Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
341/606 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö kukaan sukkahousuja yöasuna ?

Vierailija
342/606 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun talvella puuvillasukkikset jalassa. Erittäin mielyttävää, ei purista ja kiihottaa lähes koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/606 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme molemmat vaimon kanssa sukkahousuissa. Joskus myös säärystimet kun paleltaa. Erittäin kiihottavaa kun nailon jalat hieroo toisiaan.

Vierailija
344/606 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meilläkin, lämmittävää ja kivaa

Vierailija
345/606 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gimmafrendi toi taas ulkomailta meille iloa petileikkeihin sukkahousutuliaisten muodossa. Oli molemmille värejä ja kuoseja kivasti. Keväänmerkkejä ilmassa ja riemua uusissa väreissä, laitoin aamulla ribatut puuvillaiset pinkit puvunhousujen alle.

Vierailija
346/606 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gimmafrendi toi taas ulkomailta meille iloa petileikkeihin sukkahousutuliaisten muodossa. Oli molemmille värejä ja kuoseja kivasti. Keväänmerkkejä ilmassa ja riemua uusissa väreissä, laitoin aamulla ribatut puuvillaiset pinkit puvunhousujen alle.

Pääsisimpä kokeilemaan. Oliko verkkosukkiksia. Tai mustia nailoneja tuonut sulle ?

Vierailija
347/606 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla olen aina mustissa sukkahousuissa pitkissä valkoisissa säärystimissä, jumppatossuissa yläosana isohuppari. Säärystimet lämmittää mukavasti ja sukkahousuissa helppo touhuta kaikkea kotona. Mieheni kyllä sanoo että olen outotapaus, mutta tykkää kuitenkin katsella minua.

Vierailija
348/606 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kun silitellä naisen sukkissääriä ja reisiä. Naiseni tykkää kovasti kun hieron klitorista sukkisten päältä. Orgasmi tulee aika äkkiä ja sitten on minun vuoroni laittaa nainen kontille, vetää sukkikset polvitaipeisiin ja työntyä takaa syvälle. Muutama työntö ja naiseni tulee taas vinkuen, sitten pumppaan spermani syvälle häneen.

Vierailija
349/606 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa kun silitellä naisen sukkissääriä ja reisiä. Naiseni tykkää kovasti kun hieron klitorista sukkisten päältä. Orgasmi tulee aika äkkiä ja sitten on minun vuoroni laittaa nainen kontille, vetää sukkikset polvitaipeisiin ja työntyä takaa syvälle. Muutama työntö ja naiseni tulee taas vinkuen, sitten pumppaan spermani syvälle häneen.

mikäs sen mukavampaamikäs mikäs.

Vierailija
350/606 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä tulee ja alkaa näkyä verkkosukkahousuja.

Vierailija
351/606 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä tulee ja alkaa näkyä verkkosukkahousuja.

Mietin aina kun näen naisen hameessa ja verkoissa, että onko sukat vai sukkikset.

Vierailija
352/606 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina kun näen naisen hameessa että onko sillä kalsareita jalassa olenkaan

Vierailija
353/606 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bianca Censor oli hotti tän päivän Iltiksessä

Vierailija
354/606 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset kunniaan.

Vierailija
355/606 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bianca Censor oli hotti tän päivän Iltiksessä

Kiihottava näky mutta totinen ilme. Oliko vaatteet oma valinta ?

Vierailija
356/606 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukumme molemmat vaimon kanssa sukkahousuissa. Joskus myös säärystimet kun paleltaa. Erittäin kiihottavaa kun nailon jalat hieroo toisiaan.

Vaimo neuloi minullekin säärystimet. Niitä on miehenkin kiva pitää sukkahousujen päällä :)

Vierailija
357/606 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan yökerhossa tanssitin naista jolla oli povipituinenhame. Siirtäessäni kättä pakaralle tunsin sukkanauhan menevän pakaran yli, tästä kiihottuneena minulla alkoi seisomaan. Nainen sanoi, että ihana mies kun  alkoi ottamaan eteen. Aaamu yöstä sitten taxilla naisen luo ja kun riisuin hänen hameen ja paidan, niin korsetti sukkanauhoilla ja sukat alla ilman pikkuhousuja. Lopun varmaan arvaattekin kertomatta.

Vierailija
358/606 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni tietää että kiihotun sukkiksista. Keskiviikkona menin hänen luo ja kun avasi oven ajattelin voi jeesus. Siinä hän oli nahkaminihameessa, punaisissa sukkiksissa, mustissa säärystimissä piikkikorkoavokkaissa, valkoinen paita ja viininpunainen vyötärökorsetti. Hän purskati nauramaan ja sanoi, ilmeeni olis ollu näkemisen arvoinen. Illan mittaan selvisi vielä että oli avosukkikset, ei tarvinnut kun nostaa hame ylös ja antaa mennä.  Kiihotun valtavast kun nainen pukeutuu seksikkäästi.

Vierailija
359/606 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, löysin mageet saumattomat sukkahousut, sopivan läpikuultavat mutta silti vähän näkyy läpi. Menevät vaan rikki aika helposti, onko niissä materiaali jotenkin hauraampaa ?

Vierailija
360/606 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin mulle ihanat kukkasukkahousut netin kautta tuskin maltan odottaa että saan ne puettua päälleni Tulee ihanan tyttömäinen olo ja kihelmöi Töissä suorien housujen alla kukaan ei huomaa vain mä tiedän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme