeille palstapatologisiöle valehtelijoille oman ketjun, jossa voidaan valehdella toisillemme lisää!
Onko siis muita, jotka tehtailee tänne aloituksia täysin keksityillä ja tunteisiin vetoavilla kirjoituksilla tai osallistuu keskusteluihin tehtaillen fiktiivisiä kommentteja?
Minä aloittelen toisinaan toista kymmentä aloitusta päivässä ja kommentoin satoja kertoja erilaisiksi henkilöiksi profiloituen. Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.
Onko muita?
Kommentit (7)
Ja kun kommentoitte jotain, niin muistakaa tykätä omista kommenteistanne!
Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.
VARMAAN tosi mielenkiintoista keskustella itsensä kanssa. Ainakin saa haluamansa lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus luon ketjun, jonka ajatuskumkua ohjailen kirjoittamalla lähes kaikki kommentit itse.
VARMAAN tosi mielenkiintoista keskustella itsensä kanssa. Ainakin saa haluamansa lopputuloksen.
*tirsk XD
Kerrohan ap päivän päätteeksi tai viimeistään huomenna, että montako kommenttia oli itsesi kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Kätevää! Sehän on keskustelemisen tärkein asia.
Samaa tehdään joka päivä. T. Iiigorin hokija