Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
201/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pakkasilla laitan paksut sukkikset alle, talvitrikoot päälle, paksut pitkät villasäärystimet ja talvilenkkarit. Fleecehuppari yläosaksi asiallisilla alusvatteilla. Olen kyllä huomannut että miehet katsovat kun juoksen lenkkiäni kaupunki miljöössä. Toisaalta tuntuu ihan kivaltakin kun saan katseita, kun ikääkin jo 42.

Vierailija
202/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämättä upeavartaloinen juoksija kerää katseita. ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v  balettia harrastava mies. Kotonakin viihdyn trikoissa ja villasäärystimissä. Mukavat tanssitossut siihen ja huppari, mitkäs mukavammat kuteet. Trikoot joustaa ja pitkät säärystimet lämmitää. Poikaystävänikin on näihin ihan hulluna ja silittelee mua sohvalla, IHANAA.

Vierailija
204/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa puutalossa kylmä näin talvella. Fleecesukkahousut on päivin öin loistava valinta, myös nukkua. Peiton alla lämpö jakaantuu tasasesti. 

t.keski-ikänen mies

Vierailija
205/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni seksipommi kun painelee kaupassa päärynäperseensä kanssa kiiltävissä trikoissa, talvilekaareilla ja muhkeissa villasäärystimissä oikeen pyörittäen pyllyä. Piruuttaan oikein keikuttaa ja sitten nauretaan yhdessä kun miehet kyttää ja kuolaa. Rintavarustuskin on iso ja käyttää push up rinsikoita että oikeen korostuu. Mausteena vielä kiharat pitkät vaaleat hiukset. Kieltämättä kuljen hänen kanssa ylpeänä aina.M36.

Vierailija
206/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana yhdistelmä <3

Vierailija
207/606 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oikeen pyytää joskus , että voitko laitaa kiiltävät sukkikset ja pitkät valkoiset säärystimet mustan nahkaminihameen kanssa. Ja tietenkin asuun kuuluu mustat pitsirinsikat ja valkoinen paitapusero. Joskus laitan vielä kaulaani pannan jossa on rengas edessä, että kuulun vain hänelle. Tietysti asun kruunaa korkeat piikkikorko avokkaat. Teemme hotelli matkoja eri paikkakunnille ja tässä asussa käyn mieheni kanssa bailaamassa baareissa. Nautin kun minua kuolataan kun näytän hut-sulta, mutta mieheni riittää ja hän onkin kova panomies ja mitä en tekisi mieheni eteen.

Vierailija
208/606 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin Hunkemölleriltä sukkanauhavyön, sukat ja kokonaisuuteen sopivat mustat pikkarit tyttiksen domma-asujen kokoelmaan. Joululahjat, joista saa itsekin osansa ovat parhaita👍. Veikkaanpa että en pysy nahoissani kun hän nuo yllään laittaa mut taas kuriin ja nuhteeseen.

Vierailija
209/606 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oikeen pyytää joskus , että voitko laitaa kiiltävät sukkikset ja pitkät valkoiset säärystimet mustan nahkaminihameen kanssa. Ja tietenkin asuun kuuluu mustat pitsirinsikat ja valkoinen paitapusero. Joskus laitan vielä kaulaani pannan jossa on rengas edessä, että kuulun vain hänelle. Tietysti asun kruunaa korkeat piikkikorko avokkaat. Teemme hotelli matkoja eri paikkakunnille ja tässä asussa käyn mieheni kanssa bailaamassa baareissa. Nautin kun minua kuolataan kun näytän hut-sulta, mutta mieheni riittää ja hän onkin kova panomies ja mitä en tekisi mieheni eteen.

Tätä vois joskus kokeilla, kotipaikkakunnalla ei kehtaa kun voi tulla joku tuttu vastaan, arjessa kun olen ihan eri tyylinen 😅

Vierailija
210/606 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se makee joskus pukeutua oikeen rivosti. Itse tapaan laittaa verkkosukat,sukkanauhat, piikkikorkonilkkurit, säärystimet, lyhyen nahkahameen, rintsikat ja pelkän nahkatakin. Räikeä meikki siihen vielä ja oikeen rivot puheet. Mieheni käy aivan helkkarin kuumana kun olemme esim baarissa. Mutta täytyy olla välimatkaa kotipaikkakunnalle kun olen opettaja ammatiltani.

Vierailija
211/606 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ois pikkujoulut kavereiden kesken ja baariin jatkoille. Pakkasta luvassa joten säärystimet voisi olla kyllä hyvä lisä sukkisten ja lyhyen hameen kanssa 🤔

Vierailija
212/606 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy kuumana kaikkeen mustaan, kiiltävään, kenkiin ja säärystimiin. Niinpä eileen päätin että yllätän hänet kun tulee kotiin. Laitoin mustat todella kiiltävät wetlook sukkahousut, piikkikorkoavokkaat, mustat säärystimet kivasti ruttuun puolisääreen. Sitten yläosaksi pitkähihaisen mustan kiiltävän bodyn, mustan lyhyen kiiltonahka hameen. Katsoin peilistä olemustani joka nousi 182 sentiin korkokengillä. Sitten laitoin mustat pitkät hiukseni nutturalle ja oikeen punaista huulipunaa ja hiukan ripsiväriä. Katsoin peilistä ja kieltämättä näytin maksulliselta dominalta. Sitten välähti, muistin tyttären ratsupiiskan joka oli jäänyt huoneeseen kun oli muuttanut opiskelemaan. Sitten laitoin olkkariin himmeän valaistuksen ja istuin nojatuoliin viinilasin kanssa odottamaa miestäni. Hetken istuttuani mieheni ajoikin pihaan, hän tuli sisään ja huuteli krista olen rakaani kotona. Sitten hän näki minut tuolissa piiskoineni ja sanoi voi juma. Komensin hiljaa ja heti suihkuun nyt määrään minä. Vaatteet suorastaan lentivät pois ja hetken kulutta hän oli puhtaana edessäni hiljaa. Komensin tänne ja otin kiinni seisovasta kullista ja sanoin mitähän tälle keksisi. Otin kullin suuhuni pitämällä huulia terskan ympärillä tiukasti, samalla napautin raipalla pakaroille. Mieheni nykähti ja annoin vielä muutaman napakan lyönnin, sitten pudotin raipan lattialle. Aloitin suuhoidon nyt vauhdilla ja kohta hän laukesi nykien suuhuni. Nousin seisomaan ja suutelin häntä samalla työntäen kielellä osan spermasta hänen suuhun. Hetken maiskuteltuamme spermalla mieheni sanoi, voi juma krista oot sä mahtava naaras. Sitten hän kantoi minut sänkyyn,laittoi kontille, avasi bodyn haarahakaset kiihkosta vapisevin käsin ja laski sukkikset polvitaipeisiin. Tunsin hegityksen paljaaksi ajelulla pimpilläni ja sitten kielen joka alkoi ihanasti lipoa märkää klitoristani, Kohta tunsin että räjähtää, Uikutin suoraa huuto kun orgasmi tuli kuin salama taivaalta. Mieheni jatkoi nuolemista, tulin useampaan otteeseen ja sitten lysähdin sängylle voipuneena. Mieheni nousi ja haki meille viinilasit, hetken huilattuamme jatkoimme perus panoilla useamman kerran illan ja yön aikana.

Vierailija
213/606 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan uutisten insertissä oli Ripsa K-P mustassa poolopaidassa, punaisessa minihameessa ja mustissa peittävissä sukkahousuissa. Timmi pakkaus !

Vierailija
214/606 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan uutisten insertissä oli Ripsa K-P mustassa poolopaidassa, punaisessa minihameessa ja mustissa peittävissä sukkahousuissa. Timmi pakkaaus.

Asut kohdalla, muuten kun kirveellä veistetty piru koko muija.

Vierailija
215/606 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies. Olen jo nuoresta kiihottunut sukkahousuista ja säärystimistä. Olen  kymmenkuntavuotta pukeutunut leveään sukkanauhaliiviin, Kiiltäviin sukkiin ja pitkiin säärystimiin kotosalla. T-paita ja shortsit siihen kaveriksi. Naiskaverini paikalla ollessa en saa pitää shortseja, koska hän haluaa nähdä minut sukkanauhoissa. Hän on hyväksynyt fetissini ja sanoo jopa kiihottuvansa kun katselee minua.

