Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Olen kotosalla punaisissa sukkahousuissa, särystimissä, siveysvyössä hame päällä ja paita puserossa. Vaimoni rankaisee minua näin. Odotan kauhulla kun hän tulee iltapäivällä kotiin ja piiskaa minut. Toisaalta olen erittäin kiimainen kun olen siveysvyössä, mutta pelottaa kun piiskaa tulen saamaan. Meillä myös strap on käytössä. Hui kamalaa, piiskaa ja sitten naidaan pyllyyn.
Kylläpäs nyt taas täällä sukkahousut kiihottaa ja liihottaa....
Kannattaa kokeilla, crossdressing eli ristiinpukeutuminen ja siihen liittyvät roolileikit usein viehättävät molempia ja nettiyhteyksien kautta löytää useita samanhenkisiä
Kyllähän nainen mustissa kiiltävissä nyloneissa, hameessa ja piikkiorkoavokkaissa on semmoinen näky et saa mielikuvituksen laukkaamaan. Vaimoni pukeutuu aina joskus tiukkaan opettaja lookkiin hiukset nutturalle ja tiukka meikki. On upea ilmestys kun korkkareissa 179cm pitkä ja omaa rotusääret. Kelpaa häntä esitellä ravintolassa.
Oletteko missään kaupoissa nähneet miesten kolmilahkeisia sukkahousuja, missä jortikalle on varattu oma lahje ? Vinkkejä mistä löytyy ?!?!!!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko missään kaupoissa nähneet miesten kolmilahkeisia sukkahousuja, missä jortikalle on varattu oma lahje ? Vinkkejä mistä löytyy ?!?!!!
Kiinan verkkokaupoista kun googlailet löytyy vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinan verkkokaupoista kun googlailet löytyy vaikka mitä.
Mutta ei suomalaisista kivijalkakaupoista että samalle illalle saisi ?
Kuitenkin perus-sukkahousut on makeet kun kalu on vatsaa vasten pystyssä nylonin sisällä. Kävellessäkin hieroo mukavast ja olen jopa lauennut kävelylenkillä kun sukkikset ovat olleet housujen alla. Kävelet ja tunnet tulevan, aivan mahtavaa kun sperma pulppuuaa kuumana sukkiksiin. Minua katsotaan hiukan kieroon kun ulkoiluhousujen kanssa nastakengät ja säärystimet. Joku jopa hymyilee, mutta eivätpähän tiedä että sukkikset alla. M42.
Pidän sukkahousuja melkein 360pv vuodessa. Vain sortsien kanssa jää pitämättä. Jokin siinä kiihottaa ja pitää kiihottuneena
Eevi teittinen fitnesneiti esim: tiukat trikoot kompressio säärystimet ja vartaloa nuoleva paita. Jos tuo näky ei herätä miehissä ajatuksia niin peli on menetetty. Täydellinen vartalo jota voi esitellä.
Mustat sukkahousut naisella ja polvipituiset valkoiset sukat. Kiva minihame, paita ja tennarit. Mielestäni todella seksikästä.
Vaimoni on ollut aina sukkahousuissa ja hameessa ihan seurusteluajoista asti. Käyttää myös säärystimiä tai polvipituisia villasukkia kotona. Hänen mielestä housut kuuluvat miehille. Mikäs siinä, tykkään kovasti katsella vieläkin 26 vuoden suhteenkin jälkeen vaimoani sukkiksissa ja hameessa. Toki hän on pitkäjalkaista mallia mikä on etu sukkissäärille ja hameelle. Make.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ollut aina sukkahousuissa ja hameessa ihan seurusteluajoista asti. Käyttää myös säärystimiä tai polvipituisia villasukkia kotona. Hänen mielestä housut kuuluvat miehille. Mikäs siinä, tykkään kovasti katsella vieläkin 26 vuoden suhteenkin jälkeen vaimoani sukkiksissa ja hameessa. Toki hän on pitkäjalkaista mallia mikä on etu sukkissäärille ja hameelle. Make.
Mikäs siinä, mikäs mikäs
Tänään olen kotona ja vaimoni komensi aamusta minut siveysvyöhön, sukkahousuihin, säärystimiin ja T paitaan. Laittoi avaimen kaulaansa ja sanoi, kämppä siivottuna kun tulen töistä onko selvä tai tulee piiskaa. Täytyy pyyhkiä pölyt ja imuroida, olen valtavan kiihottunut kun joudun olemaan piikana ja lukittuna sukkahousuissa. Kulli yrittää seistä mutta näkyy aivan tähtiä kun on tiukassa siveysvyössä. Kuitenkin nautin suunnattomasti tästä alisteisesta asemastani. Mikke.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen kotona ja vaimoni komensi aamusta minut siveysvyöhön, sukkahousuihin, säärystimiin ja T paitaan. Laittoi avaimen kaulaansa ja sanoi, kämppä siivottuna kun tulen töistä onko selvä tai tulee piiskaa. Täytyy pyyhkiä pölyt ja imuroida, olen valtavan kiihottunut kun joudun olemaan piikana ja lukittuna sukkahousuissa. Kulli yrittää seistä mutta näkyy aivan tähtiä kun on tiukassa siveysvyössä. Kuitenkin nautin suunnattomasti tästä alisteisesta asemastani. Mikke.
Ja miten ihanasti se lisää fiiliksiä kun ovikello soi ja menet avaamaan ovea olettaen vaimon tulevan, niin siellä onkin postimies jolla on joku lähetys jota sitten kuittaat sukkahousuissasi samalla kun naapuriperhe menee oven ohi tuijottaen pitkään ja hartaasti. Kiihottavaa.
Mistä saa nopeiten tänään haaroista avoimet kauniit sukkahousut ?
jussi
Mikäs sen mukavampaa kun laittautua miestä kiusatakseen. Verkkosukat, korsetti,lyhyt nahkahame, kivat korkkarit. Meillä mies ainakin käy kuumana kun joskus aina yllätän hänet kotona pukeutumalla seksikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa kun laittautua miestä kiusatakseen. Verkkosukat, korsetti,lyhyt nahkahame, kivat korkkarit. Meillä mies ainakin käy kuumana kun joskus aina yllätän hänet kotona pukeutumalla seksikkäästi.
Mikäs sen mukavampaa, mikäs mikäs..
Meillä myös tuo alistaminen, pelkät sukkahousut jalassa parvekkeelle jos porukkaa sopivasti alhaalla ja sitten strapilla pyllyyn. Häntä kutsun kiimaplluksi ja teinihoroksi tai nartuksi joka kerjää krpää pyllyyn. Molempia kiihottaa roolinvaihto välillä