Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Vierailija kirjoitti:
Sähkönsiniset sukkahousut, valkoiset säärystimet.
Sinisen vaaleat sävyt ovat kauniita sukkahousuissa, agreed !! Säärystimet saa heivata UFF:iin
Nylonsääret tekee naisesta naisen.
Näin sunnuntaina pukeuden punaisiin sukkiksiin ja skottiruudulliseen hameeseen, kivaan paitaan kotosalla. Tiedän että mieheni himoitsee minua tässä asussa, siksi aina sunnuntaisin puen sen. Odottelen vain koska mies hyökkää ja nostaa hameeni lanteille, vetää sukkikset polviin ja panee minua takaa. Yleensä keittiösä jossa nojaan tasoon ja tarjoan pylly pystyssä pillua. Nautin itsekkin suunnattomasti kun hän työntää ison kullinsa minuun ja nussii kun eläin takaa. Miisa 32.
Pidätkö pikkareita sukahousujen alla?
Vierailija kirjoitti:
En pidä.
Miisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä.
Miisa.
Laitatko Miisa-setä kuvia tänne ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä.
Miisa.
Laitatko Miisa-setä kuvia tänne ?
Mistä voit tietää onko miisa mies ja mitä sitten vaikka olisikin. Anna ihmisten toteuttaa itseään, äläkä tuo tyhmyyttäsi ja jäykkää asenettasi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Näin sunnuntaina pukeuden punaisiin sukkiksiin ja skottiruudulliseen hameeseen, kivaan paitaan kotosalla. Tiedän että mieheni himoitsee minua tässä asussa, siksi aina sunnuntaisin puen sen. Odottelen vain koska mies hyökkää ja nostaa hameeni lanteille, vetää sukkikset polviin ja panee minua takaa. Yleensä keittiösä jossa nojaan tasoon ja tarjoan pylly pystyssä pillua. Nautin itsekkin suunnattomasti kun hän työntää ison kullinsa minuun ja nussii kun eläin takaa. Miisa 32.
Mulla on samanlaiset fantasiat. Puen juuri punaisia sukkahousuja jalkaani ja odotan miesystävää kylään.
Javo
Wetlook sukkikset on todella seksikkäät piikkikorkokenkien kanssa. Kontrastia saa säärystimillä kivasti. On mahtavat koskettaakin kun liukas pintaiset.
Sukkahousuissa tänään wild klubille ?
samoin, olen keski-ikäinen naimisissa oleva mies
Vierailija kirjoitti:
Wetlook sukkikset on todella seksikkäät piikkikorkokenkien kanssa. Kontrastia saa säärystimillä kivasti. On mahtavat koskettaakin kun liukas pintaiset.
Olen 42 vuotias mies. Olen vuosia kiihottunut wetlook sukkahousuista ja käyttänyt niitä päivittäin. Materiaalina aivan mahtava sileä ja kiiltävä. valkoiset pitkät säärystimet tulivat mukaan 3vuotta sitten. Säärystimet kun rypyttää siististi polven alapuolelle niin on seksikäs näky peilissä. Valkoista hupparia käytän yläsosana. Naisystäväni sanoo kiihottuvansa kun olen pukeutunut näin, harrastamme usein seksiä että hänkin pukeutuu samoin. On mahtavaa kun liukkaat vetlook jalat,sääret,reidet hierovat toisiaan. Nauramme myös että wetlook fetisistit ovat kohdanneet, mutta mikäs siinä mukavaa on.
Tänään järjestän miehelleni yllätyksen kun tulee illalla kotiin. Verkkosukat, sukkanauhat, nahkaminihame, piikkikorkkarit, valkoinen paitapusero ja alle mustat pitsirintsikat, hiukset kivasti pörrölle. Mieheni on ollut kolmenpäivän työmatkalla ja varmasti on paineita jotka aijon poistaa suihin otolla ja sitten pyllistää henelle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Wetlook on makeen näköistä.
Wetlook saa minut todella kiimaan kun silittelen naista.
Näille kosteankylmille keleille piti hankkia lidlistä fleace sukkahousut, mustana löytyi tarjouksessa miesten kokojakin. On muuten hyvät yllä
Paksut villasukkikset on hyvät. M36.
Mistä olet ostanut villasukkahousut ? Mikä valmistaja ? Väri ja paksuus ?
Kun piiskaan mieheni, niin komennan hänet laitamaan sukkahousut ja säärystimet. Haukun häntä pikku lumpuksi, sitten komennan sänkyyn kontille ja piiskaan ratsupiiskallani lumpun. Kiihotun erittäin paljon kun lyö häntä.
Sähkönsiniset sukkahousut, valkoiset säärystimet.