Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoäiti vertaa lasta jatkuvasti itseensä

Vierailija
25.03.2023 |

Ensin oli toki ihan mummin näköinen. Sitten kaikki mahdolliset lapsen ominaisuudet ovat häneltä perittyjä. Lapsi on taitava piirtäjä, koska mummikin oli lapsena hyvä piirtämään. Lapsi tykkää laulaa, no tietysti koska mummi on niin musikaalinen.

Viimeisimpänä on alkanut puhumaan, kuinka lapsi aivan varmasti on moniallerginen, koska mummikin on! Pitäisi viedä allergiatesteihin ihan varmuuden vuoksi, koska mummilla on allergioita. Ja lapsihan on mini-mummi... voi jeesus...

Kauanko tuolle pitää vain hymistellä ja antaa mennä ohi. Mummi ei ikinä kehu lapsen taitoja siten, että ne olisivat lapsen itsensä vahvuuksia, vaan aina kaikki on koska mummillakin on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit olla. Maailmaan puhetta mahtuu.

Vierailija
2/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä höyrypää mummi! En päästäisi lasta lähellekään, ei tule tervettä lasta tuollaisia kuunnellen.

Juurikin mietin yhtä toista mummia joka selittää tuttavastaan arvostellen kuinka tämä tuttava tekee aina isän näköisiä lapsia... Aina. Lapsia on kaksi eikä sitä äiti nyt muutenkaan pysty päättämään kenen näköisiä jälkeläisistä tulee mutta että siitäkin täytyy ulkopuolisen keksiä arvostelun ja puistelun aihe.

Vierailija
4/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mummille että lapsi on kova piereskelemään.

Vierailija
5/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mun kälyltä joka loukkaantui kun lastaan sanottiin isänsä näköiseksi😄

Vierailija
6/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata päästää liian pitkälle. Meillä anoppi vertasi lasta omaan tyttäreensä, se alkoi jo laitoksella kun hän tuli katsomaan vastasyntynyttä ja alkoi toivoa hänelle sinisiä silmiä, kuten itsellään ja hänen tyttärellään. Voi sitä onnen päivää, kun tyttäreni silmät tosiaan jäivät siniksi, mun puolella ollaan ruskeasilmäisiä. Hyvä ettei juhlia järjestetty.

Anopin mielestäni lapseni on perinyt kaikki lahjakkuutensa hänen tyttäreltään. Sillä ei ole mitään väliä, että minä olen noissa asioissa hyvä, vaan tytär. Kun anoppi alkoi ehdottaa neuvolapsykologia, koska hänen tyttärellään oli jo lapsena mielenterveysongelmia ja meidän tytär on identtinen, pisti hommalle stopin. Se valitettavasti maksoi minun ja anopin välit kokonaan. Lapsi tapaa heitä, mutta sen häiriintyneen raivokohtauksen jälkeen minä en halua nähdä anoppia enää koskaan.

Eli puutu ajoissa! Tilanne tulee ainoastaan pahenemaan.

Vierailija
7/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mummille että lapsi on kova piereskelemään.

Siitä vasta innostuttaisiinkin ja mummi varaisi jo aikaa keliakiatestiin, koska mummikin pieree kun hänellä on keliakia!

Ap

Vierailija
8/8 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa mökäyttelevistä ja loukkaavista miniöistä ketju poistetaan heti..

Miksi, ovatko nuoret naiset narsisteja?

Kai on luonnollista että jotkut geenit periytyvät ja myös sairaudet. Tunnistan lapsissani kummankin puolen taipumuksia.

Onko se nuorelta äidiltä pois? Itse olen tyytyväinen kun lapseni isän puoleiselta suvulta perivät taiteellisia asioita, maalaamista, musiikkia, käden taitoja.

Eikä se ole minulta pois, arkiselta lahjattomalta ihmiseltä vaikka se ääneen todetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi