Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Nukun talvella puuvillasukkikset jalassa. Erittäin mielyttävää, ei purista ja kiihottaa lähes koko ajan
Nukumme molemmat vaimon kanssa sukkahousuissa. Joskus myös säärystimet kun paleltaa. Erittäin kiihottavaa kun nailon jalat hieroo toisiaan.
niin meilläkin, lämmittävää ja kivaa
Gimmafrendi toi taas ulkomailta meille iloa petileikkeihin sukkahousutuliaisten muodossa. Oli molemmille värejä ja kuoseja kivasti. Keväänmerkkejä ilmassa ja riemua uusissa väreissä, laitoin aamulla ribatut puuvillaiset pinkit puvunhousujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Gimmafrendi toi taas ulkomailta meille iloa petileikkeihin sukkahousutuliaisten muodossa. Oli molemmille värejä ja kuoseja kivasti. Keväänmerkkejä ilmassa ja riemua uusissa väreissä, laitoin aamulla ribatut puuvillaiset pinkit puvunhousujen alle.
Pääsisimpä kokeilemaan. Oliko verkkosukkiksia. Tai mustia nailoneja tuonut sulle ?
Kotosalla olen aina mustissa sukkahousuissa pitkissä valkoisissa säärystimissä, jumppatossuissa yläosana isohuppari. Säärystimet lämmittää mukavasti ja sukkahousuissa helppo touhuta kaikkea kotona. Mieheni kyllä sanoo että olen outotapaus, mutta tykkää kuitenkin katsella minua.
Mikäs sen mukavampaa kun silitellä naisen sukkissääriä ja reisiä. Naiseni tykkää kovasti kun hieron klitorista sukkisten päältä. Orgasmi tulee aika äkkiä ja sitten on minun vuoroni laittaa nainen kontille, vetää sukkikset polvitaipeisiin ja työntyä takaa syvälle. Muutama työntö ja naiseni tulee taas vinkuen, sitten pumppaan spermani syvälle häneen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa kun silitellä naisen sukkissääriä ja reisiä. Naiseni tykkää kovasti kun hieron klitorista sukkisten päältä. Orgasmi tulee aika äkkiä ja sitten on minun vuoroni laittaa nainen kontille, vetää sukkikset polvitaipeisiin ja työntyä takaa syvälle. Muutama työntö ja naiseni tulee taas vinkuen, sitten pumppaan spermani syvälle häneen.
mikäs sen mukavampaamikäs mikäs.
Kesä tulee ja alkaa näkyä verkkosukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
Kesä tulee ja alkaa näkyä verkkosukkahousuja.
Mietin aina kun näen naisen hameessa ja verkoissa, että onko sukat vai sukkikset.
Mietin aina kun näen naisen hameessa että onko sillä kalsareita jalassa olenkaan
Bianca Censor oli hotti tän päivän Iltiksessä
Vierailija kirjoitti:
Bianca Censor oli hotti tän päivän Iltiksessä
Kiihottava näky mutta totinen ilme. Oliko vaatteet oma valinta ?
Vierailija kirjoitti:
Nukumme molemmat vaimon kanssa sukkahousuissa. Joskus myös säärystimet kun paleltaa. Erittäin kiihottavaa kun nailon jalat hieroo toisiaan.
Vaimo neuloi minullekin säärystimet. Niitä on miehenkin kiva pitää sukkahousujen päällä :)
Aikoinaan yökerhossa tanssitin naista jolla oli povipituinenhame. Siirtäessäni kättä pakaralle tunsin sukkanauhan menevän pakaran yli, tästä kiihottuneena minulla alkoi seisomaan. Nainen sanoi, että ihana mies kun alkoi ottamaan eteen. Aaamu yöstä sitten taxilla naisen luo ja kun riisuin hänen hameen ja paidan, niin korsetti sukkanauhoilla ja sukat alla ilman pikkuhousuja. Lopun varmaan arvaattekin kertomatta.
Tyttöystäväni tietää että kiihotun sukkiksista. Keskiviikkona menin hänen luo ja kun avasi oven ajattelin voi jeesus. Siinä hän oli nahkaminihameessa, punaisissa sukkiksissa, mustissa säärystimissä piikkikorkoavokkaissa, valkoinen paita ja viininpunainen vyötärökorsetti. Hän purskati nauramaan ja sanoi, ilmeeni olis ollu näkemisen arvoinen. Illan mittaan selvisi vielä että oli avosukkikset, ei tarvinnut kun nostaa hame ylös ja antaa mennä. Kiihotun valtavast kun nainen pukeutuu seksikkäästi.
Moikka, löysin mageet saumattomat sukkahousut, sopivan läpikuultavat mutta silti vähän näkyy läpi. Menevät vaan rikki aika helposti, onko niissä materiaali jotenkin hauraampaa ?
Tilasin mulle ihanat kukkasukkahousut netin kautta tuskin maltan odottaa että saan ne puettua päälleni Tulee ihanan tyttömäinen olo ja kihelmöi Töissä suorien housujen alla kukaan ei huomaa vain mä tiedän
Käyttääkö kukaan sukkahousuja yöasuna ?