Facebook täysin kuollut?
Kukaan ei tee enää päivityksiä. Mainoksia mainosten perään.
Uskaltaisinko poistaa jo tilini?
Kommentit (92)
On se aika kuollut ollut jo pitkään. Ainoastaan muutama ryhmä on sellaisia jotka pitää mielenkiinnon yllä ja ei ole saanut vielä lopettamaan tiliä.
Ainoa paikka, missä tällä hetkellä käy kauppa. En poista tunnusta
Naurattaa syntymäpäivä onnittelut, pakko laittaa kun fb sitä toitottaa, jos ottaisi syntymäpäivän pois, olisi 0 kpl toivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa syntymäpäivä onnittelut, pakko laittaa kun fb sitä toitottaa, jos ottaisi syntymäpäivän pois, olisi 0 kpl toivotuksia.
Kyllä mulle tulee onnitteluita vaikka en ole laittanut syntymäpäivää. Samoin itse onnittelen, mutta en Facebookin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaikki syntymäpäivät puhelimen kalenterissa. En todellakaan muistaisi niitä ellei tule muistutusta. Miten tuo nyt eroaa siitä, että Facebook muistuttaa syntymäpäivästä.
Poistin kaikki face-kaverit. Seuraan vain muutamaa ryhmää, kun urheiluseurojen pääasiallinen tiedotuskanava on facebook.
Minulla ei ole koskaan ollut Facebook-tiliä.
Varsinkaan sen jälkeen kun siinä oli se tietoturva-aukko joskus vuosikymmen sitten eli jonkun webbisivun kautta pääsi lukemaan toisten yksityisviestejä esim. jos haki omalla nimellä niin näki ketkä kaikki puhui muista p----skaa omissa piireissään ja keskusteluissaan. aika hurjaa.
Sitten kun ajattelin että voisin mennä, joskus viisi vuotta sitten, niin kaikki ulkomaiset ja suomalaiset tutut olivat jo poistaneet tilinsä, joten eipä tullut mentyä eikä oltua :D
Vierailija kirjoitti:
Varsinkaan sen jälkeen kun siinä oli se tietoturva-aukko joskus vuosikymmen sitten eli jonkun webbisivun kautta pääsi lukemaan toisten yksityisviestejä esim. jos haki omalla nimellä niin näki ketkä kaikki puhui muista p----skaa omissa piireissään ja keskusteluissaan. aika hurjaa.
Sitten kun ajattelin että voisin mennä, joskus viisi vuotta sitten, niin kaikki ulkomaiset ja suomalaiset tutut olivat jo poistaneet tilinsä, joten eipä tullut mentyä eikä oltua :D
Oho. Ei ole kyllä tullut puhuttua paskaa kenestäkään selän takana. Millaisissa piireissä tätä harrastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan ton, yks mun kaveri oli päässy lukemaan työpaikkansa sisäpiirisivua jossa suurin osa oli, ja siellä oli keskustelu että miten voisivat järkätä työporukan bileet ilman että tätä mun kaveria ja yhtä toista sen työkaveria ei kutsuttais kun ne on niin "noloja, surkeita v****upäitä" ja muuta kiusaamisen kriteerit täyttävää juttua!
Eihän noi koskaan kertoneet että oli päässeet katsomaan, olivat vaan tietämättöminä muka mutta työkavereiden oli enää turha odottaa heiltä apua työasioissa, noiden kahden asenne oli tietty sen jälkeen että pitäkää tunkkinne, ja oli kuulemma ollu mielenkiintoista seurata muuta työporukkaa kun ne oli olleet varpaillaan näiden seurassa että "tietääköhän ne jotain" ja että "kuka meidän porukasta on laverrellu niille jotain" mutta eivät tietenkään voi kysyä suoraan että "ootteko kuulleet jostain että me oltais haukuttu teitä?" 😂
Vierailija kirjoitti:
Poistin tilini jo muutama vuosi sitten kun monet kaverit oli lähteneet sieltä jo. Ei siellä ollut silloinkaan enää kuin 80+ ikäisten laittamia kukkakuvia. En ole katunut. Ajattelin poistua muistakin someista.
No tylsää varmaan on ollutkin, jos et harrasta mitään, etkä osallistu harrastusryhmien keskusteluihin. Nuo ovat minusta facebookin paras anti.
No onneksi on vielä some ja sitä kautta näkee mitä kuuluu vaikka sisarusten lapsille ja muille sukulaisille, kun heidän kanssaan ei muuten ole niin säännöllisesti tekemisissä.