Nissan leaf! kokemuksia ja koosta
Onko kellään Nissan leaf täyssähkö?
Suositteletko?
Ja olleellisin kysymys: Mahtuuko kyytiin 230cm metsäsukset, jos kaataa takapenkistä toisen puolen?
Kommentit (14)
Tulipalo riski on korkea..joka toinen syttyy
Suosittelen koeajoa, käy kotona koittamassa ne sukset. Ja samalla lapset jos sellaisia pitää mahtua takapenkille.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen koeajoa, käy kotona koittamassa ne sukset. Ja samalla lapset jos sellaisia pitää mahtua takapenkille.
Niin ha saada ne turvallisesti ulos
Joissain vanhoissa Leafeissa on akkujen katodit puhdasta mangaania. Ne eivät oikein kestä aikaa. Ja tietysti latausportti on ChaDeMo.
Vierailija kirjoitti:
Joissain vanhoissa Leafeissa on akkujen katodit puhdasta mangaania. Ne eivät oikein kestä aikaa. Ja tietysti latausportti on ChaDeMo.
ChaDeMo on siis vanhoissa. Mielestäni olen nähnyt uudemman Leafin CCS-laturilla, joten tuo on kai korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole, Teppo.
Leafiin saa muuten kattotelineen, toisin kuin esim. ID.3:en. Ainakin katolle siis saa sukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nimi on Seppo ja olen palomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Se sun tonnin tojosi syttyy 60 todennäköisemmin palamaan kuin sähköauto.
mikähän noissa maksaa, joson noin pieni akku ja ikää 10v ja silti hinta 7000-9000e. Onhan niissä jo akkukin varmaan loppuun ajettu jossain 100000paikkeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Se sun tonnin tojosi syttyy 60 todennäköisemmin palamaan kuin sähköauto.
Sillä tonnin tojolla vielä ajellaan kun nissanis on paalissa, sitten tojo lähtee vielä Afrikkaan zambolle ajoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tonnin tojolla vielä ajellaan kun nissanis on paalissa, sitten tojo lähtee vielä Afrikkaan zambolle ajoon.
Näinkö ne isot pojat sinulle Esson baarissa kertoi?
Vierailija kirjoitti:
mikähän noissa maksaa, joson noin pieni akku ja ikää 10v ja silti hinta 7000-9000e. Onhan niissä jo akkukin varmaan loppuun ajettu jossain 100000paikkeilla?
Samaa ihmetellyt. USkon että käytettyjen hinta putoaa nyt kun tuntuu tulevan kohtuuhintaisia uusia markkinoille.
Kattelin joskus mutta kantama oli niin onneton että päädyttiin toiseen sähköautoon.
Ne 10 v vanhatkin on omituisen kalliita, alle 8000 ei saa mitään.