Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne nuo vihreä ovat todella hanakoita suojelemaan MUIDEN omistamia metsiä.

Vierailija
23.03.2023 |

Menisivät vaikka afrikkaan istuttelemaan puita. Minä olen 9800% hiili neutraali. Jokainen kasvava metsä sitoo 4000kg hiiltä ja näitä hehtaareja on 196. Suomessa keskimäärin CO2 päästöt / asukas on 8000kg. Metsäni sitovat
784 000kg hiiltä/ vuosi. Hiilidioksidi tonnin päästökauppa hinta on 81€. Jos saisin myydä metsien sitomat hiilipäästöt niin saisin 63 500€

T: Metsän omistaja

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on eu:n mukaan päästölähde, joten joudut maksumieheksi

Vierailija
2/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun myyt metsästäsi puut? Ei aikaakaan kun niiden hiili pössähtää ilmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on loistojuttu, koska te metsänomistajat ette suojelisi itse mitään, vaan tuhoaisitte niin tärkeät elinympäristöt kuin tärkeät eläimetkin.

Vierailija
4/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liene metsän omistajan ongelma vaan sen joka ne esim. polttaa lämmöksi. Sehän niitä päästö tonneja joutuu ostamaan. Jos niistä tehdään hirsiä ja niistä talo niin 75v kestää ennen kuin ne vapauttavat hiilensä. Ja siihen mennessä metsässä kasvaa taas tukkipuuta.

Vierailija
5/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on loistojuttu, koska te metsänomistajat ette suojelisi itse mitään, vaan tuhoaisitte niin tärkeät elinympäristöt kuin tärkeät eläimetkin.

Ja kalliossa asuva viheritiö saa tällaisista asioista päättää sijoittamatta penniäkään tähän.

Vierailija
6/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät tunnetusti tykkää lentää usein. Haavisto ajelee isolla maastoautolla, joka vie ihan sikana polttoainetta. Ovat kuin Neuvostoliiton johtajat: puhuvat varallisuuden jakamisesta kovaan ääneen, mutta itse elävät yltäkylläisyydessä muiden laskiessa pennejään. Ei näitä tyyppejä koske mitkään ilmastotavoitteet tai verot.

Vierailija
7/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no Suomen kansalaisena katson omistavani kaikki Suomen metsät. Sinä olet perinyt maa-alan jolla sattuu olemaan metsiä. (tai ostanut) Suomessa on paljon metsiä joita voitaisiin vaikka jakaa ilmaiseksi tasan. Itse käyn hakemassa polttopuut mistä metsästä haluan eikä maksa mitään 🤣🤣🤣👍

Vierailija
8/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no Suomen kansalaisena katson omistavani kaikki Suomen metsät. Sinä olet perinyt maa-alan jolla sattuu olemaan metsiä. (tai ostanut) Suomessa on paljon metsiä joita voitaisiin vaikka jakaa ilmaiseksi tasan. Itse käyn hakemassa polttopuut mistä metsästä haluan eikä maksa mitään 🤣🤣🤣👍

Tappaisin sinut jos yllättäisen sahailemassa metsästäni puita. En miettisi hetkeäkään pätkiä sinut halon kokoisiksi palasiksi.

Vierailija
9/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappaisin sinut jos yllättäisen sahailemassa metsästäni puita. En miettisi hetkeäkään pätkiä sinut halon kokoisiksi palasiksi.

Siinäpä sinulle tekemistä. Saatan olla sinua isompi ja varustettu moottorisahalla. Mutta jos kanttia riittää ja satut löytämään niin toivotan onnea yritykseesi 🤣🤣🤣 Ja koira on mukana jos satut haulikon kanssa hiippailemaan 🤣

Vierailija
10/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liene metsän omistajan ongelma vaan sen joka ne esim. polttaa lämmöksi. Sehän niitä päästö tonneja joutuu ostamaan. Jos niistä tehdään hirsiä ja niistä talo niin 75v kestää ennen kuin ne vapauttavat hiilensä. Ja siihen mennessä metsässä kasvaa taas tukkipuuta.

Sen hirsimökin paikalta kaadetaan pysyvästi metsä. Sikäli ei taida olla hiilitaseen kannalta erityisen hyvä juttu korvata kasvavia puita rakennuksella.

Vierailija
11/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vasemmistopuolueet sosialisoi toisten vaivalla tienaamat rahat.

Vierailija
12/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vasemmistopuolueet sosialisoi toisten vaivalla tienaamat rahat.

No ihanko olet hikeä vuodattanut ja kannatat kokoomusta? Hieman epäilen. Tiedäthän että vasemmistolaiset käyvät myös töissä ihan varmasti tarpeeksi turvatakseen oman puolueensa työttömien tuet. Ei heitä sinun roposi kiinnosta.

Vierailija
13/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät tunnetusti tykkää lentää usein. Haavisto ajelee isolla maastoautolla, joka vie ihan sikana polttoainetta. Ovat kuin Neuvostoliiton johtajat: puhuvat varallisuuden jakamisesta kovaan ääneen, mutta itse elävät yltäkylläisyydessä muiden laskiessa pennejään. Ei näitä tyyppejä koske mitkään ilmastotavoitteet tai verot.

Minä tunnen erään paikallistason vihreän poliitikon ja tiedän tasan tarkkaan, että hänen hiilijalanjälkensä täytyy olla iso sillä elämäntavalla. Mutta vihreät kompensoivatkin oman kerskakulutuksensa pakottamalla köyhät tekemään kalliita remontteja, jotta heidän itsensä ei tarvitse tinkiä mistään.

Vierailija
14/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen erään paikallistason vihreän poliitikon ja tiedän tasan tarkkaan, että hänen hiilijalanjälkensä täytyy olla iso sillä elämäntavalla. Mutta vihreät kompensoivatkin oman kerskakulutuksensa pakottamalla köyhät tekemään kalliita remontteja, jotta heidän itsensä ei tarvitse tinkiä mistään.

Haisee kateudelta.

-eri

Vierailija
15/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niistä rakennetaan talo, ei kyllä pössähdä, jos ei tulipaloa satu.

Vierailija
16/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kuinka monta metsänsuojeluastetta on EU:n metsänsuojeluohjelmassa? Jokainen metsänomistaja Suomessa toteuttaa niistä vähintään yhtä.

Vierailija
17/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamaan kertaan tarjoutunut myyväni metsätilaani jollekin metsiä suojelevalle ituhipille, joka on suu vaahdossa ollut suojelemassa toisten omaisuutta. Saisi sen sitten ihan itse suojella, kun olisi itsekin metsänomistaja. Keskustelu on aina jännästi tyrehtynyt siihen. On niin paljon kivempaa (vai halvempaa) sosialisoida toisen omaa kuin suojella ihan ikiomaa.

No, osallistuinpa sitten ilmastotalkoisiin sallimalla tuulimyllyjä mailleni. Sain hyvät rahat, jos toki metsää meni myllyjen, huoltoteiden ja siirtolinjojen alta nurin massiiviset määrät.

Vierailija
18/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kalliossa asuva viheritiö saa tällaisista asioista päättää sijoittamatta penniäkään tähän.

Ekossysteemi on luonnon ja eläinten. Ihmiset ovat tehneet järkyttävää riistoa ja saaneet hirveän hävityksen aikaan.

Vierailija
19/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet rikollinen. Tulee kalliiksi jos jäät kiinni.

Vierailija
20/25 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisee kateudelta.

-eri

En kadehdi ihmistä, joka on niin pinnallinen, että tarvitsee hirveästi materiaa ympärilleen. Mutta paheksun kaksinaismoralismia eli sitä, että eletään ihan eri tavalla kuin itse saarnataan. Lisäksi valheellinen kuvitelma vihreästä energiantuottamisesta tuulivoiman avulla tuhoaa Suomen luonto ja maisemia. Eivätpä taida nämä nykyvihreät puhua paljoakaan kuluttamisen vähentämisestä.