Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina ihmetellään työttömien suurta määrää, koska

Vierailija
24.03.2023 |

suuri osa työttömistä on oikeasti työkyvyttömiä, joita kela ei päästä sairaspäivärahalle eikä työkyvyttömyyseläkkeelle lukuisista lääkärinlausunnoista huolimatta. Sitten näitä sairaita roikotetaan työmarkkinatuella, koska jostakinhan sitä rahaa on saatava elämiseen. Sitten kirsikkana kakun päällä jotkut itkevät sitä, että työttömien pitäisi mennä töihin. Miten työkyvytön menee töihin. Miksi Suomi tarvitsee näin paljon työttömiä? Ai niin, siksi kun eläkeläinen saisi rahaa enemmän kuin työtön.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Ei lääkärit huvikseen kirjoita työkyvyttömyyslausuntoja. Se, että kela mitätöi lääkärin lausunnon, ei tarkoita sitä että potilas olisi tekeytynyt työkyvyttömäksi. Kaikille työkyvyttömien irvailijoille toivon parantumatonta vakavaa sairautta.

Lääkärit kirjoittavat lausuntoja, koska haluavat olla mukavia, niin kuin ihmiset yleensä. Siksi tietty kriittisyys on paikallaan.

Oikeudenmukaisuus on järjestelmässä varmistettu tarkasti, sillä Kelan päätöksistä voi valittaa... ja saaduista ratkaisuista voi valittaa edelleen.

Vierailija
22/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Ei lääkärit huvikseen kirjoita työkyvyttömyyslausuntoja. Se, että kela mitätöi lääkärin lausunnon, ei tarkoita sitä että potilas olisi tekeytynyt työkyvyttömäksi. Kaikille työkyvyttömien irvailijoille toivon parantumatonta vakavaa sairautta.

Lääkärit kirjoittavat lausuntoja, koska haluavat olla mukavia, niin kuin ihmiset yleensä. Siksi tietty kriittisyys on paikallaan.

Oikeudenmukaisuus on järjestelmässä varmistettu tarkasti, sillä Kelan päätöksistä voi valittaa... ja saaduista ratkaisuista voi valittaa edelleen.

Hah! Vai että lääkärit kirjoittaisi paikkaansapitämättömiä lausuntoja kodka haluavat olla "mukavia", todella uskottavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty kriittisyys. Joopa joo. Työttömien työkyvyttömyyseläkehakemuksista hylätään 90 %. Etsitään mikä tahansa porsaanreikä hylkäyksen perusteeksi.  Voi valittaa toki, mutta eivätpä ne siitä miksikään muutu.

Vierailija
24/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä unohda ikärasismia. Olen 59v työtön, työhakemukset lentävät roskiin.

Mikset ole hankkinut sellaista osaamista, jolla on kysyntää?

En halua inhottavaan työhön huonolla palkalla. Enkä pääse kouluun jossa muuta osaamista hankitaan.

Vierailija
25/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, minä en ole viiteen vuoteen saanut yhtään sairauslomaa vaikka olen työkyvytön. Eivät kyllä lausuntoja kevyesti kirjoittele. Päinvastoin järjestelmällisesti kieltäytyvät tutkimasta ja hoitamasta työkykyiseksi.

Vierailija
26/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det räcker inte att dryga 1/3 av befolkningen jobbar. Oberoende av vilka grunder nästan 2/3 av befolkningen inte jobbar på, spelar föga roll. Ni går i konkurs på detta sätt.

Vad rör det dig? Du bor ju inte ens i Finland men anser dig ha rätten att skälla. Dessutom verkar du ju tro att dina inlägg har någon betydelse alls.

Vierailija
27/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, minä en ole viiteen vuoteen saanut yhtään sairauslomaa vaikka olen työkyvytön. Eivät kyllä lausuntoja kevyesti kirjoittele. Päinvastoin järjestelmällisesti kieltäytyvät tutkimasta ja hoitamasta työkykyiseksi.

Mikä sairaus sinulla on?

Vierailija
28/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain toiveideni mukaan saikkua, kuntoutustukea ja eläkettä, vaikka olin terve. Ehkä vuorovaikutustaidoissasi on jotakin pahasti vialla?

Vierailija
29/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kriittisyys. Joopa joo. Työttömien työkyvyttömyyseläkehakemuksista hylätään 90 %. Etsitään mikä tahansa porsaanreikä hylkäyksen perusteeksi.  Voi valittaa toki, mutta eivätpä ne siitä miksikään muutu.

Ei ole tullut mieleen, että päätös voi olla oikea, jos se kestää valituksen ja valituksen valituksen riippumattomassa tuomioistuinlaitoksessa? Vielä enemmänkö pitäisi saada valittaa?

Vierailija
30/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mieleen, että päätös voi olla oikea, jos se kestää valituksen ja valituksen valituksen riippumattomassa tuomioistuinlaitoksessa? Vielä enemmänkö pitäisi saada valittaa?

Ei ole tullut eikä tule. Valitusasteita voi olla vaikka 10, ei se mihinkään muutu. P.s. oletko kuullut koskaan sanaa inhimillisyys. Et.

Vierailija
31/31 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain toiveideni mukaan saikkua, kuntoutustukea ja eläkettä, vaikka olin terve. Ehkä vuorovaikutustaidoissasi on jotakin pahasti vialla?

Olit silloin työsuhteessa. Nyt puhutaankin työttömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi