onko sinulla listalla kauppoja joihin et vain mene sisälle, vaikka pyydettäisiin?
Kommentit (82)
Tokmanni, Halpa-Halli ja Jysk. Kolme kovaa halpakauppaa jotka myyvät kalliimmalla kuin muut ja kohtelevat työntekijöitä huonosti. Eikä asiakaskaan ole minkään arvoinen.
Menen ja ostan sieltä mistä haluamani tavaran saan helpoimmalla haluamaani hintaan. Millään muulla ei ole merkitystä. Mielenosoituksena jos jättäisin menemättä sen huomaisin vain itse ja huonolla tavalla.
IKEA.
Ja yleensä nuo isot ostoshelvetit. Mutta IKEA on pahin.
Prismat ja Cittarit on aika rasittavia paikkoja. Aikaa menee aina min. tunti, vaikka ostaisit vain maitopurkin ja leipää. Jos unohdit sen jugurtin, niin saat taas kävellä kilometrin sitä varten.
Asioin ennemmin pienemmissä kaupoissa.
Ja luonnollisesti IKEAAN en mene edes pistooli ohimolla.
Entinen työnantajani joka pilkkasi joka välissä pienituloisia asiakkaita. Samalla nosti hintoja jopa kolminkertaisiksi ja maksoi minulle alle TES minimin. Maailman köyhin yrittäjä, jolla oli kuitenkin omakotitalo, asunto, kaksi yritystä mm.
Eräs paikallinen kauppa, jossa sain kerran niin huonoa palvelua, että päätin olla käymättä siellä enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Prismat ja Cittarit on aika rasittavia paikkoja. Aikaa menee aina min. tunti, vaikka ostaisit vain maitopurkin ja leipää. Jos unohdit sen jugurtin, niin saat taas kävellä kilometrin sitä varten.
Oma laiskuus on kyllä ihan uusi syy mulle _boikotoida_ jotain lafkaa.
Jos sun tarvitsee vain hakea maito ja leipä, miksi et hae jostain k-kaupasta tai salesta?
Vierailija kirjoitti:
Olin tuota mieltä, kunnes muutin ihan valtavan Prisman viereen ja siitä tuli lähikauppani.
Ekat kauppareissut olivat ihan horroria, piti kävellä puoli tuntia edestakaisin tavaroita etsien. Mutta sitten kun se oikeasti oli lähikauppani ja kävin siellä usein, opin, missä kaikki tavarat ovat ja muodostui vakioreitit. Ei siellä enää menekään yhtään kauaa eikä käyminen ole epämiellyttävää.
Tokmanni.
Aina vartija kassalla kyyläämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni.
Aina vartija kassalla kyyläämässä.
Miks se sua kyylää?
Kävin Prismassa äsken pitkästä aikaa. Ei tee mieli uudestaan. Sekava varasto se on, Lidl ja Citymarket ovat viihtyisämpiä ja jopa edullisempia kummatkin.
Prismassa en käy. Hyllyt täynnä halpuutettuja "elintarvikkeita", hedelmät aina mätiä. Change alusvaateliike, työntekijöiden kohtelu. Hobbyhall, ei saa rahojaan takaisin jos palauttaa.
Change. Missään maailmassa käymässäni liikkeessä ei ole tullut vastaan samanlaista tuputusmyyntiä kuin siellä. Johdosta ja paikan työkulttuurista tehdyt artikkelit eivät yllättäneet ollenkaan.
Mä en käy noisa bulkkimarketeissa, haluun laatu ja palvelu, enin käyn food market herkku, sitten anton&anton ketjukaupoista mutta erikoisliikeistä saa parempi laatu, parhaat oliviöljyt saa munkkiniemestä, saa ohjeet mihin mikäkin sopii, muutenkin erikoiskaupoista saa hyvät ohjeet ja viinisuositukset. Meeppä kysyy jostain alepan kassalta?
Kaksi. Niiden yrittäjät ovat hyvin ikäviä ihmisiä silloin kun ovat itse asiakkaan roolissa.
Listalla?