Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan trendi: Nuoret miehet ja keski-ikäiset naiset parisuhteessa

Vierailija
25.03.2023 |

Miksi tämä on niin yleistä? Ja miten nuoret miehet jaksavat lähteä mukaan johonkin suurperheen elämään?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo joku ilmiö on. Ehkä nuoremmilla miehillä on jotain ajatuksia siitä että vähän vanhemman naisen kanssa on mutkattomampaa olla ja keskittyä sitten vaikka siihen seksiin jos se on se juttu itselle. Olen 43 v. ja saisin jostain Tinderistä kolmikymppisen miehen tilattua kuin woltista vaikka täksi illaksi. Tosi paljon tulee tykkäyksiä tuosta ikäluokasta. Kaksi minun ikäistä ystävääni myös yhdessä itseään kymmenen vuotta nuorempien kanssa, toinen pari naimisissa. Ja kummassakaan pariskunnassa nainen ei ole mitenkään erityisen hyvin säilynyt, itse asiassa päin vastoin.

Vierailija
62/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies/poika ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen.

T31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi mies jaksaa urheilla paremmin ja muutenkin on viriilimpi, mitä omanikäiset. itselläni siis 8v nuorempi mies.

Vierailija
64/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ne miehet joilla rahkeet riittää, tavoittelevat oman ikäisiään tai itseään nuorempia naisia.

Ne miehet jotka ei noilla markkinoilla pysty kilpailemaan, saattavat hyvinkin kääntää katseensa kohti vanhempia naisia. Ja varmaan nykypäivänä niin tekevätkin. Tuohan on win-win keissi: nämä miehet saavat vihdoin naisen, ja vanhemmat naiset puolestaan saavat sitä mitä himoitsevat, eli nuoremman miehen seuraa.

Vierailija
65/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fake news. M28

Minä tiedän useamman tällaisen ja näillä naisilla on 4-10 lasta, miehet 25-30.

Ap

Ehkä pari tulevaa farkkutakkipultsaria on alkanut puuman elätettäväksi. Seksin saanti on varmaa ja tämä täti-ihminen menettämisen pelossa suostuu kaikkeen. Mitään pysyvää suhdetta ei heidän välilleen synny.

Eivät ole mitään pultsareita vaan normaaleja työssäkäyviä ihan ok-näköisiä miehiä.

Ap

Vierailija
66/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa uskon että parisuhde toimii parhaiten suht samanikäisten kesken mutta neljänkympin jälkeen ongelmaksi alkaa tulla miesten nopeampi vanheneminen. Oman ikäiset miehet on yksinkertaisesti tosi rupsahtaneita, lihavia ja epäkiinnostavia. Noita ulkonäköasioitakin pahempana esteenä on vielä sellainen älytön katkeruus, piiloagressiot, alkoholisoituminen, henkinen laiskuus ja mt-ongelmat. Oon tullut siihen tulokseen että hoidan henkiset asiat kavereiden kanssa ja fyysiset asiat nuorten miesten kanssa.

tutkitusti eniten mt-ongelmia on kuitenkim naisilla

Näin siksi, että naiset hoitavat mielenterveysongelmiaan. Kun niihin hakee apua, ne tulevat tilastoiduksi. Eli sen lisäksi että miesten ongelmat jäävät hoitamatta, niitä voi myös olla reilusti enemmän koska ne eivät päädy tilastoihin

Vierailija
67/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenevat nopeammin ja moni ukkoutuu keski-ikäisenä, alkaa maha kasvamaan ym. Vaikka oma mies on vain vuoden vanhempi, tuntuu että on vanhentunut nopeasti tässä muutaman vuoden sisällä ja on tullut kaikenlaisia terveysongelmia, joita ei halua hoitaa. Itse taas tunnen olevani nuorekkaampi ja minulla on paljon nuorempia ystäviäkin. Jos eroaisin, niin olisin kyllä kiinnostunut nuoremmista miehistä, noin kolmekymppisistä.

N44

Taas tätä samaa roskaa jossa naiset kehuvat itseään ja haukkuvat ikäisiään miehiä.

Säälittävää roskaa. Epätoivoista.

Vierailija
68/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo joku ilmiö on. Ehkä nuoremmilla miehillä on jotain ajatuksia siitä että vähän vanhemman naisen kanssa on mutkattomampaa olla ja keskittyä sitten vaikka siihen seksiin jos se on se juttu itselle. Olen 43 v. ja saisin jostain Tinderistä kolmikymppisen miehen tilattua kuin woltista vaikka täksi illaksi. Tosi paljon tulee tykkäyksiä tuosta ikäluokasta. Kaksi minun ikäistä ystävääni myös yhdessä itseään kymmenen vuotta nuorempien kanssa, toinen pari naimisissa. Ja kummassakaan pariskunnassa nainen ei ole mitenkään erityisen hyvin säilynyt, itse asiassa päin vastoin.

Se että nainen saa Tinderistä nopeasti irtiseksiä miehiltä - ei ole mikään varsinainen saavutus.

😂

Vierailija
69/69 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä soopaa koko juttu. Tuttuja kymmeniä miehiä eikä kukaan edes vilkaise vanhempia naisia sillä silmällä. Ovat toki urheilullisia niin saavat nuorempiakin. Ja seksisuhde on aivan eri asia kuin parisuhde. Kukaan halua esitellä äitilleen naisenaan hänen ikäistä naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän