onko sinulla listalla kauppoja joihin et vain mene sisälle, vaikka pyydettäisiin?
Kommentit (82)
Funky Lady aikoinaan. Myyjä sanoi, ettei heillä minun kokojani ollut (hoikka ja pitkä, mutta hyvin rintava), mutta toisessa liikkeessä saattaisi olla.
Toisen liikkeen myyjä katseli minua kuin halpaa makkaraa ja tunki puoliväkisin sovituskoppiin liivikasan kanssa. Kaikki liivit olivat liian pieniä ja/tai väärän muotoisia. Lopulta myyjä silminnähden kiukustui, kun en ostanut mitään. Olisinhan minä ostanut, jos olisin löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Varusteleka viime aikoina esiin tulleiden perustajan ihmisvihamielisten ja rasististen lausuntojen tähden.
Ei koskaan enää mitään Varustelekasta. Useita satoja euroja olen sinne rahaa kantanut, mutta nyt se on loppu.
Lopullisesti.
Mitä lausuntoja ne ovat?
Bilar99€ autokauppa.
Kolmessa eri toimipaikassa asioinut, kahdessa sähköpostitse, yhdessä paikanpäällä.
Vaihtoautosta et saa hyvityshintaa et sitten millään.
Sähköposteihin ei vastata ollenkaan, yhteensä 4 säpoa laitoin yhteensä.
Paikanpäällä taas myyjä sanoi "käy koeajamassa tätä autoa x niin katsotaan väliraha". Ilman koeajoa en hyvityshintaa saa.
Eikä kyse ollut mistään harvinaisista pirsseistä joita olis hyvin vaikea hinnoitella, 4v ikäisen 100tkm ajetun Octavian olisin vaihdellut 2 vuotiaaseen 50tkm Passatiin.
Mut ei väkisin. Laakkosella (nyk. Hedinillä) osasivat paremmin.
M40
Vierailija kirjoitti:
Varusteleka viime aikoina esiin tulleiden perustajan ihmisvihamielisten ja rasististen lausuntojen tähden.
Ei koskaan enää mitään Varustelekasta. Useita satoja euroja olen sinne rahaa kantanut, mutta nyt se on loppu.
Lopullisesti.
Ihan useita satoja euroja..
Siitäkin 24% alvia.
Se piirtää kenellä on liitua...
Clas Ohlson, koska siellä ei käy käteinen enää. Teboil toisena. Sitten ainakin tämän kaupungin Hankkija, koska sain niin huonoa palvelua..
Sitten saattaa olla joitain kauppoja, joihin menemistä välttelen, mutten niinkään boikotoi. Esim. Prismaa yritän välttää, koska isot ruuhkat ja vain pari kassaa aina auki. Muuten käyn kyllä s-kaupoissa ennemmin, kuin k-kaupoissa. Samoin BikBok, Vila .. joissa myyjät hyökkäävät saman tien kimppuun.
Prisma lähenee kirosanaa sanavarastossani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kärkkäisessä on vikana? Olen kuullut, että sitä kohtaan on monella tunteita, mutta en tiedä, miksi niitä on.
Kai sitä boikotoidaan omistajan takia ja kauppa teki joskus yhteistyötä joidenkin uusnatsien kanssa toimittamalla heille tavaraa tmv.
"Kärkkäinen on ollut viime aikoina paljon julkisuudessa kohua herättäneiden mielipiteidensä vuoksi. Hän on aiemmin kehottanut työntekijöitään kieltäytymään rokotuksista ja myös kieltänyt holokaustin julkisella Facebook-sivullaan."
Kannattaa googlettaa jos kiinnostaa enemmän. Itse en Kärkkäistä boikotoi, mutta käyn siellä niin harvoin, joten sama se kai on boikotoinko vai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesti.
Mitä lausuntoja ne ovat?
Ammatillisen koulutuksen saaneiden ihmisten pitäminen aliarvoisina olentoina verrattuna ylioppilaisiin.
Todella hirveää ja ylimielistä tekstiä.
Instrumentarium, Teboil, Kärkkäinen. Instru sen takia, että myivät mulle vuonna 1991 rillit ihan oudolla voimakkuuksilla. Kun ihmettelin isoa muutosta voimakkuuksissa, sanoivat, että jos eivät ole hyvät niin aina voin tulla reklamoimaan ja sitten tehdään uudet. No, reklamaationi johti siihen, että menin lopulta toiseen optikko liikkeeseen ja sain toimivat lasit. Boikottini on pitänyt ja onneksi optikkoalalla on kilpailua, niin ei tee tiukkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kärkkäisessä on vikana? Olen kuullut, että sitä kohtaan on monella tunteita, mutta en tiedä, miksi niitä on.
Kai sitä boikotoidaan omistajan takia ja kauppa teki joskus yhteistyötä joidenkin uusnatsien kanssa toimittamalla heille tavaraa tmv.
"Kärkkäinen on ollut viime aikoina paljon julkisuudessa kohua herättäneiden mielipiteidensä vuoksi. Hän on aiemmin kehottanut työntekijöitään kieltäytymään rokotuksista ja myös kieltänyt holokaustin julkisella Facebook-sivullaan."
Kannattaa googlettaa jos kiinnostaa enemmän. Itse en Kärkkäistä boikotoi, mutta käyn siellä niin harvoin, joten sama se kai on boikotoinko vai en.
Kiitos. Katselin netistä, mutta uutisointi on jotenkin epämääräistä, kun noita mielipiteitä ja kehotuksia ei toisteta missään. Miten holokaustin voi kieltää ja minkä vuoksi?
Minä liikun huonosti, olen rutiköyhä ja aivan kaikessa verkkokauppojen varassa. Kärkkäisen verkkokaupan omistaja saa minun puolestani julkaista jokseenkin ihan mitä haluaa, kunhan hinnat ja palvelu pysyvät entisellään.
tokmannin huijaushintatavaratalot. kassalla on aina isompi hinta kuin hyllyn tarjouslapussa.
ALKO
Seksivaateliike ( Erotiikkaliike eli liike missä on seksileluja ja eroottisia vaatteita , lehtiä DVD( tai muuta vastaavaa
Homobaarit.
Yks pikkuliike jossa exä on töissä.
Tokmanni. Toimari laukoi läpiä päähänsä työntekijöistä.
Instru ja Hese muun muassa, työntekijöiden huonon kohtelun vuoksi. Instru myös huonon palvelun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni.
Aina vartija kassalla kyyläämässä.
Minä irtisanoin myös kanta-asiakkuuden vartijan toiminnan vuoksi. Ikinä koskaan mitään varastanut mistään ja jätkä kulki perässä, melkein iholla, kun kiersin kaupassa. Tuhansia euroja kantanut sinne rahaa vuosien aikana ja tässä oli kiitos. Kyllä voin ne rahat antaa jollekin toiselle yritykselle, joka asiakkuuttani arvostaa. Saanpa vielä kaiken halvemmalla.
Toki. En osta koskaan mitään Varustelekasta tai muista mädättäjäkaupoista. Kärkkäiseltä saa onneksi kaiken tarvittavan ja loput voi tilata ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
On. Kaikki Kärkkäiset.
Höpö höpö. Kärkkäinen on aivan loistava kauppa, palvelu nopeaa ja asiallista. Ja kaikkein oleellisinta on tietenkin että tavaraa löytyy hyvin.
Lopullisesti.