Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan trendi: Nuoret miehet ja keski-ikäiset naiset parisuhteessa

Vierailija
25.03.2023 |

Miksi tämä on niin yleistä? Ja miten nuoret miehet jaksavat lähteä mukaan johonkin suurperheen elämään?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattavan moni keski-ikäinen nainen on aivan jäätävän huonossa kunnossa. Ihmetyttää kun joillakin on takapuolikin jotenkin suhteettoman pieni vaikka muuten on pallomainen olemus. Näyttäisi että jopa harteille on kertynyt läskiä. Takaapäin katsoen voisi luulla mieheksi. Lihavuudesta johtuva hormoonihäiriö?

Että harvassa on ne milffit jotka kiihottaa..

Se on just PÄINVASTOIN, 40-60v on loistokunnossa kun ne on sitä ikäluokkaa joka lapsena oppi päivittäin liikkumaan ja treenaamaan.

Olen 48 ja treenaan päivittäin, loistokunnossa, menee maratonit, salilla penkistä omaa painoa isompi määrä. Kyllä ne on enemmän nuorissa ne huonokuntoiset ja ylipainoiset (ei tietenkään kaikki ole).

Jokikinen samanikäinen kaverini ja tuttuni liikkuu päivittäin.

Sulla on outo havainnointikyky jos tästä iästä löydät lihavia, mä en löydä ketään.

Vierailija
22/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryimme Tinder-aikaan 2012. Alussa se toimi tavismiehille, mutta miesmallit löysivät sen nopeasti.

Miesmallit saavat nykyään puolet naisten huomiosta ja toinen puoli menee sitten kaikille muille miehille ja miehiä on jo valmiiksi enemmän kuin naisia. 

Keski-ikäiset naiset eivät ole eläneet nuoruuttaan yhtä naiskeskeisessä kulttuurissa ja he myöskin tietävät markkina-arvonsa laskeneen. Nuoret miehet eivät voi kilpailla miesmallien kanssa tavallisista nuorista naisista ja ovat ennemmin mutsinaisen kanssa kuin yksin. 

Hyvä havainto, me 50v naiset todella elettiin nuoruus aivan toisessa yhteiskunnassa ja arvomaailmassa. 80-80 luvuilla naiset ei olleet oikein mitään, naiseutta väheksyttiin ja kaikki naisellinen ja naisiin liittyvä oli arvotonta ja halveksittua.

Nykypäivän nuoret naiset saa aivan prinsessan kohtelua omaan nuoruuteen verrattuna ja heillä on aivan eri arvostus ja eri mahdollisuudet.

Hyvä sinänsä että aika ja asenteet kehittyy. Sen näyttää sitten tulevaisuus mihin tämä erilainen aika johtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenevat nopeammin ja moni ukkoutuu keski-ikäisenä, alkaa maha kasvamaan ym. Vaikka oma mies on vain vuoden vanhempi, tuntuu että on vanhentunut nopeasti tässä muutaman vuoden sisällä ja on tullut kaikenlaisia terveysongelmia, joita ei halua hoitaa. Itse taas tunnen olevani nuorekkaampi ja minulla on paljon nuorempia ystäviäkin. Jos eroaisin, niin olisin kyllä kiinnostunut nuoremmista miehistä, noin kolmekymppisistä.

N44

Olen huomannut saman. Moni mies vanhenee huomattavasti nopeammin kuin nainen ja varsinkin juuri pallomaha on tästä hyvä esimerkki. Huolehdin terveydestä, painonhallinnasta, lihaskunnosta ja ulkonäöstä. Aina minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi.

N42

Vierailija
24/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vanhenevat nopeammin ja moni ukkoutuu keski-ikäisenä, alkaa maha kasvamaan ym. Vaikka oma mies on vain vuoden vanhempi, tuntuu että on vanhentunut nopeasti tässä muutaman vuoden sisällä ja on tullut kaikenlaisia terveysongelmia, joita ei halua hoitaa. Itse taas tunnen olevani nuorekkaampi ja minulla on paljon nuorempia ystäviäkin. Jos eroaisin, niin olisin kyllä kiinnostunut nuoremmista miehistä, noin kolmekymppisistä.

N44

Harvinaista jos noin päin. Yleensä naiset rupsahtaa aikaisemmin. Tuntemuksesi nuorekkuudesta ei auta ainakaan muutaman vuoden päästä enää. 

Vierailija
25/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti on nuoret miehet kimpussa kun käyn viihteellä. Ja sen jälkeen ei meinaa eroon päästä. Nykyään nuoret naiset on niin vaativia että ehkä tällaisen vanhemman naisen lempeät otteet ja käytös tuntuu nuorista miehistä paremmalle.

Hyvä että nuoret naiset ovat vaativia, tai oikeastaanhan he vain haluavat, että heitä kohdellaan asiallisesti ja oikeudenmukaisesti, ihan ihmisinä.

