Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet haluavat avoimeen suhteeseen

Vierailija
24.03.2023 |

Mitä hyötyä siitä on

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä avoimeen suhteeseen mentiin, kun vaimolla ei enää ollut mielenkiintoa seksiin. Meillä on muuten kiinteä ja hyvä suhde, mutta vaimon yksipuolisella päätöksellä siinä ei ole enää seksiä. Niinpä hoidan seksin sitten muiden kanssa.

Vaimo ei halua seksiä kenenkään muunkaan kanssa, vaikka olen sitä ehdottanut ja koittanut perustella. Hän voisi sillä tavoin löytää taas kiinnostuksen seksiin kun saisi huomiota muilta miehiltä. Mutta ei kun ei.

Näin mennään tällä hetkellä. Toivon vilpittömästi, että vaimo vielä joskus kokisi himoa ja halun tunnetta. Jos ei minun kanssa, niin edes sitten jonkun muun kanssa. 

Millä perusteella tätä on alapeukutettu? Onko ihmisten mielestä oikein sanoutua yksipuolisesti irti suhteen intiimistä puolesta? Eri

Minä taas ihmettelen, miksi tuo on teksti on poistettu tästä ketjusta? Sehän oli pelkkää asiaa. 

Vierailija
62/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin moni mies halua avointa suhdetta. Se tarkoittaisi, että vaimolla olisi muita miehiä.

Yleensä miehet haluavat puoliavoimen suhteen, jossa vaimo on vain heidän kanssaan ja he monien muidenkin kanssa.

Koska kukaan vaimo ei suostuisi sellaiseen, nämä miehet 'unohtavat' kertoa vaimoille olevansa puoliavoimessa suhteessa. He puhelevat avoimesta suhteestaan vain toisille naisille, jotka uskovat, kuten näköjään ap.

Minä olen suostunut, koska mies painosti. Minulla ei ollut suhteessa mitään oikeuksia ja olin täysin säikytelty väivallan uhalla araksi.

Tämä minua aina mietityttää Tinderiä selatessa.

Itse olen monogaminen ja pidemmällä tähtäimellä etsin vakituista kumppania, mutta sitä ennen kelpuutan lyhyempiäkin tuttavuuksia. Periaatteessa voisin jonkin aikaa tapailla avoimessa suhteessa olevaakin. Tinderissä on näitä nykyään tosi paljon. Itse asiassa melkein kaikki ne miehet, joiden kanssa uskoisin tulevani toimeen, ilmoittavat olevansa eettisesti monisuhteisia.

Asia tuntuu hankalalta koska minuakin on kerran mies painostanut avoimeen suhteeseen. En suostunut, vaan tein johtopäätöksen että mies ei ole minuun enää rakastunut ja erosin. Mies meni sitten naimisiin polyamorisen naisen kanssa, jonka painosti yksiavioiseksi..

Minusta tuntuisi kamalalta olla osapuolena minkäänlaisessa painostuskuviossa, ja siitä syystä vältän näitä "eettisesti monisuhteisia" miehiä. Vähintään minun pitäisi tavata se kuvion toinen osapuoli ja jutella hänen kanssaan pidempään että voisin uskoa ettei kukaan painosta ketään edes hienovaraisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän että erilaisia suuntauksia on olemassa. Sitten toisaalta mietin, minkälainen kehäraakki lopulta on se ihminen, joka on avoimissa suhteissa kolmikymppisestä kuolemaan asti? Onko uskottava noin niinkuin muuten? Esimerkiksi johtotehtävissä oleva saalistaja - jos yksityiselämä on epävakaata, voiko muukaan elämä ja toiminta olla kovin stabiilia?

Vierailija
64/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat vain itseään.

Vierailija
66/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktion merkki. Normaali libido ei toki toimi noin - kenelläkään.

Vierailija
67/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Traumatisoituneet lapsuudessa.

Vierailija
68/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on auki??

Moraali.

Vierailija
69/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei ap tarvitse olla avoimessa suhteessa jos et halua, eikä sulle kuulu muiden suhteet.

