Mihin olet koukussa?
Eli mihin ruokaan/juomaan/asiaan/tunteeseen tms. olet koukuttunut ja mitä ilman on vaikea olla?
Aloitan: olen ihan liian koulussa coca-cola zeroon, päivittäin menee melkein 1,5l. Tiedän että moinen litku on turhaa, epäterveellistä jne. mutta ei voi mitään. Hävettää tällainen koukuttuminen, mutta tosi vaikea olla ilman colaa edes yhtä päivää.
Onko muita koukuttuneita?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tiedonnälkään. Arvoituksiin.
En ole juoruilija vaan kaikki ratkaisemattomat asiat kiinnostavat.
Tällä hetkellä haluaisin tietää miksi muodostelmaluistelujoukkue Dream Edges hajosi.
Myöskin Kannelmäen bunkkerisurman taustalla olevat perhesuhteet ja tragediat kiinnostavat.
Sama. Ihmisten katoamistapaukset kiinnostavat, etenkin jos katoaminen vaikuttaa ihan selittämättömältä (eli ei ole esim väkivaltaista puolisoa, jonka nähty heittävän "mattoa" mereen katoamisen jälkeen, mutta ei vaan ole saatu todistettua). Malaysian airlinesin lennon 370 mysteeri kiinnostaa. "John ja Jane Doet" kiinnostavat, eli siis kuolleena löydetyt ihmiset, joiden henkilöllisyyttä ei ole pystytty selvittämään. Mitään omaisia ole mediajulkisuudesta huolimatta tullut esiin, kukaan ei ole kaivannut näitä ihmisiä. Eniten ihmetyttää ja surettaa tällaiset lapset. Yliluonnolliset ilmiöt ja tapaukset kiinnostavat myös. Sellaiset, joille kerta kaikkiaan ei löydy järjen selitystä.
Vastaan vaikka en olekaan koukussa.
Olen 67-vuotias ja silloin tällöin juon viinaa ja poltan tupakkaa.
Ei hirveesti kiinnosta. Kaikki ei jää koukkuun.
Kofeiiniin, mun iPadiin. Bodypumppiin.
Haaveilemiseen ja jossain määrin nettiin. Jos olen jossain kyläpaikassa jossa en pääse olemaan yksin ja haaveilemaan tai jos en pääse nettiin, alan tuntea oloni hermostuneeksi ja huonotuuliseksi.
Luulin olevani koukussa kofeiiniin, mutten ollutkaan. Vaihdoin kofeiinittomaan kahviin pari kuukautta sitten enkä huomannut mitään vieroitusoireita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hunajaan. Sitä menee teeheen, smoothieen ja puuroon.
Eikö tosiaan ole älypuhelimiin koukuttuneita? Hitto minä olen nähnyt kun ihminen kävelee tolppaan kun tuijottaa luuriaan. Nauroin kun olihan se koomista.
Minusta tuntuu nyt, että olen koukussa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vauva.fi lukemiseen. Häpeän kyllä😰
Tää palsta on monen yhteinen häpeä. I feel you.
Miksi?
En varmaan mihinkään. Kahvi juon paljon, mutta ihan maun vuoksi. En ole riippuvainen ja hyvin voin olla ilmankin, jos ei ole saatavilla.
Heroiiniin.