Olisinpa itsekin osannut vaatia enemmän nuorena naisena.

Saan ajoittain huomiota nuorilta miehiltä itsekin ja olen siitä vähän hämmentynyt.

Naimisissa olen ollut pian 20 vuotta, mutta alan kallistumaan sille kannalle, että kiintiöni miehiä on täynnä, olivatpa sitten nuoria tai vanhoja.

Vierailija
26/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka seurustelevat itseään huomattavasti nuorempien miesten kanssa ovat säälittäviä. Samoin miehet, jotka seurustelevat huomattavasti nuorempien naisten kanssa. Kuitenkin, miehet jotka näin toimivat, ovat ällöjä sikoja, mutta naiset taas ihailtavia voimaantujia.

Vierailija
27/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa yleistää. Esim Demareissa Antti Lindtman 20 vuotta vaimoaan nuorempi. Matias Mäkysen naisystävä oli 18, eli 33 vs 18. Marinin ja Olavin vai kuka se naistanssija/Ilmari oli, täytyy googlettaa. Kaikenlaista löytyy

Vierailija
28/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai helpompaa jos nainen on lapseton? Ja mies ei liian nuori. Voi toisaalta nuorellakin miehellä olla jo lapsi.

Vierailija
29/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntema kolmekymppinen mies ei ole kiinnostunt lähes äitinsä ikäisistä naisista. Eikä ko pareja myöskään ulkona näy eli ei pidä paikkaansa.

Vierailija
30/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tuli typo:

Nuoret miehet ja keski-ikäiset naiset panosuhteessa.

Vierailija
31/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan N42 ja M32, yhdessä jo 10 vuotta. Minulla ei ole ollut aiempia liittoja, edes avoliittoja ja näin ollen olemme aloittaneet suhteen samalta viivalta. Mies oli parisuhteiden suhteen jopa kokeneempi kuin minä aloittaessamme.

Kukaan ei ole koskaan huomannut ikäeroamme. Olen naamasta geenien ansiosta n. 5 vuotta nuoremman näköinen, joten olemme aina näyttäneet about saman ikäisiltä. Vanhenemme samaan tahtiin. Meille tämä suhde on toiminut siis ihan kuten mikä tahansa "samanikäisten" suhde.

Mutta huomaan sen iloisen eron, että nyt minulla on isompi motivaatio pitää kunnostani huolta. En halua, että kun mies pääsee eläkkeelle, että minä olisin jo ihan vanhainkotikunnossa. Siis tällä suhteella on vain hyviä puolia, en keksi huonoja!

Vierailija
32/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

Taas tästäkin kommentista näkee , 6 yläpeukkua ja ok et nainen44 tuntee et oma ukko liian vanha vaikka vain vuoden vanhempi .

Mä oon 26 ja mun mies 59 ja kun tein tänne kaksi keskustelua siitä , mitkä häiritsi mun suhteessa , mua pidettiin vain trollina ja laitettiin 0/5 viestejä ja veetuilua.

Ei uskottu että 26 v on 59 v kanssa kun 59 v llä ei ole rahaa tai tienaa saman verran kuin minä. Olin automaattisesti trolli tai mt vikainen golddiger.

Mt vikainen olen ja olin suljetulla jo 11 vuotiaana ekan kerran, mutta jos olisin golddiger niin enköhän hommaisi rikasta miestä kun niitäkin ollut tyrkyllä vain ulkönäköni vuoksi? Mut ei, trollipaska olin ja mies kaiken lisäksi enkä saanut mitään asiallista keskustelua aikaan.

Vierailija
33/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Taas tästäkin kommentista näkee , 6 yläpeukkua ja ok et nainen44 tuntee et oma ukko liian vanha vaikka vain vuoden vanhempi .

Mä oon 26 ja mun mies 59 ja kun tein tänne kaksi keskustelua siitä , mitkä häiritsi mun suhteessa , mua pidettiin vain trollina ja laitettiin 0/5 viestejä ja veetuilua.

Ei uskottu että 26 v on 59 v kanssa kun 59 v llä ei ole rahaa tai tienaa saman verran kuin minä. Olin automaattisesti trolli tai mt vikainen golddiger.

Mt vikainen olen ja olin suljetulla jo 11 vuotiaana ekan kerran, mutta jos olisin golddiger niin enköhän hommaisi rikasta miestä kun niitäkin ollut tyrkyllä vain ulkönäköni vuoksi? Mut ei, trollipaska olin ja mies kaiken lisäksi enkä saanut mitään asiallista keskustelua aikaan.