Tämä pätee meihin kaikkiin ja oltais varmasti onnellisempia jos se käytännössä menisikin näin. Tosin jotkut viehättyy petturuudesta esim. exäni.

Exäni suuttui kun ehdotin tälle vieraissa käyntiä. En siis ehdottanut avointa suhdetta. Ymmärsin kyllä suuttumuksen, vaikkakin väärin.

Ei häntä haitannut vieraissa käynti lainkaan. Olihanhan tehnyt niin jo kaiken aikaa minulta salassa. Suuttui koska pilasin hänen ilonsa antamalla siihen luvan.

Vierailija
70/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla vanhanaikainen mutta näen että tuossa on kauhea kiire käyttää kaikki loppuun ilman että kenestäkään välitetään oikeasti.

M47

Vierailija
71/81 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla vanhanaikainen mutta näen että tuossa on kauhea kiire käyttää kaikki loppuun ilman että kenestäkään välitetään oikeasti.

M47

Niin jos ihmisestä välittää oikeasti niin tuossahan on koko ajan huoli, että joku osapuoli alkaa voida huonosti. Ja vastuu kaikista osapuolista myös.

Vierailija
72/81 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/81 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin miehelleni luvan käydä vieraissa, kun omat seksihalut katosivat, mutta muuten meillä meni hyvin.

Helpotti molempien tilannetta paljon.

Vierailija
74/81 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/81 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään muotia, olla panokavereita.

Vierailija
76/81 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nykyään muotia, olla panokavereita.

Ajattele, sit kun oot 80-vuotias panokaveri. Hautajaisissa saattoväki koostuu entisistä panokavereista. Perinnöstä riitelevät panokaverit.

Vierailija
77/81 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/81 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin moni mies halua avointa suhdetta. Se tarkoittaisi, että vaimolla olisi muita miehiä.

Yleensä miehet haluavat puoliavoimen suhteen, jossa vaimo on vain heidän kanssaan ja he monien muidenkin kanssa.

Koska kukaan vaimo ei suostuisi sellaiseen, nämä miehet 'unohtavat' kertoa vaimoille olevansa puoliavoimessa suhteessa. He puhelevat avoimesta suhteestaan vain toisille naisille, jotka uskovat, kuten näköjään ap.

Minä olen suostunut, koska mies painosti. Minulla ei ollut suhteessa mitään oikeuksia ja olin täysin säikytelty väivallan uhalla araksi.

Tämä minua aina mietityttää Tinderiä selatessa.

Itse olen monogaminen ja pidemmällä tähtäimellä etsin vakituista kumppania, mutta sitä ennen kelpuutan lyhyempiäkin tuttavuuksia. Periaatteessa voisin jonkin aikaa tapailla avoimessa suhteessa olevaakin. Tinderissä on näitä nykyään tosi paljon. Itse asiassa melkein kaikki ne miehet, joiden kanssa uskoisin tulevani toimeen, ilmoittavat olevansa eettisesti monisuhteisia.

Asia tuntuu hankalalta koska minuakin on kerran mies painostanut avoimeen suhteeseen. En suostunut, vaan tein johtopäätöksen että mies ei ole minuun enää rakastunut ja erosin. Mies meni sitten naimisiin polyamorisen naisen kanssa, jonka painosti yksiavioiseksi..

Minusta tuntuisi kamalalta olla osapuolena minkäänlaisessa painostuskuviossa, ja siitä syystä vältän näitä "eettisesti monisuhteisia" miehiä. Vähintään minun pitäisi tavata se kuvion toinen osapuoli ja jutella hänen kanssaan pidempään että voisin uskoa ettei kukaan painosta ketään edes hienovaraisesti.

Miehet jotka keski-iässä ns muuttuvat avoimen suhteen kannattajiksi vaikka ovat siihen saakka olleet useissa monogamisisssa suhteissa kenties pettäen ovat luusereita ja narsistisia piirteitä omaavia lähes aina.

Vierailija
79/81 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Traumatisoituneet lapsuudessa.

Epävakaa pershäiriö narsistisin piirtein.

Vierailija
80/81 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on auki??

Piikki.