Miksi jotkut miehet haluavat avoimeen suhteeseen
Kommentit (81)
No tietysti se, että ei tartte salaa panna muita.
Voi olla useita naisia samaan aikaan, eikä tarvitse pettää.
Mun ex aviomies halusi avointa suhdetta niin että hän saa toteuttaa sitä miten tahtoo ja mä olen kotona odottamassa lasten kanssa yksiavioisena.
Hän sanoi syyksi että hän haluaa kokeilla erilaisia naisia.
On siis ex. Ei kiinnostanut moinen järjestely minua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei yksi nainen riitä
Entä millainen nainen hyväksyy tämän?
Avoin suhde soveltuu hyvin alfamiehelle, jolla on panoringissä useampi tyty.
Mitä jos se mies haluaa erota niistä kaikista naisista yhtä aikaa? Hei sulle, hei sulle ja moi. Ja ottaa taas uudet? Vai siis miten. Sitten elää sinkkuna vaikka tai uusi nuorempi neito. Lapsia ehti tulla 20 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se mies haluaa erota niistä kaikista naisista yhtä aikaa? Hei sulle, hei sulle ja moi. Ja ottaa taas uudet? Vai siis miten. Sitten elää sinkkuna vaikka tai uusi nuorempi neito. Lapsia ehti tulla 20 kpl.
Sellaistako elämää miehet haluaa elää?
Kaipa sellainen mies haluaa parisuhteen läheisyyden ja tuen, mutta myös seksiseikkailuja. Joillekin tällainen on tosi tärkeää. Sitä on vaikea ymmärtää, jos ei ole itse sellaista tarvetta. Vaikuttavat tosi itsekkäiltä, että pitää syödä ja säästää kakkua, mutta jos kaikkien naisten mielestä se on ok, niin eihän siinä sitten mitään ongelmaa ole.
Ne luulee, että se avoimuus/vapaus koskee vain miehiä.
Kun nainen alkaa muistella, että eksän kanssa seksi oli hyvää ja avoin suhde kuulostaa kivalta, miehellä menee pupu pöksyyn ja yhtäkkiä halutaankin perussuhde missä muita ei edes vilkuilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei yksi nainen riitä
Pakko päästä hyppäämään reiästä toiseen, uikuttaa kuinka ei halua käyttää ehkäisyä ja lopulta itkeä elämän vääryyttä kun lehtolapsista pitäisi maksaa elareita.
Kiintymyssuhdetrauma. Pelkää hylkäämistä. Kun on useamman kanssa, ei jää yksin vaikka joku kyllästyy ja jättää.
Kääntöpuoli on sitten se, ettei tuollaista ihmistä voi pitää aikuisena saati missään asiassa luotettavana.
Itsekään en ymmärrä miksi miehenä haluaisi avoimen suhteen, naisen avoimen suhteen voisin jopa ymmärtää. Jos mietin itseänikin niin jos meillä olisi avoin suhde niin avovaimolla olisi mistä valita, minulla taas ei. Eli käytännössä vain toinen meistä harrastaisi niitä avoimen suhteen etuja ja toinen ei.
Täällä puhutaan vain miesten panoista.
Avoin suhde tarkoittaa molempia. Tiedoksi mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan vain miesten panoista.
Avoin suhde tarkoittaa molempia. Tiedoksi mammoille.
Nähdäkseni otsikossa kerrotaan, mistä tässä ketjussa puhutaan.
Narsisteilla on noin. Narsistit tunnevammaiset ei koe rakkaustunteita muihin.
Kertokaa