Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisin tehdä jotta kelpaisin miehelleni?

Vierailija
23.03.2023 |

6 vuotta yhdessä ja miehellä on mennyt kaikki mielenkiinto muhun ja meidän yhteiseen aikaan. Ei halua tehdä yhdessä mitään, kieltäytyy seksistä, ei kysele kuulumisia. Sanoo kuitenkin rakastavansa, mikä on mielestäni isossa ristiriidassa edellisen kanssa.

Mitä voin tehdä jotta miehen mielenkiinto heräisi jälleen? Pitääkö mun oikeasti ehdottaa jotain kolmenkimppaa että se liekki syttyy vai mikä ihme tähän enää auttaa? Kaksi vuotta kohta mennyt koko ajan vain huonompaan ja tuntuu kuin en parisuhteessa olisikaan :( Nytkin mies katsoo teeveetä eri huoneessa ja varmaan myös nukkuu siellä. Jos menen viereen niin ei noteeraa mitenkään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, oot liian ihana! Miten mies reagoi lahjoihin ym? Pitäiskö sun vähän rauhoittua ja katsoa huomaako mies mitään?

Vierailija kirjoitti:

Kohtalotoveri! 

Olen samassa jamassa. Yhdessä oltu neljä vuotta ja miehen puolelta tuntuu kaikki intohimo ja liekki sammuneen. Olen erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa, kasvoiltanikin kaunis. Lisäksi panostan parisuhteeseen ihan tosissani: arjessa pientä huomiointia, ja vähän väliä jotain isompaa hemmottelua. Kokkaan, leivon, siivoan. En ikinä nalkuta ja seksiin olisin valmis minuutissa jos mies osoittaisi siihen mielenkiintoa. Kehun ja ihailen miestäni, ostan hänelle lahjoja ja kerron joka päivä rakastavani. Lataan kahvinkeittimen valmiiksi, teen pientä välipalaa, täytän jääkaapin hänen suosikkijutuillaan...

Ja se mistä haaveilen ja mitä yritän kaikella vaivannäölläni tavoitella on, että hän kaappaisi minut joskus oikein tiukkaan syleilyyn, suukottaisi niskaa, suutelisi intohimoisesti, katsoisi silmiin ja kertoisi rakastavansa. Antaisi minun tuntea kroppansa omaani vasten... Niinkuin vielä vuosi sitten. Se vain loppui ja en tajua mikä on mennyt vikaan...

Aiemmin reagointi lahjoihin on ollut ihastelevaa, mutta viime aikoina se on ollut kiusaantunutta ja vaisua. Ostin hänelle joululahjaksi PS5:n, koska hän oli monta kertaa valitellut sitä miten vanhan konsolin speksit ei riitä uusien pelien pyörittämiseen. Myönnän, että olisin odottanut sellaista "Wau! Kiitos rakas tämä on upaa!" - reaktiota, mutta sainkin "En mä halua että sä käytät näin paljon rahaa mun lahjaan..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi