Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Aiotko vahtaa renkaat ihan ite?

Vierailija
24.03.2023 |

👉🚜👈

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EiköhÀn meillÀ molemmat vie jÀlleen autonsa liikkeeseen renkaanvaihtoon. Ei ole mitÀÀn jÀrkeÀ tehdÀ itse hommaa, jonka saa muutamalla kympillÀ.

2/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaihtaisin, mutta selkĂ€ ei  enÀÀ kestĂ€, isot autot ja isot renkaat painavat

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ, sÀÀstÀn samalla 15 euroa ja ostan sillÀ kaljaa.

Vierailija
4/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Viime vuonna muuten romahti ainakin tÀÀllÀ Turussa lunta 20 senttiÀ 5.4. ettÀ en hötkyilisi ihan vielÀ...

Vierailija
5/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn, joka ei vaihda autonsa renkaita, öljyjÀ, suodattimia, tulppia, polttimoita tai jarrupaloja ihan ite!

Vierailija
6/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehen kanssa yhdessÀ vaihdetaan. Ei mitÀÀn jÀrkeÀ ajella liikkeisiin kun renkaat ja renkaanvaihtovehkeet on tuossa parin metrin pÀÀssÀ autosta.Voi vaihtaa silloin kun huvittaa, kun kyseesÀ on kuitenkin 20 min homma kun yhdessÀ tehdÀÀn. Ei tarvitse myöskÀÀn ajella eestaas, odotella missÀÀn liikkeessÀ vuoroaan, tai varata aikaa vaihtoon, eikÀ roudailla renkaita eestaas tai maksaa rengashotellista.

7/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa yhdessÀ vaihdetaan. Ei mitÀÀn jÀrkeÀ ajella liikkeisiin kun renkaat ja renkaanvaihtovehkeet on tuossa parin metrin pÀÀssÀ autosta.Voi vaihtaa silloin kun huvittaa, kun kyseesÀ on kuitenkin 20 min homma kun yhdessÀ tehdÀÀn. Ei tarvitse myöskÀÀn ajella eestaas, odotella missÀÀn liikkeessÀ vuoroaan, tai varata aikaa vaihtoon, eikÀ roudailla renkaita eestaas tai maksaa rengashotellista.

En minÀkÀÀn rengashotellista maksa, renkaat kotona

Vierailija
8/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tottakai, miksi en hallia ja nostinta kÀyttÀisi

Vierailija
9/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Renkaiden vaihto todella helppoa, ei maksa kuin 30 €. Miksi nĂ€hdĂ€ niin paljon vaivaa ja työtĂ€, ettĂ€ kun vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pÀÀsee. 🙂

Vierailija
10/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nopeammin ne on itse vaihdettu kuin nÀhdÀ vaiva mennÀ teettÀmÀÀn työ.

Vierailija
11/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Renkaanvaihto: HyvÀ syy mennÀ kaljoille autotalliin!

Vierailija
12/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renkaiden vaihto todella helppoa, ei maksa kuin 30 €. Miksi nĂ€hdĂ€ niin paljon vaivaa ja työtĂ€, ettĂ€ kun vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pÀÀsee. 🙂

No jos on loputtomasti aikaa ajella ympÀriinsÀ ja jonottaa niin

Vierailija
13/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vianorille on aika varattuna. SiellÀ ne kesÀrenkaat ovat olleet odottamassa liki viisi kuukautta.

Vierailija
14/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En. KesÀrenkaat ovat rengashotellissa, joten siellÀ hoituu myös niiden vaihto. VielÀ ei ole pitkiin aikoihin ajankohtaista, uutta lunta sataa jÀlleen (viimeksi satoi eilen). Katellaan sitten lÀhempÀnÀ toukokuuta.

Vierailija
15/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on loputtomasti aikaa ajella ympÀriinsÀ ja jonottaa niin

Miten niin ympÀriinsÀ? Asun Kalasatamassa ja rengashotelli on tuossa Vanhalla TalvitiellÀ LidliÀ vastapÀÀtÀ. Kun kÀyn kaupassa, vaihdetaan renkaat sillÀ aikaa. Sitten talvirenkaat pestÀÀn ja laitetaan hyllylle odottamaan marraskuuta. MielellÀni maksan tÀstÀ palvelusta.

Vierailija
16/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oikeasti kaupungissa tuo renkaiden vaihto ja kausisÀilytys on kyllÀ kaikkein helpoimmin ulkoistettava homma, jos sitÀ autoa edes tarvitsee.

Vierailija
17/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeammin ne on itse vaihdettu kuin nÀhdÀ vaiva mennÀ teettÀmÀÀn työ.

Kun omassa pihassa ei voi vaihtaa, niin minulla menee noin tuntia jos vaihdan itse ja joudun ajamaan lÀheiselle parkkipaikalle. Samalla vaivalla ajan lÀheiseen liikkeeseen ja vaihdatan siellÀ ajanvarauksella. Ajallisesti nopeampi vaihdattaa.

Vierailija
18/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Renkaat hotellissa ja onneksi ei tarvitse enÀÀ itse vaihtaa.

Vierailija
19/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En nyt kun sukulaisella on rengasliike ja renkaat siellÀ sÀilössÀ. Muuten olen aina vaihtanut.

Vierailija
20/101 |
24.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItehÀn ne on vaihdettava.Kaikenmaailman tunareille ei voi ulkoistaa tÀtÀ työtÀ.MutteripyssyllÀ ammutaan niin saatanan tiukalle, rengaspaineet pielessÀ ,sensoreitten nollaus ei onnistu joten miksi maksaa moisesta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kahdeksan seitsemÀn