Mitä itse syötte aamiaiseksi?
Kommentit (38)
Yleensä kuppi mustaa kahvia ja yksi leipäpala jossa juustoa tai kinkkua ja tuoretta kurkkua.
Tänään munakasta, paahtoleipää, hilloa ja tuoreita eksoottisia hedelmiä( olen reissussa)
Vierailija kirjoitti:
Hapankorppua, banaanin ja teetä.
Joskus appelsiinimehua
Tässä oli ilmeisesti jotain vikaa :D
Hapankorput on todella koukuttavia!
Tölkki Noccoa, ruisleipä voilla juustolla leikkeleellä ja kurkulla. Omena. Suklaata tai muuta karkkia.
Miten valmistat maitokahvisi? Itse juon kahvia maidolla, mutta maitokahvi olisi aamupalana jo paljon täyttävämpi. En kärsi nälästä, mutta ehkä aamuun saisi enemmän tehoa saamalla hieman enemmän kaloreita.
Yleensä jotain vaaleaa kaura- tai sekaleipää maapähkinävoin ja banaanin kanssa sekä kahvin. Ja mahdollisesti se, mitä taaperolta jää yli.
Kaksi viipaletta ruisleipää, päällä hummusta, tofua ja vihanneksia (tomaatti, kurkku tai paprika). Kuppi vihreää teetä.
Paistan nopeasti kaksi esipaistettua vehnäsämpylää, voita ja ehkä tomaatti tai kananmuna ja tietysti pari kuppia kahvia.
vettä kahvia aamulla ei ruokahalua
En syö mitään, juon vain kupillisen kahvia mustana. Eka ateria klo 12->
Vierailija kirjoitti:
Miten valmistat maitokahvisi? Itse juon kahvia maidolla, mutta maitokahvi olisi aamupalana jo paljon täyttävämpi. En kärsi nälästä, mutta ehkä aamuun saisi enemmän tehoa saamalla hieman enemmän kaloreita.
Mulla esim. on maidonvaahdotin, sellainen pieni pönttö joka toimii sähköllä ja sinne kaadan kylmän maidon ja painan napista ja maito kuumenee hetkessä ja vaahtoutuu samalla. Yleensä on enemmän tätä vaahtomaitoa kuin kahvia kupissa, mutta hyvää on.
Tuollainen vaahdotin maksoi n. 30 e. mutta kannatti, on kätevä.
Kaurapuuroa (luomu kaurahiutaleista), itse poimittuja mustikoita (pakkasesta) ja kupillinen mustaa teetä.
Leipää ja juustoa, mustaa kahvia, joskus kaurapuuroa mehukeitolla, joskus bulgarian jugurttia myslillä.
Vierailija kirjoitti:
Tölkki Noccoa, ruisleipä voilla juustolla leikkeleellä ja kurkulla. Omena. Suklaata tai muuta karkkia.
Margariinia oli kuitenkin...!
Yleisimmin pari leipää tai karjalanpiirakkaa voilla, makkaralla ja juustolla. Joskus myös tomaattia päälle.
Rakastan leipää.
Paristi kuussa kaurapuuroa ja marjoja.
Siksi vain paristi, ku useimmiten oksennan kyseisestä kombosta.
Syön vaihdellen eri yhdistelmiä näistä :keitetyn / paistetun kananmunan, munakasta, leipää vihanneksilla, puuro kauramaitoon kattilassa keitetty, hedelmiä, karjalanpiirakan tai smoothien. Juon vettä joka aterialla. Aamulla jossain kohtaa kuppi kahvia ja tuorepuristettua appelsiinimehua tai porkkanamehua. Tykkään myslistä ja maustamattomasta jogurtista, mutta harvoin syön. Joskus viikonloppuna paahtoleipää levitteellä ja hillolla. En käytä juustoa, lihaa tai kalaa ikinä missään muodossa aamuisin ja harvoin muutenkaan.
Löfbergin kahvia muutama muki ja pari palaa leipää.
Jälkiruoaksi yksi rööki.
Mulla tänään kermassa haudutettua rottaa. Kannattaa käyttää nuo luonnonantimet hyödyksi näinä tiukkoina aikoina.
Useimmiten kahvia ja ruisleipä. Joskus jokin sämpylänpuolikas tai ciabatta.