Vauva-palsta voi olla niin raadollinen, että jos olet kovin herkkä, en jakaisi täällä henk. koht. asioita räävittäviksi. Jotkut nauttii, kun saa lytätä muita. Pidä huolta mielenterveydestä ja osallista ystäviä tai ammattilaisia keskusteluun parisuhteestasi - ei random internettiä. Olen itsekin herkkä.

Vierailija
34/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryimme Tinder-aikaan 2012. Alussa se toimi tavismiehille, mutta miesmallit löysivät sen nopeasti.

Miesmallit saavat nykyään puolet naisten huomiosta ja toinen puoli menee sitten kaikille muille miehille ja miehiä on jo valmiiksi enemmän kuin naisia. 

Keski-ikäiset naiset eivät ole eläneet nuoruuttaan yhtä naiskeskeisessä kulttuurissa ja he myöskin tietävät markkina-arvonsa laskeneen. Nuoret miehet eivät voi kilpailla miesmallien kanssa tavallisista nuorista naisista ja ovat ennemmin mutsinaisen kanssa kuin yksin. 

Hyvä havainto, me 50v naiset todella elettiin nuoruus aivan toisessa yhteiskunnassa ja arvomaailmassa. 80-80 luvuilla naiset ei olleet oikein mitään, naiseutta väheksyttiin ja kaikki naisellinen ja naisiin liittyvä oli arvotonta ja halveksittua.

Nykypäivän nuoret naiset saa aivan prinsessan kohtelua omaan nuoruuteen verrattuna ja heillä on aivan eri arvostus ja eri mahdollisuudet.

Hyvä sinänsä että aika ja asenteet kehittyy. Sen näyttää sitten tulevaisuus mihin tämä erilainen aika johtaa.

Feminismi perustuu paljon kielijippoihin ja ihmisten huijaamiseen passiivi-ilmaisua käyttämällä; "naisia sorrettiin". Kuka sorti? Missä? Miten? Mikä laki sen määräsi? Tekivätkö enemmän itsemurhia kuin miehet? Olivatko kodittomana enemmän? Oliko 80-luvulla naisten ympärileikkaus ja asevelvollisuus? Oliko naisten elinikä lyhyempi kuin miesten? 

Faktojen perusteella olisin epäileväinen.

Faktat myös osoittavat, että huomio kerääntyy miesmalleille ja eihän tämä voi mitenkään olla vaikuttamatta yhteiskuntaan pitkässä juoksussa. Jos miehet eivät keksi halpoja ja toimivia seksirobotteja virtuaalimaailmaa, naisia uhkaa kehitysmaatasoinen tulevaisuus, jossa miehet eivät enää tee vaarallisimpia ja vaativimpia hommia, kun eivät voi saada perhettä ja perusjuttuja TAI sitten miehet tyytyvät cuck-elämään, jossa nainen vapautuu miesmallimarkkinoilta kolmekymppisenä ja tavismies itkua pidätellen vie entisen bilenaisen alttarille. Yhteiskunnan pyöriminen perustuu miesten suostumukseen uhrautua vaarallisimpiin, likaisimpiin ja vaativimpiin hommiin. Miesmallien kikkeli ei lämmitä enää siinä vaiheessa, kun sähköjä ja muuta lämmitystä ei ole eivätkä lentokoneet lennä Kreikkaan. 

Vierailija
35/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan N42 ja M32, yhdessä jo 10 vuotta. Minulla ei ole ollut aiempia liittoja, edes avoliittoja ja näin ollen olemme aloittaneet suhteen samalta viivalta. Mies oli parisuhteiden suhteen jopa kokeneempi kuin minä aloittaessamme.

Kukaan ei ole koskaan huomannut ikäeroamme. Olen naamasta geenien ansiosta n. 5 vuotta nuoremman näköinen, joten olemme aina näyttäneet about saman ikäisiltä. Vanhenemme samaan tahtiin. Meille tämä suhde on toiminut siis ihan kuten mikä tahansa "samanikäisten" suhde.

Mutta huomaan sen iloisen eron, että nyt minulla on isompi motivaatio pitää kunnostani huolta. En halua, että kun mies pääsee eläkkeelle, että minä olisin jo ihan vanhainkotikunnossa. Siis tällä suhteella on vain hyviä puolia, en keksi huonoja!

Viiden vuoden päästä se alkaa näkymää, ja rajusti.

Arvioisin että miehesi vaihtaa nuorempaan 10v päästä. Palataan silloin tähän.

Mutta en vastusta ajatusta, että nuorempi ihminen seurustelee vanhemman kanssa kanssa. Niin minäkin M49 + N29. Varmaan 10v päästä naiseni jättää minut nuoremman miehen takia - sekin on ok, jätinkin minäkin omanikäiseni naisen nuoremman takia. Koska miehet kuolee nuorempina, arvioisin että M59 löytää naisen ikäluokasta 50-55 aika helposti - varsinkin kun on rahaa, asemaa ja ulkonäköäkin ikäisekseen.

Näkeehän sen 50v iässä markkinoilla, että useat miehet on yrittäjiä, toimitusjohtajia ja varakkaita - vientiä riittäisi monenikäisistä naisista

Vierailija
36/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fake news. M28

Minä tiedän useamman tällaisen ja näillä naisilla on 4-10 lasta, miehet 25-30.

Ap

En tunne yhtäkään naista, joka on alle 50 ja jolla olisi 10 lasta. En tunne edes ihmisiä, joilla on 4 lasta. Tai siis muutaman lähes 80 vuotiaan naisen, mutta heillä ei ole nuorta miestä.

Ehkä tämä on ilmiö, jossain Pohjanmaalla, mutta ei todellakaan missään muualla?

Vierailija
37/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi perustuu paljon kielijippoihin ja ihmisten huijaamiseen passiivi-ilmaisua käyttämällä; "naisia sorrettiin". Kuka sorti? Missä? Miten? Mikä laki sen määräsi? Tekivätkö enemmän itsemurhia kuin miehet? Olivatko kodittomana enemmän? Oliko 80-luvulla naisten ympärileikkaus ja asevelvollisuus? Oliko naisten elinikä lyhyempi kuin miesten? 

Faktojen perusteella olisin epäileväinen.

Faktat myös osoittavat, että huomio kerääntyy miesmalleille ja eihän tämä voi mitenkään olla vaikuttamatta yhteiskuntaan pitkässä juoksussa. Jos miehet eivät keksi halpoja ja toimivia seksirobotteja virtuaalimaailmaa, naisia uhkaa kehitysmaatasoinen tulevaisuus, jossa miehet eivät enää tee vaarallisimpia ja vaativimpia hommia, kun eivät voi saada perhettä ja perusjuttuja TAI sitten miehet tyytyvät cuck-elämään, jossa nainen vapautuu miesmallimarkkinoilta kolmekymppisenä ja tavismies itkua pidätellen vie entisen bilenaisen alttarille. Yhteiskunnan pyöriminen perustuu miesten suostumukseen uhrautua vaarallisimpiin, likaisimpiin ja vaativimpiin hommiin. Miesmallien kikkeli ei lämmitä enää siinä vaiheessa, kun sähköjä ja muuta lämmitystä ei ole eivätkä lentokoneet lennä Kreikkaan. 

Mitkä ihmeen miesmallit? Naiset haluavat korkeakoulutetun miehen ja se on paljon suurempi ongelma, kuin täydellisen ulkonäön puute. Miehille ei kelpaa kaikki naiset, naisille ei kelpaa kaikki miehet.

Kaikkien on lopulta tyydyttävä johonkin. Tällä hetkellä moni tyytyy olemaan yksin. Sekä miehet, että naiset.

Suurin ongelma on nämä karusellit, mutta sitä ei miehet halua myöntää. Jos he osaisivat pitää vehkeensä housuissaan, ei olisi bilenaisia. Mutta sitä miehet eivät halua, koska sisimmissään jokainen mies haaveille olevansa se karuselli. He eivät todellakaan halua sitoutua nuorena. Eivät he etsi pysyvää tyttöystävää ja mennä naimisiin tämän kanssa 24 vuotiaana. Ei hekin haluavat olla vapaita yli 30- vuotiaaksi ja sitten löytyy jonkun 22 vuotiaan kokemattoman neidon.

Kuinka moni mies, jättää sen pitkäaikaisen tyttöystävänsä siinä 28- vuoden iässä, kun pitäisi mennä naimisiin ja perustaa perhe? Siinä vaiheessa nämä miehet, jos vähänkin on mahdollisuutta ryhtyvät karuselleiksi. Kuka menestyksekkään uransa avulla, kuka parantuneen ulkonäön myötä.

Miehet voisivat katsoa peiliin ja miettiä, miksi niin moni nainen on vapaa vielä 30 vuotiaana? Moni jopa lasten kanssa.

Vierailija
38/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret naiset ovat voimaantuneita feministejä iho täynnä töhryjä, joten miehet joutuvat tyytymään mukavampiin ja puhtaampiin vanhempiin naisiin.

Vierailija
39/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuoret naiset ovat voimaantuneita feministejä iho täynnä töhryjä, joten miehet joutuvat tyytymään mukavampiin ja puhtaampiin vanhempiin naisiin.

Tatuoituja ovat monet nelikymppisetkin.

Ap

Vierailija
40/69 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä yhtäkään tällaista paria. Enkä ymmärrä miksi nuorta miestä kiinnostaisi alkaa isäksi neljälle toisen miehen lapselle? Itse olen nainen, mutta en edes harkitsisi miestä jolla on neljä lasta, varsinkaan vanhempaa. Vaikea siis uskoa, että tämä olisi jotenkin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi