Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Nyt kymysys: mistä noita oikein paksuja villasukkahousuja oikein saa ? Kuka valmistaa ? Nyt on jehnan holotna !
Vierailija kirjoitti:
Nyt kymysys: mistä noita oikein paksuja villasukkahousuja oikein saa ? Kuka valmistaa ? Nyt on jehnan holotna !
Esim: Lindexiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on ihan ohkaset. Etsin sellaista paksua kuin käsin kudottua villasukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on ihan ohkaset. Etsin sellaista paksua kuin käsin kudottua villasukkaa.
Ota yhteyttä vaikka paikallisiin marttoihin, jospa he pikku korvausta vastaan kutovat villasukkahousut. Tai ompele villasukat kiinni villahousuihin.
Kyllä kai paksusta langasta tehtyjä sukkahousuja löytyy kun ainakin stay-up/overknee-sukkia löytyy ja paksuja legginsejäkin. Tietäis vaan mistä. Tammipakkaset jatkuu
Pitääkö checkaa ulkomaiset verkkokaupat sitten ?
Verkkokaupoista löytyy 200 den paksuja sukkahousuja. On lämpöiset alla ja mukavat pitää. M43.
Noi lienee jotain nailon-sekotteita. Haluan (merino)villa- tai puuvillakudosta, mahdollisimman paksut. Lidlin Esmara-fleece-sukkahousut on mukavat ja semilämpimät sekä yllättävän kestävät mutta eivät ihan sama asia. Voi olla jotain rib-neulosta tai sinne suuntaan
m55
Siis rib-neulosta tai palmikkoneulosta tai jotain siihen suuntaanpaksut joka tapauksessa
Itse suosin talvella paksuja talvitrikoita. Muhkeat polvipituiset villasukat ja talvilenkkarit. Kotosalla kuitenkin paksuissa kiiltävissä mustissa sukkahousuissa ja ylipolven valkoisissa säärystimissä. Miehenikin tykkää katsella minua ja taputtelee takamustani kun kävelee ohi tai silittelee sohvalla reisiäni. Kai itse osaatte päätellä mihin tämä johtaa lopuksi. Lipa 42.
Kyllä vain on seksikästä kun nuori vetreä, tiukka, kurvikas nainen on tiukoissa trikoissa. Säärystimet kruunaavat koko komeuden. Vielä kiva yläosa, niin turha väittää etteikö miehellä tule pirut mieleen.
Mitkäs värit on ne kaikkein seksikkäimmät ? Tykkään pastellisävyistä kovasti.
Perus musta on kiva. Punainenkin menee mustien säärystimien kanssa antaa kivan kontrastin.
Musta on niin nähty. Kirkkaat raikkaat rohkeat värit ovat harvassa ja seksikkäimpiä. Muutenkin suomalaiseen pukeutumiseen kaipaisin enemmän reipasta värinkäyttöä ja kuvioita.
No mitäpäs sitten materiaalivalinta ? Onko aina käytössä nailonit mahdollisesti joku viskoosiseos vai puuvillaa, villaa tai muuta kudelmaa ? Mikä matsku on hotein ?
Vierailija kirjoitti:
No mitäpäs sitten materiaalivalinta ? Onko aina käytössä nailonit mahdollisesti joku viskoosiseos vai puuvillaa, villaa tai muuta kudelmaa ? Mikä matsku on hotein ?
Palmikkoneulos on hot ja ribbineulos on kanssa hot. Kaikki raidalliset myös.
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs värit on ne kaikkein seksikkäimmät ? Tykkään pastellisävyistä kovasti.
Suntan, musta ja kahvinruskeat
Itse tykkään väreistä millä mahdollisimman suuri kontrasti muuhun pukeutumiseen. Sukat tai sukkahousut aikaansaavat riettaan huutomerkin; esim hotpink, sähkönsininen tai neonkeltainen
Sukkahousuissa minua puhuttelevat eniten ruskean eri sävyt, esimerkiksi suntan, caramelle, maitokahvin ruskea, espresso. Kirkkaapunaiset taas ovat hyvin naiselliset, iskevät silmään ja tajuntaan. Mustat aina hyvät. Suosin peittäviä kuoseja
Aamulla kun tulin töihin laitoin todella paksut villasukkahousut ja säärystimet. Eipä tarvinnu palella niin kun teinit jotka kulkevat nilkat paljaana.