Ne nuo vihreä ovat todella hanakoita suojelemaan MUIDEN omistamia metsiä.
Menisivät vaikka afrikkaan istuttelemaan puita. Minä olen 9800% hiili neutraali. Jokainen kasvava metsä sitoo 4000kg hiiltä ja näitä hehtaareja on 196. Suomessa keskimäärin CO2 päästöt / asukas on 8000kg. Metsäni sitovat
784 000kg hiiltä/ vuosi. Hiilidioksidi tonnin päästökauppa hinta on 81€. Jos saisin myydä metsien sitomat hiilipäästöt niin saisin 63 500€
T: Metsän omistaja
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no Suomen kansalaisena katson omistavani kaikki Suomen metsät. Sinä olet perinyt maa-alan jolla sattuu olemaan metsiä. (tai ostanut) Suomessa on paljon metsiä joita voitaisiin vaikka jakaa ilmaiseksi tasan. Itse käyn hakemassa polttopuut mistä metsästä haluan eikä maksa mitään 🤣🤣🤣👍
Tappaisin sinut jos yllättäisen sahailemassa metsästäni puita. En miettisi hetkeäkään pätkiä sinut halon kokoisiksi palasiksi.
Olet lapsellinen ripulihousu. Lasten jutut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no Suomen kansalaisena katson omistavani kaikki Suomen metsät. Sinä olet perinyt maa-alan jolla sattuu olemaan metsiä. (tai ostanut) Suomessa on paljon metsiä joita voitaisiin vaikka jakaa ilmaiseksi tasan. Itse käyn hakemassa polttopuut mistä metsästä haluan eikä maksa mitään 🤣🤣🤣👍
Tappaisin sinut jos yllättäisen sahailemassa metsästäni puita. En miettisi hetkeäkään pätkiä sinut halon kokoisiksi palasiksi.
Siinäpä sinulle tekemistä. Saatan olla sinua isompi ja varustettu moottorisahalla. Mutta jos kanttia riittää ja satut löytämään niin toivotan onnea yritykseesi 🤣🤣🤣 Ja koira on mukana jos satut haulikon kanssa hiippailemaan 🤣
Hui sinä oletkin rohkea siellä nimettömän huutelemaan 😄 v i ttu mikä pelle! Terv. Eri
Ps. Tulisin metsänomistajaa auttamaan tuollaisen v i tun sosiaalipummin niputtamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sinulle tekemistä. Saatan olla sinua isompi ja varustettu moottorisahalla. Mutta jos kanttia riittää ja satut löytämään niin toivotan onnea yritykseesi 🤣🤣🤣 Ja koira on mukana jos satut haulikon kanssa hiippailemaan 🤣
Hui sinä oletkin rohkea siellä nimettömän huutelemaan 😄 v i ttu mikä pelle! Terv. Eri
Ps. Tulisin metsänomistajaa auttamaan tuollaisen v i tun sosiaalipummin niputtamisessa.
Samoin, saattaisi tulla vahinko laukaus linnustusreissulla.
Koska se on perusoikeus.
Vastuu luonnosta ja sen monimuotoisuudesta, ympäristöstä ja kulttuuriperinnöstä kuuluu kaikille.
Julkisen vallan on pyrittävä turvaamaan jokaiselle oikeus terveelliseen ympäristöön sekä mahdollisuus vaikuttaa elinympäristöään koskevaan päätöksentekoon.
Siis meillä on kyllä metsää. Henkilökohtainen kansallispuisto.