Suosituksia matkakohteeksi yksin matkustavalle
Haluaisin lähteä kesäkuussa n. viikon lomamatkalle johonkin lämpimään Euroopan kohteeseen. Toiveena rentoutumista ja rauhaa, lämpöä, kauniita maisemia, hyvää ruokaa ja kuitenkin riittävästi nähtävää ja tehtävää. Mitä helmiä suosittelette, entä mitkä kohteet yliviivata listalta heti kättelyssä? Kiitos!
Kommentit (30)
Italia: Garda, Como
Portugali: Madeira
Kreikka: Kos
Espanja: Mallorca
Ranska: Nizza
Monaco
Madeira. Olen käynyt siellä kerran yksin. Hakeuduin levadavaelluksille kansainvälisen porukan kanssa. Tutustuin ihmisiin ja oli kivaa. Ihana luonto ja Funchal on viehättävä kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Madeira. Olen käynyt siellä kerran yksin. Hakeuduin levadavaelluksille kansainvälisen porukan kanssa. Tutustuin ihmisiin ja oli kivaa. Ihana luonto ja Funchal on viehättävä kaupunki.
Olen käynyt ja tätä suosittelen itse myös muille, tosi kiva paikka!
Paljon kivoja ehdotuksia tullut, ehkä näiden perusteella kiinnostuin Kreikasta, jossa en ole koskaan käynyt. Espanja melko tuttu ennestään. Myös Italian kohteet kyllä kiinnostaa. Laittakaa vaan lisää ehdotuksia tulemaan!
AP
Sisilia - Taormina tai Giardino Naxos (jälkimmäinen huomattavasti edullisempi ja bussilla pääsee Taorminaan parilla eurolla)
Sardinia - Alghero
Suosittelen Italian kohteita. Linkistä löytyy kohde ja hotelli moneen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Parga :)
Kreikan ykköspaikka. Tylsyydessä.
Italia, jos olet nainen.
Japani, jos olet mies.
kuinka paljon haluat harrastaa seksiä lomallasi? italialle täältäkin ääni.
Nizza voisi kyllä olla hyvä noilla perusteilla. Kävellen pääsee hyvin, mutta jos haluaa jotain retkiäkin niin helppoa varata niitä