Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Aiotko vahtaa renkaat ihan ite?

Vierailija
24.03.2023 |

👉🚜👈

Kommentit (101)

21/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto todella helppoa, ei maksa kuin 30 €. Miksi nĂ€hdĂ€ niin paljon vaivaa ja työtĂ€, ettĂ€ kun vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pÀÀsee. 🙂

No jos on loputtomasti aikaa ajella ympÀriinsÀ ja jonottaa niin

Vaihdatan kauppareissun yhteydessĂ€, ei tarvitse ajella eikĂ€ jonottaa 

Vierailija
22/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

kyl ties kuinka monennen kerran ja jatkossakin...

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeammin ne on itse vaihdettu kuin nÀhdÀ vaiva mennÀ teettÀmÀÀn työ.

KyllÀ mÀ luulen, ettÀ moninkertaisesti mulla menisi aikaa ÀhrÀtÀ renkaiden kanssa yksinÀÀn kuin ajaa auto rengashotelliin, antaa avaimet tiskille ja istua odottamaan vaihtamista, maksaa ja ajaa pois.

Jos tekisin itse, niin ensin varastosta pihan puolelta renkaat autoon, sitten autolla jonnekin, missÀ mahtuu vaihtamaan, ai niin ja pitÀisi hankkia kunnon tunkki ja rengasavain, jotta edes voisi vaihtaa, sitten renkaanvaihto, takaisin kotiin ja renkaat sinne pihan puolelle varastoon. Joka on itse asiassa vielÀ sen verran pieni, ettÀ renkaat veisivÀt liian ison tilan sieltÀ.

Onneksi on rengashotellit.

Vierailija
24/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Useinkin. Ja mielellÀni. Varsinkin kun joku maksaa hyvÀn vÀlirahan. Rengasliikkkeiden pihoissa on hyviÀ renkaita isoissa pinoissa. NiistÀ löytyy hyviÀ vaihtokamppeita

Vierailija
25/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse, mutta auton arvokin on se +-1000e. Jos siihen kÀvisi vaihtamassa renkaat tai kÀyttÀisi rengashotelia olisi se arvoonkin nÀhden ihan pöljÀÀ. Jos omistaisin edes yli 10 000e auton varmaan kÀvisin vaihdattamassa. Parempiahan se on kun ammattilainen nostaa oikeasta kohdasta ja vÀÀntÀÀ tasan oikeaan kireyteen. (Ei pÀde kaikissa rengasliikkeissÀ, osassa ei vain osata)

Vierailija
26/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En jaksa nĂ€hdĂ€ vaivaa enÀÀ. Renkaat sĂ€ilössĂ€ rengashotellissa ja renkaat vaihutvat kahvia juodessa. 

Vierailija
27/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen 10v ajellut uusilla autoilla ja renkaat sĂ€ilytĂ€n rengasliikkeessĂ€. Jos on varaa vaihtaa autoa 2 vuoden vĂ€lein niin on varaa maksaa renkaiden vaihdosta ja sĂ€ilytyksestĂ€ 👍

Vierailija
28/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Riippuu miten saan aikoja ja iskeekö paniikki vaihdon suhteen. Aiemmin vaihdoin itse, muta tulin siihen tulokseen ettÀ en jaksa vaivaa nÀhdÀ ja arpoa paineita ja kulutuspintoja, jos saan parilla kympillÀ jonkun muun tekemÀÀn sen nopeammin.

Vierailija
29/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Useinkin. Ja mielellÀni. Varsinkin kun joku maksaa hyvÀn vÀlirahan. Rengasliikkkeiden pihoissa on hyviÀ renkaita isoissa pinoissa. NiistÀ löytyy hyviÀ vaihtokamppeita

Vierailija
30/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En vaihda. Lapsi vaihtaa työpaikallaan. Renkaat tallista konttiin ja lapsi vaihtaa työpaikallaan jossa kunnon nostin ja vÀlineet. Talvirenkaat saan pestynÀ takaisin. Autosta sitten renkaat talliin rengastelineelle. NÀin hoidetaan meidÀn perheen kaikien autojen renkaanvaihdot ja muut pienemmÀt toimenpiteet.

Vierailija
31/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi jaksaisin raahautua rengasliikkeeseen, jossa ei kuitenkaan ole aikaa silloin kuin haluan. Nopeampaa pyöritellÀ renkaat varastosta pari metriÀ ja vaihtaa itse alle. Ei tarvitse ennakoida kelienkÀÀn kanssa yhtÀÀn. HyvÀt vÀlineet oli tietty jonkinlainen investointi.

Vierailija
32/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan itse varaanajan ja ajan auton Vianorille

Vierailija
33/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ? Voiko ne muka ihan itse vaihtaa? Kenen kanssa?

Vierailija
34/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helpottui renkaanvaihto kun möin auton pois. Hesassa hankala pitÀÀ autoa enÀÀ.

Vierailija
35/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jaksaisin raahautua rengasliikkeeseen, jossa ei kuitenkaan ole aikaa silloin kuin haluan. Nopeampaa pyöritellÀ renkaat varastosta pari metriÀ ja vaihtaa itse alle. Ei tarvitse ennakoida kelienkÀÀn kanssa yhtÀÀn. HyvÀt vÀlineet oli tietty jonkinlainen investointi.

HyvÀn tunkin saa 25 eurolla, ei paljoa maksa.

Vierailija
36/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto todella helppoa, ei maksa kuin 30 €. Miksi nĂ€hdĂ€ niin paljon vaivaa ja työtĂ€, ettĂ€ kun vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pÀÀsee. 🙂

No jos on loputtomasti aikaa ajella ympÀriinsÀ ja jonottaa niin

Kun varaa ajan tiettyyn paikkaan etukÀteen, niin ei tarvitse ajella pitkin kyliÀ tai jonottaa. LÀhiliikkeessÀ olen usein ollut jo kotimatkalla kun varaamani aika alkanut, kun ei ole tarvinnut mennÀ pahimpaan ruuhkahetkeen.

Vierailija
37/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluan työllistÀÀ ihmisiĂ€ ja siksi kĂ€ytĂ€n palveluja eli renkaat sĂ€ilytyksessĂ€ rengasliikkeessĂ€, he vaihtavat ja pesevĂ€t renkaat. Hinta vaivaisen 100€ vuodessa.

Vierailija
38/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiköhÀn meillÀ molemmat vie jÀlleen autonsa liikkeeseen renkaanvaihtoon. Ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ tehdÀ itse hommaa, jonka saa muutamalla kympillÀ.

MitÀ jÀrkee on tehdÀ 2 tuntia töitÀ, jotta voi ostaa palvelun johon menee reilu vartti?

Vierailija
39/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina on vaihdettu itse. Ei ole erikoinen homma mitenkÀÀn.

Menee myös kevvyestÀ kuntoilusta.

Vierailija
40/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

itse. samalla vaihdan jarrunesteet ja iskarit.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yksi kaksi