Vierailija
216/606 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies. Olen jo nuoresta kiihottunut sukkahousuista ja säärystimistä. Olen  kymmenkuntavuotta pukeutunut leveään sukkanauhaliiviin, Kiiltäviin sukkiin ja pitkiin säärystimiin kotosalla. T-paita ja shortsit siihen kaveriksi. Naiskaverini paikalla ollessa en saa pitää shortseja, koska hän haluaa nähdä minut sukkanauhoissa. Hän on hyväksynyt fetissini ja sanoo jopa kiihottuvansa kun katselee minua.

Hieno homma ja upean kumppanin oot löytänyt joka jakaa fetissisi

Vierailija
217/606 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käy kuumana kaikkeen mustaan, kiiltävään, kenkiin ja säärystimiin. Niinpä eileen päätin että yllätän hänet kun tulee kotiin. Laitoin mustat todella kiiltävät wetlook sukkahousut, piikkikorkoavokkaat, mustat säärystimet kivasti ruttuun puolisääreen. Sitten yläosaksi pitkähihaisen mustan kiiltävän bodyn, mustan lyhyen kiiltonahka hameen. Katsoin peilistä olemustani joka nousi 182 sentiin korkokengillä. Sitten laitoin mustat pitkät hiukseni nutturalle ja oikeen punaista huulipunaa ja hiukan ripsiväriä. Katsoin peilistä ja kieltämättä näytin maksulliselta dominalta. Sitten välähti, muistin tyttären ratsupiiskan joka oli jäänyt huoneeseen kun oli muuttanut opiskelemaan. Sitten laitoin olkkariin himmeän valaistuksen ja istuin nojatuoliin viinilasin kanssa odottamaa miestäni. Hetken istuttuani mieheni ajoikin pihaan, hän tuli sisään ja huuteli krista olen rakaani kotona. Sitten hän näki minut tuolissa piiskoineni ja sanoi voi juma. Komen

Voi juma, tämmöisen session kun sais kokea.

Vierailija
218/606 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Heh, mua on onnistanut, sillä oma tyttis pukeutuu juuri noin kun leikitään bdsm-leikkejä. Kuvaus oli muutenkin kuin yksi yhteen siitä, mitä meillä tapahtuu parin kuukauden välein. Tiedän silloin töistä tullessani, että eteisessä odottaa domma täydessä tällingissä, mutta se on silti joka kerta yhtä upeaa nähdä murunen nahkamustissa, korkosaappaat ja sukkanauhajutut yllä, rivosti meikattuna, ja ratsupiiska kädessään. Ja sitten tuleekin aina ensin käsky riisuutua ja mennä polvilleen, kaulapanta ja hihna pannaan paikalleen, ja seuraavat pari tuntia mies laitetaankin tosiaan kuriin ja nuhteeseen😆. 

Vierailija
219/606 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Heh, mua on onnistanut, sillä oma tyttis pukeutuu juuri noin kun leikitään bdsm-leikkejä. Kuvaus oli muutenkin kuin yksi yhteen siitä, mitä meillä tapahtuu parin kuukauden välein. Tiedän silloin töistä tullessani, että eteisessä odottaa domma täydessä tällingissä, mutta se on silti joka kerta yhtä upeaa nähdä murunen nahkamustissa, korkosaappaat ja sukkanauhajutut yllä, rivosti meikattuna, ja ratsupiiska kädessään. Ja sitten tuleekin aina ensin käsky riisuutua ja mennä polvilleen, kaulapanta ja hihna pannaan paikalleen, ja seuraavat pari tuntia mies laitetaankin tosiaan kuriin ja nuhteeseen😆. 

Aikalailla samalla tavalla täälä, mutta piikkorkoavokkailla, säärystimillä, sukkanauha systeemeillä ja korsetilla. Meillä arvon rouvalla on 120cm kouluraippa käytössä, on rajumpi kun ratsupiiska.Kahlitsee ja piiskaa surutta raitaseksi, ja sitten kontitaankin taluttimessa. Mutta kuitenkin nautin alistua ja tulla piiskatuksi. Jouluna kuulemma tulee siveysvyö kuvioihin, kauhulla odotan. Masa.

Vierailija
220/606 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavaa katseltavaa kun nuoret naiset on pukeutuneet voimistellessa kiiltävään spandeksiin ja säärystimet puolireiteen. Vielä jos oikeen jäntevä nainen ja oikeista paikoista löytyy kaaret niin onhan se seksikästä katseltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän