Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Aiotko vahtaa renkaat ihan ite?

Vierailija
24.03.2023 |

👉🚜👈

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukava hommahan se on kesĂ€renkaat vaihtaa kahteen autoon, valitsee vain kauniin, aurinkoisen pĂ€ivĂ€n ja nautiskelee ulkoilmasta. 

Talvirenkaiden vaihto taasen on monesti vĂ€hĂ€n kiireellisempi. 

TÀllÀ asuinpaikalla silti kannattaa itse vaihtaa sekÀ taloudellisesti ettÀ ajallisesti. VÀlineet toki pitÀÀ olla kunnossa, se on sanomattakin selvÀÀ. Hallitunkki, teleskooppivartinen rengasavain sekÀ painepesuri.

Vierailija
42/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voin vaihtaa itsekin, mutta mies todennÀköisesti hoitaa homman. Kotitallissa saa kaikki 4 pyörÀÀ ilmaan kerralla.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SyksyllĂ€ rengashotelli on ongelmallinen, kun aikoja ei meinaa saada kun on ruuhkaa ja lunta ja rĂ€ntÀÀ ja jÀÀtĂ€ tulee taivaalta. Renkaita ei saa sieltĂ€ pois edes itse vaihdettavaksi. Yksi autoliikkeen hotelli ei pessyt vanteita. Kiva saada syksykllĂ€ koko kesĂ€kauden tiesuolalla haudutetut renkaat alle. 

Sitten, jos sÀilytÀt itse, niin samalla vaivalla kun jonottaa jonkun karvakÀden vaihtoon, niin vaihtaisi jo itse.

Sitten vedetÀÀn pulttipyssyllÀ kaikkien kiristysmomenttien yli vanteet soikeiksi jonkun finninaamaisen kausiapulaisen toimesta. EikÀ varmasti irtoa (ei sitten millÀÀn työkalulla) vaikka jÀlkikiristyksen unohtaisikin.

Ei itse vaihtaminenkaan ole oikotie onneen. 30 vuoden kokemuksesta huolimatta sĂ€hlĂ€sin syksyllĂ€ ja sain pyörĂ€n navan jengat entisiksi. 

Vierailija
44/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse vaihdan, ei ole kovinkaan vaativa urakka 2-pilarinostimella.

Vierailija
45/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa yhdessÀ vaihdetaan. Ei mitÀÀn jÀrkeÀ ajella liikkeisiin kun renkaat ja renkaanvaihtovehkeet on tuossa parin metrin pÀÀssÀ autosta.Voi vaihtaa silloin kun huvittaa, kun kyseesÀ on kuitenkin 20 min homma kun yhdessÀ tehdÀÀn. Ei tarvitse myöskÀÀn ajella eestaas, odotella missÀÀn liikkeessÀ vuoroaan, tai varata aikaa vaihtoon, eikÀ roudailla renkaita eestaas tai maksaa rengashotellista.

En minÀkÀÀn rengashotellista maksa, renkaat kotona

Niin, joten ne renkaat pitÀÀ nostella auton kyytiin, huruutella vaihtopaikkaan, ja pyöritellÀ renkaat takaisin. Ei maksa vaivaa kun nopeammin on vaihtanut miehen kanssa ne tuossa pihassa ilman ajelua ja renkaiden kÀrrÀilyÀ.

Vierailija
46/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto todella helppoa, ei maksa kuin 30 €. Miksi nĂ€hdĂ€ niin paljon vaivaa ja työtĂ€, ettĂ€ kun vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pÀÀsee. 🙂

No jos on loputtomasti aikaa ajella ympÀriinsÀ ja jonottaa niin

Vaihdatan kauppareissun yhteydessĂ€, ei tarvitse ajella eikĂ€ jonottaa 

Kaikien ei tarvitse kÀydÀ kaupassa just silloin kun pitÀÀ renkaat vaihtaa.

Vierailija
47/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. Teini vaihtaa. Ostin sille kyllÀ pulttipomon, niin ei tartte kÀsin vÀÀntÀÀ. HyvÀ on lapsen tehdÀ viikkorahansa eteen hommia.

Vierailija
48/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eilen vaihtui kesÀautoon renkaat.

Vianorilla homma hoituu ja kausisÀilytys myös, en todellakaan likaa kÀsiÀni moisessa puuhassa.

Vierailija
49/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiköhÀn meillÀ molemmat vie jÀlleen autonsa liikkeeseen renkaanvaihtoon. Ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ tehdÀ itse hommaa, jonka saa muutamalla kympillÀ.

Kunnon laiskojen puhetta ja sitten ihmetellÀÀn kun lihotaan kun ei mitÀÀn vaivauduta tekemÀÀn ja tuossahan jÀÀ samalla automaattisesti lapsiltakin taito oppimatta, taidot ja tiedot vÀhenee, rima laskee...

Vierailija
50/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihda itse. 30 vuotta vaihdoin kaikkiin autoihin, mutta en enÀÀ. En myöskÀÀn siivoa, tai pese autoani itse, vaan ostan palvelut ja nautin ettei tarvitse sotkea itseÀÀn.

Vierailija
51/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vaihtui kesÀautoon renkaat.

Vianorilla homma hoituu ja kausisÀilytys myös, en todellakaan likaa kÀsiÀni moisessa puuhassa.

MinÀ likaan kÀsiÀni hommassa kuin hommassa, mutta renkaat vaihdan kyllÀ hanskat kÀdessÀ.

Vierailija
52/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toiseen autoon vaihdan itse, ettÀ voi valita milloin on oikea aika vaihtaa

Toiseen varaan ajan etukÀteen netistÀ ja vaihdatan. Jonottaa en jaksa.

Vierailija
53/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiköhÀn meillÀ molemmat vie jÀlleen autonsa liikkeeseen renkaanvaihtoon. Ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ tehdÀ itse hommaa, jonka saa muutamalla kympillÀ.

Seseonki aikaan siellÀ on yleensÀ kovat ruuhkat ja jonot, joten tulisi laskea se menetetty aika myös, kotipihassa tuo on sellainen 30-45min kaikkineen, palvelu voi viedÀ helposti jotain 2 tuntia siirtymisten kanssa.

Vierailija
54/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vaihtaisin, mutta selkĂ€ ei  enÀÀ kestĂ€, isot autot ja isot renkaat painavat

Ei kÀynyt mielessÀ hankkia pienempÀÀ autoa pienemmillÀ renkailla, no viisaus ei asu meissa!

Vierailija
55/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn, joka ei vaihda autonsa renkaita, öljyjÀ, suodattimia, tulppia, polttimoita tai jarrupaloja ihan ite!

NÀin on! Ja katkojan kÀrkiÀ myös ja sÀÀdÀ venttiilejÀ!

Vierailija
56/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiedoksi heille, joilla on vaikeuksia painon kanssa, renkaiden vaihto, portaiden kÀyttÀ, pienet liikkumiset pyörÀllÀ/kÀvellen jne nÀmÀ ovat juuri niitÀ asioita, joita kysytte, kun kysytte niitÀ ohjeita, miksi toiset pysyy hoikkina.

Vierailija
57/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon laiskojen puhetta ja sitten ihmetellÀÀn kun lihotaan kun ei mitÀÀn vaivauduta tekemÀÀn ja tuossahan jÀÀ samalla automaattisesti lapsiltakin taito oppimatta, taidot ja tiedot vÀhenee, rima laskee...

LAPSET JA OPPIMINEN siinÀ se tuli, ÀlkÀÀ sitten ihmetelkö miksi se osaamisen taso laskee kun vanhemmat eivÀt tee mitÀÀ, eikÀ lapset opi mitÀÀn.

Juuri tÀllaiset tiedot ja taidot opitaan, kun ollaan vanhempien mukana katsomassa tai vÀhÀn auttamassakin.

Nyt vaan viedÀÀn palveluun, kukaan ei opi mitÀÀn ja sitten kotona yhteinen aika menee johonkin videopelin pelaamiseen, uskomattoman alas on rima vajonnut, olisiko jo aika tehdÀ jotain.

Vierailija
58/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi heille, joilla on vaikeuksia painon kanssa, renkaiden vaihto, portaiden kÀyttÀ, pienet liikkumiset pyörÀllÀ/kÀvellen jne nÀmÀ ovat juuri niitÀ asioita, joita kysytte, kun kysytte niitÀ ohjeita, miksi toiset pysyy hoikkina.

Samalla tavalla jotkut pysyvÀt köyhinÀ kun eivÀt opiskele ja tee rahaa.

Helppoa!

Vierailija
59/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀin juuri. Kaikesta maksetaan jollekin ammattilaiselle ettÀ itselle jÀÀ "laatuaikaa". Ja mitÀ sillÀ laatuajalla tÀn pÀivÀn ihmiset tekee? Lihoo sohvalla, tuijottaa netflixiÀ tai onanoi Àlypuhelimensa kanssa.

Odotan sitÀ pÀivÀÀ, jolloin kuulee ettÀ joku hankkii jonkun pyyhkimÀÀn oman p3rseensÀ, kun " ei ole jÀrkeÀ tehdÀ ite hommaa jonka saa muutamalla kympillÀ"...

Vierailija
60/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vaihtaisin, mutta selkĂ€ ei  enÀÀ kestĂ€, isot autot ja isot renkaat painavat

Auton nostamiseen kandee kÀyttÀÀ tunkkia.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ neljÀ kaksi